Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    válasz Redneck #800 üzenetére

    Ha Neked fontos a garancia, akkor inkább mond le a rendelést. Kb Apple kivételével talán sehol nincs világgarancia. Bocsi, de nem értem mi ez a csodálkozás, ha Kínából rendelsz, akkor Európában (Magyarországon) miért nincs garancia? :U Samsungnál pl hozzá se nyúlnak az USA példányokhoz, még pénzért sem szervizelnek.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • Steve1207

    veterán

    válasz Redneck #800 üzenetére

    Amúgy több ponton félreérted a "global" jelzőt. Ebben nincs hárítás meg továbbtolás, nem így működik. A Global a nevében annyit tesz, hogy CN piacon kívülre gyártott készülék hálózatkezelési felépítéstől régiókra megszabott specifikációk szerint hardverben, szoftverben, mivel odakint teljesen mások a megkötések (pl egy hangfelvevő funkció megléte is). Ez a készülékre jellemző, hogy ez a variáns forgalmazható CN-en kívül és működni fog az ott megkövetelt normák szerint.

    Onnantól meg ahogy mondták az előbbiekben is. Régiónként és országonként a hivatalos forgalmazónak kell beszereznie a készülékeket az adott országra jellemző többletköltségekkel (áfa és fityfenék), ő fogja kiszolgálni vele a hazai bolthálózatokat és idehaza csak azoknál fogja a garanciát is biztosítani, ami ő általa került az országba és rajta keresztül mentek (bár lehet az EU-s hivatalosat is tudja intézni, ha jófej, ez passz), de ez rengeteg gyártónál és terméknél így működik. És EU-n belül is így lesz meg a mára kötelező 2 év garancia egy ilyen összegű terméknél.
    Amit külföldről rendelsz ott meg, ha baj van visszaküldöd önköltségen (amennyiben még él az adott store és rajta van a kereskedő) és majd intézik a garit.

    Szerintem tiszta sor, így működik évtizedek óta (kivéve az értékhatárhoz kötött garancia, amit pár éve vezettek be az EU-ra).

    .

Új hozzászólás Aktív témák