Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    őstag

    válasz Johnny70 #1514 üzenetére

    Elmennek ezek az UPS-nél a ...csába! :( Dec 21-én már Vecsésen volt a Gshopper-ről rendelt 2 db telefon, és bár benne volt, hogy lehet nem jön meg karácsonyig, de azért az a 21-ét is beleértve mégiscsak 3 munkanap még karácsonyig, bizakodó voltam, de nem tápláltam túlzott reményeket. Így is lett, nem jött meg. Eltelt karácsony, 27-én megnéztem a tarcking infót és látom, hogy elvileg aznap lesz kiszállítás, mondom de jó, viszont végül csak nem hozták ki. 28-n újra ránéztem a trackinre és csak annyi volt írva, hogy "A kézbesítés átütemezése igényelve" és persze aznap sem hozták ki. Tegnapra, 29-re, a trackingben lévő infó semmit nem változott, ugyanaz az üzenet fogadott, ezért felhívtam az UPS-t, hogy rákérdezzek, hogy ez mit takar, harmadjára sikerült is. Azt mondták, hogy mivel már nem sikerült kézbesítenie 27-én a futárnak, ezért átütemezték a kiszállítást, de, hogy aznap, tehát tegnap 29-én kerül kiszállításra. Gondoltam magamban, hogy de, jó, hogy 2 napot is csúsztattak rajta, de, már úgy is mindegy. Kérdeztem, hogy ez miért nem jelentkezik a nyomonkövetésben, hogy mikorra módosul az időpont, amire az volt a válasz, hogy ilyenkor ez nem mindig szokott frissülni, na és persze azt sem tudták megmondani, hogy nagyságrendileg a nap melyik szakában fog érkezni a futár. Felhívtam hát újra az UPS ügyfélszolgálatát, amit szintén csak többedjére sikerült, mert eszembe jutott, hogy du. 5 után már nem leszünk otthon és du 6-ig van elvileg kézbesítés, nehogy pont abban az egy órában akarjon jönni a futár, ill. ha mégis, akkor meg tudjam vele beszélni, hogy a pár házzal arrébb lakó szüleimhez adja le a csomagot. Az ügyfélszolgálatnak arra a kérdésemre, hogy ugye felhívnak mielőtt jönnek, az volt a válasza, hogy hát nem mindegyik futár szokott telefonálni. Kértem, hogy adja meg akkor a futár számát, hogy fel tudjam én hívni, amit viszont szabályzat szerint állítólag nem tehet meg. Érdekes, más futárcégek értesítenek email-ben, SMS-ben, van amelyik Viber-en is, ahol alapértelmezetten megadják a futár számát is, és érkezés előtt fel is hívnak. Na hát itt nem. Sőt most második beszélgetés alkalmával azt mondták, hogy előző nap, tehát 28-n kellett volna kézbesíteni az árut, amit nem igazán értettem, mert mint írtam, a másik beszélgetés során 29-n. Majd kiderült, hogy az enyém un. 2 napos terület, szóval belefér a 2 nap. Próbáltam elmagyarázni, hogy miért lenne szükséges ez, és, hogy legalább akkor a z ügyfélszolgálatos vegye már fel a kapcsolatot a futárral, ha már az eredetileg kitűzött szállítási dátumhoz képes 2 napos csúszásban vagyunk. Erre az volt a válasz, hogy ők nincsenek közvetlen kapcsolatban a futárokkal és egy ilyen üzenetváltás órákat is igénybe vehet. Minden esetre egyeztettük az adataimat, telefonszámomat, címemet, leírást a környékről, és azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy minden esetre, megpróbálja eljuttatni a futárhoz az infót. du. 1/4 6-kor indultunk el otthonról, futár sehol, hívás sehol, áru sehol :( Nos mivel ma már hétvége, holnap Szilveszter, holnapután pedig ünnepnap, a legkorábbi kézbesítési eshetőség 202401.02 -lesz, de gyanítom, hogy mivel 2 napos a terület 01.03. lesz abból ha lesz :W
    A vicces az egészben, hogy a telefon után egy nappal rendeltünk hozzá tokot az AliExpressről és nem EU-s raktárból, de jó eséllyel az hamarabb ide fog érni mint a telefonok Németországból, vagy mondhatnám, hogy inkább Magyarországról :(
    Szánalmas egy banda! Nekünk általában nem nagyon szoktak hozni semmit, amit ezek után nem is bánok, de én azt hittem, hogy nevesebb, elitebb, megbízhatóbb futárcég, ezért is nem ők hozzák a kínai lomokat amiket rendelni szoktunk, de az internetes értékelésük alapján, nem én vagyok az egyetlen elégedett ügyfél, érdemes bele olvasni. UPS Magyarország vélemények 1, UPS Magyarország vélemények 2. Fontos, hogy itt most a magyarországi UPS-ről van szó, nem pedig globálisan, szerintem máshol nem is ilyen botrányos a helyzet.

  • Danecay

    őstag

    válasz Johnny70 #1590 üzenetére

    Ne legyen így persze, de simán átszervezhetik akár hétfőre vagy keddre is. Mint írtam, az én készülékem dec 21én már Vecsésen volt és 27-e volt az első alkalom amikor úgy volt, hogy kiszállítják, végül ebből lett január 2. De reméljük Te kézhez kapod ma! :)

  • Steve1207

    veterán

    válasz Johnny70 #1590 üzenetére

    UPS-nél nem szabad bízni abban, amit kiírnak. Nekem volt pár csomagom velük, volt, ami németből 2 nap alatt itt volt, de csak a harmadik napon váltott Vecsésre. Volt, ami aznap, amikor már itt volt nálam, plusz olyan is, ami sikertelen kézbesítést írt, de közben még csak akkor érkezett meg az országba. Szóval az se volt sikertelen, mert futárhoz se került.

    .

  • Danecay

    őstag

    válasz Johnny70 #1594 üzenetére

    A költözés pár perc, különösen ja kábellel csinálja az ember, pár perc alatt átmásolódik minden. Nekem is egy napon jött meg a Kínából rendelt tokkal :)

  • doongoo

    addikt

    válasz Johnny70 #1724 üzenetére

    nem én kérdeztem, én csak válaszoltam az EU raktáras kérdésre (amúgy én pont vidéken lakom)

  • WhiteWalker

    nagyúr

    válasz Johnny70 #2127 üzenetére

    +1 :R

    Majd csinálok pár képet gyengébb fényviszonyok mellett is.

Új hozzászólás Aktív témák