- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Projektor topic
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HTPC (házimozi PC) topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Látom nem valami aktív a topic, de azért próbálkozok.
Ma reggel nem indult az autó...(2007-es 1,4-es benzines 206-os) Anyum elmondása szerint az utóbbi napokban is nyögvenyelős volt, most viszont meg se nyikkan, csak kattog az önindító. Műszerfalon semmi hibaüzi nincs, 2000km-el ezelőtt volt a szokásos szervizen, szóval nem tudom mi lehet...Talán az akksi? Az még az eredeti, 6 év alatt talán meggyengült már...
Köszi a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Első autóm után nézelődök és eltévedtem a Citroen felé is, elvégre azt árulom, nézzek már körül mit ad.
Szóval ami szempont lenne nálam, hogy 600 körül álljon meg az autó ára szárazon, átírás, esetleges szerviz is ugye költség ilyen keretnél az elején.
Én a C5-re gondoltam, tetszik a formája, 2002-2003-asokat már lehet fogni 2.0HDi motorokkal és jó felszereltséggel. Mivel napi szinten mennék vele 100km-t, ezért fontos, hogy ne egyen sokat és jól felszerelt, kényelmes legyen, illetve az alatt a 2 év alatt, amíg tervezem megtartani, ne kelljen sokszor a szerelőnél álldogálnia a kötelezőkön kívül.Mire figyeljek ilyen feltételek mellett?
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
& kalmanchris:
Köszi a segítséget!
Az a bajom a Xsara-val hogy valahogy nem áll össze a fejemben, így eléggé hidegen hagy, pedig tudom, hogy jó autók.
Ha lenne pénzem most ezt venném meg magamtól: [link]
Iszonyat jó autó, minden nap picit beleülök és álmodozok, bár ennyit nem adnék ki érte.
Bár a céges Fóka sem rossz a kis 1,6-os benzinnel. (Most az az etalon számomra autóvételnél, mivel mondhatni alap motor és felszereltség jellemzi, persze erősen sántít a dolog, mivel kb. az árának 15%-áért keresek autót magamnak...)Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Én egy 2 hónapos fókáról szóltam, azért is tettem hozzá, hogy azért merész dolog egy 600K-s autót ahhoz mérni.
Amúgy eddig a közel 6000 km alatt ami belement (mondhatni még bejáratós) 6,4 litert ír a BC átlagfogyinak az 1,6-os 125 lóerős benyással. Pedig szerviz-csere autó alap esetben, szóval kétlem hogy simogatná bárki is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Esetleg 406-os Pözsóról van valami információ?
Amiket tudok, hogy nagy eséllyel sokat futott utazóautók, de elég jól tartják magukat, a hátsó futómű ott is a gyenge láncszem, illetve az ajtószigetelés elenged és beázhat a szőnyeg. Na meg az ajtókárpitok ragasztása enged el egy idő után.
1,8 benzineseket néztem, gyaníthatóan tekert órával, de korrekt állapotban.
Mennyire lehet alternatíva?Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Na tessék a végén kiderül, hogy inkább rajzoljam le az álomautóm és brümmögjek vagy gyűjtsek még mert ez így szűk lesz.
Még az 1,5dCi Megane-ok vannak képben, de azt is vagy szidják vagy szeretik, szóval ott se vagyok előrébb...
A végén tényleg veszek egy 156-os Alfát ahogy az eredeti tervben volt, 1,8 benzinnel vagy 1,9JTD-vel. Az is roller ha megmukkan de legalább az élvezet- és p@csnövelő faktor is megvan benne.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most azzal a keressel fordulnek Hozzatok, hogy az edesanyam es egy darabig altalam hasznalt, 8 eve a csaladban levo 206-oshoz mibol milyen es mennyi kell?
Ugyanis neki eddig az volt a felfogasa, hogy olajcsere legyen meg tobbi nem szamit avagy nincs is benne.
Az auto egy 2007-es 1,4-es, 8 szelepes benzines, irom amik kellenenek:Motorolaj (ebbol 5w40 Mannol lesz az mar biztos)
Szurok (Filtronokat neztem PH-s ajanlas okan, kerdes milyenek kellenek, mert csomo meret van...uzemanyagszuro, olajszuro, levego- es pollenszurore is szukseg lesz)
Fagyallo folyadek (szinten Mannolt neztem, kerdes 50-50%-os keverek eseten mennyire van szukseg?)
Valtoolaj (nem tudom milyen es mennyi a szukseges)
Szervoolaj (szinten teljes homaly)
Fekfolyadek (DOT 4-es kell az biztos, de mennyi?)Koszonom elore is a segitseget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #1102 üzenetére
Kicsit visszanéztem a Xsara vonalra és a közeli kereskedésben leltem is egy pofás darabot:
[link]
Nem tudom miért nem viszik, pedig nem tűnik rossznak.
Ami miatt bejön, hogy teljesen gyári a középkonzol, illetve nem mellesleg a 90 lovas HDi-ben tudtommal kettőstömegű sincs még.
Gondoltam rá, hogy elvinném egy jó helyre, ahol kapna chipet, 120 paci körül lenne, meg 270-275 Nm, amivel azért már akár dinamikusabban is el lehet téblábolni.Mit gondoltok róla?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #1143 üzenetére
Micsoda avatott szemek.
Köszönöm az észrevételeket, én ezeket elsőre meg sem láttam (élőben meg kb. ha egy csavar nincs meghúzva is kiszúrom, nem szeretek képeket nézegetni... )Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Van olyan oldal vagy kulcsszó, amire rákeresve megtalálom miből mennyire van szükség az autónkba?
Csak mert minden folyadékot és olajat ki akarunk cserélni a 206-osban és az olaj mennyiségén kívül a többiről nem igen találok információt...Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Peugeot 206-os 1.4 benyás 8szelepes 75 lóerős autóról volna szó.
Mostanában hidegen nem igazán akar elsőre indulni, ha el is indul, akkor kb. 400-as fordulatról küzdi fel magát alapjáratra, mint egy haldokló maratonista.
Mi lehet a hiba forrása vajon?
Akksi kb. 2 éves, gyertyák 6000-el ezelőtt voltak cserélve, olajban, szűrőkben 1000 km van.Előferdülhet, hogy a fojtószelep koszolódott el?
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #1220 üzenetére
És ezt én magam is tudom odahaza ellenőrizni, vagy menjünk vele szakihoz?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ma nekifogtam és kikaptam a fojtószelepet. Úgy kezdtem neki, hogy lesz, ami lesz, max. elbaszom.
De megérte levenni, elég dzsuvás volt a belső oldal, körömlakklemosóval letakarítottam, majd ment vissza, illetve a szervofolyadékot is után töltöttem, mert 8 év alatt szerintem egyik szervizkor sem néztek rá, nekem meg fura volt, hogy amikor vezettem elég nehéz a szervo. És tényleg, min. szint alatt volt. Most már könnyebb a kormány pár árnyalattal.
Jövő héten vezérlés csere vízpumpával és hosszbordás szíjjal egyetemben, lesz benne végre új fagyálló is, aztán mehet dolgára.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Csak hogy mutassak valami szépet, nem nagyon pörög a topic.
A Citroen Hungária adott egy játékszert pár napra.
[link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz F_Gergely #1310 üzenetére
A 3-as nem is elnoki autonak keszult, ne hasonlitsuk mar az almat a kortehez kerem...
Maga a Citroen is elmondta nekunk hogy meg legalabb 5-10 ev az az ido, amig a piacon prmiumkent kezdenek majd tekinteni a markara alaphangon, de lehet 20 es nekik is van meg mit tanulni es letenni az asztalra, hogy ez megvalosuljon.
Es nem kar a Lexushoz hasonlitani, mert a markan beluli elhelyezkedese a DS-nek abszolut ugyan az, sehol sem latom, hogy a minoseget vagy barmi mast vetettem volna ossze vele.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Hello!
A Ferodot szoktak szidni csikorgas miatt, bar nekem a Lagunan az van es semmi hangja.
Egyebkent egy Brembo tarcsa Textar betettel altalaban jo paros szokott lenni. TRW-t es Juridot is nezhetsz esetleg, a lenyeg, hogy a tarcsa eloxalt vagy bevonatolt legyen, hosszu tavon megeri a kicsit magasabb arat.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Vigneau #1357 üzenetére
Ahh vilagos. Megfordult a fejemben, hogy egy kevesbe felszerelt modell lehet.
Nos ebbe fizikailag nem lehet 2 dinest beleszuszakolni, nem is talaltam hozza keretet sehol sem.
Ha fontos a nagy kijelzo, akkor esetleg az 1 dines kihajthato kijelzos fejek megoldhatjak a problemat. Azokhoz sajnos annyira nem ertek, de biztos akad jofele.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #1363 üzenetére
Olcsóbbakkal nem kísérleteznék, ismerősök már megtették helyettem, azóta se nőtt még vissza az összes hajuk.
MOD:
Az lehet, bár Alin jellemző, hogy ami olcsóbb, annak meg van postaköltsége, így kvázi kompenzálja az alacsonyabb árat.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Le kell csapni az üveg aljából azt az 1 centit.
Egyébként amit találtam aszerint az újratanítás így működik:
"Have you tried re-initializing the electric windows ? To do so just fully open the windows then close them (repeatedly pulling the switch) until they are fully closed then hold the switch up for a couple of seconds. This should reset the automatic window functions."Hátha segít.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ez tény, nem vitatom.
Van itt a környéken egy emberke, aki elvileg nagy TDI guru és a boyracerek mennek hozzá innen tyuningolni...
Most vagy én vagyok fogyatékos vagy csak szarabb lett mind amibe ültem a remap után, de füstölt, mint az Isten nyila.
De hát itt erre van igény.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
Szia!
Izzobol ha nem akarsz extrat, akkor Osram Silverlight 2.0 boven jo, ha erosebbet, akkor Osram Night Breaker, GE Mega Light. Bar nekem nem Citroen van, hanem Renault, de a parszazas sima H7-hez kepest nem ad annyit a sokkal dragabb cucc, ellenben jelentosen hamarabb elpusztulnak jellemzoen.
Ablaktorlolapatbol a Bosoko egy bevalt es remek ar/ertek aranyu cucc.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Teljes lapátcsere van, a gumicsíkra is van megoldás, de macera, kétes minőségű, nem ajánlott.
Illetve a Bosoko is már Aeroblade kialakítású, így nem is cserélhető csak maga a törlőgumi.
Az ilyen Citroeneknél még sima kampós végű az ablaktörlőkar, szóval így:
Videó
Elsőre mondjuk 4 perc, ha már kitanultad, akkor 1.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Szia!
En Valeo First femkeretes hagyomanyost vettem ra, az biztos jo, csak a kar kikepzese miatt a lapat rogzito elemet le kell pattintani es a kozvetlenul lehet felrakni a karra.
Eppen ezert ajanlom, hogy Te is hagyomanyos lapatot vegyel, mert az aeroblade kialakitasuak rogziteset nem tudod leszedni szerintem ugy, hogy jo legyen.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz gainwardgs #2450 üzenetére
Ha annyiért van nem rommá törött is, akkor kettőt kérek belőle.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Tervezek venni valami nyugalmas munkába járósat (nyugalmas alatt azt értem, hogy nem kell minden héten alatta fetrengenem és önteni bele a százezreket).
Amióta autózok tetszenek a Xsara-k, így most erősen afelé hajlok, 500 ezer körül egészen nagy már a kínálat.
Ahogy tudom, nagy bajok nincsenek velük, 1,6 benzines vagy 2,0 benzines motorral néztem, FL utániakat.
Kell valami különlegességet megnézni, számolni vele vétel előtt, használat során?Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #2854 üzenetére
Akkor amire számítottam.
A híd 2 éve volt felújítva a tulaj elmondása szerint, most rendben van, nyilván örök megoldás nincs, a kis 206-osunkban is most volt hídfelújítás.
A bajuszkapcsoló baj ezek szerint itt is létezik, mindenképp megnézem, 2003 év végi a gép.Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #2867 üzenetére
és a többiek:
Én Lipták Zolit találtam, aki elég jó név, Pesten javítja a PSA gépek ezen bajait, 25-öt mondott rá, saját maga által gyártott alkatrészekkel, garanciával.
Szóval majd oda viszem, mert ez is természetesen szar...de bele alkudtam így rendesen.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz FrankMonzano #3049 üzenetére
Szia!
A közvetlen befecsis motorok a működési elvük miatt koxolódnak...akármit is csinálsz, maximum lassítani tudod a folyamatot, elkerülni nem.
Időnként vegyszeres tisztítás vagy diószórás kell nekik, hogy ne legyen nagyobb baj. Előbbi jelentősen olcsóbb és ha időben elvégzésre kerül, akkor bőségesen elég.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz FrankMonzano #3051 üzenetére
Ha le van koxolódva akkor azt vagy leszedik az említett két eljárással vagy ott marad és még inkább gyarapszik. Az olaj nem fog ezen segíteni, sőt elég csúnya dolgok történnének, ha a darabkák leszakadnak és az égéstér környékén munkához látnak.
Itt most ugye a szelepszáraknál jelentkező koxképződésről beszélünk.Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
válasz bazsimano #3273 üzenetére
Szia!
Bar mar egy ideje nem arulok Citroent, de anno jo par ilyet eladtam.
Az alap kedvezmeny mindig nagy, ezzel vonzanak be, utana viszont tenyleg nem sok jatekter van...4-5% marado arressel dolgoznak, kiszamolhato, hogy nem sok jutalek marad az ertekesitonek.
Altalaban hasznaltauto beszamitos kedvezmenynel lehet combosabbat alkudni vagy ha Flotta 3-ra jogosult vagy, de azt kotve hiszem (ceg vagy maganszemely 5+ auto vasarlasa egyidoben vagy 5 even belul legalabb 10 auto vasarlasa).Ha el tudsz odaig menni, akkor Bekescsaban a Meszlenyit tudom ajanlani, ok tipikusan a volumen alapu rendszert toljak, tehat padlo ar, sok eladas es az abbol kapott negyedeves premiumbol jut mindenkinek.
De ez titok!Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz bazsimano #3275 üzenetére
Ha nincs kiemelt beszamitasi kedvezmeny, marpedig most nem latok, akkor tuti, hogy osszessegeben minuszos lesz a buli, ahhoz kepest mintha Te magad adnad el az Opelt.
Olyan 15-20%-al piaci ar alatt fognak igerni erte, mivel nekik is el kell adni utana. Ha Neked ez belefer, akkor nincs macera az eladassal, ha nem, akkor ennyivel tobb penzed marad/tudsz beletolni az uj vasba.
Fontos, hogy altalaban ha bealkudsz kemenyen, akkor a forgalombahelyezesi koltsegen igyekeznek kompenzalni. Szoval adok-kapok helyzet.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz bazsimano #3421 üzenetére
Attol fugg mit veszel...
Kisebbeken minimalis arres van, egy C-Elysee-n pl alapbol van alku nelkul 80-100 korul a föl, es kepesek alkudni bele...kepzelheted.
Spacetourerben meg ilyesmiben mar akad mozgaster, gumik vagy akar vonohorog is beleferhet ha mar a tollat lobogtatod, hogy hol irjam ala.
En videken vasarolnek, Pesten nagy a volumen, nem annyira mennek bele az ilyen alkudozasokba, tobb pesti vevom is volt anno, mert a videkinek egy is eladas ugye...
A legjobb arakat es korrektseget most Bekescsaban a Meszlenyi adja, adott esetben megerheti leautozni hozzajuk egy egyeztetes, arajanlat utan. De lehet mas videki kereskedes is, ha nem, akkor Pesten az Őrmező es az M5 Center ami emlitesre melto.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Politika
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xbox Series X|S
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!