- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
- RAID
- Milyen egeret válasszak?
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsip
addikt
válasz Quadgame94 #95500 üzenetére
Szélmalomharc. Egyszer véletlenül kijut a szerverre, azonnal leszipkázza. Mert cserélted a rútert, az újban még nincs bekonfigolva a blokkolás. Vagy factory reset-et kapott a rúter. Vagy véletlenül wifi helyett a vezetékes kapcsolatra dugtad a tv-t, és csak a wifi mac address volt blokklistán, stb. stb. stb. stb.
-
-
aktív tag
válasz Quadgame94 #95500 üzenetére
Egyébként miért szokás letiltani? Szokott problémát okozni?
Nekem az elmúlt 7 évben gondot soha nem csinált, olyan volt, hogy valami jobb lett, vagy kapott valamilyen + funkciót. Pl. 55C3-om dobozból kivéve (nem tudom hány 100 éves szoftver volt rajta) olyan durván produkálta a "near black chrominance overshoot" jelenséget, hogy majdnem elkezdtem visszatenni a dobozába, miután kicsit lenyugodtam, rákerestem van e új szoftver, frissített, és annyit javult, hogy azóta is megvan a tv, bár néha látható sajnos.[ Szerkesztve ]
-
torma1981
veterán
válasz Pro Koryak #95505 üzenetére
Igen lehet. Én mostanában ezt látom most a legnagyobb akciónak. Pár hónapja pedig figyelem már.
-
PhoenixSzG
tag
65G3 tulajok, meg tudná valaki mondani a gyári fali konzol méreteit? Legfőképp a maximális vízszintes, illetve a függőleges furattávok érdekelnének.
-
hunspikey
őstag
-
ricsip
addikt
válasz hunspikey #95514 üzenetére
Release History (teljesen nyilvános a lista, itt van: https://www.lg.com/hu/tamogatas/szoftver --> beírod a tv modellkódját, és a szoftverletöltés alatt ott van a teljes changelog lista)
[03.10.19]
1. You can use game and music services. (Only for selected countries)2. Music Discovery(music recognition service) has been improved.
3. You can identify any song just by singing it.
[03.10.55]
1. Fixing minor bugs in software[03.10.85]
1. Fixing minor bugs in software[03.11.10]
1. Fixing minor bugs in software[03.11.30]
1. Fixing minor bugs in software[03.11.45]
1. Fixing minor bugs in software[03.11.52]
1. Fixing minor bugs in software[03.11.54]
1. Fixing minor bugs in software[03.20.06]
1. The home screen layout has changed.2. TTS(Text-to-Speech) feature has been greatly improved
3. You can use Always Ready mode to check various information.
4. With the Tips app, you can easily check how to use the TV's main functions.
5. You can customize your Q card using the edit function.
6. You can experience high-quality sound by connecting your LG TV to the LG Soundbar via Wi-Fi.
7. Using the PPW(Personalized Picture Wizard) feature, you can create a personalized picture mode for each user account.
8. Discover the WOW Orchestra feature that provides harmonious sound when you pair your LG TV with a compatible LG Soundbar.
[03.20.11]
1. Fixing minor bugs in software[03.20.14]
1. Fixing minor bugs in software[03.20.17]
1. Fixing minor bugs in software[03.30.60]
1. Smart TV service expanded its availability to more countries.2. LG Channels expanded its availability to more countries. (India)
[03.30.70]
1. Fixing minor bugs in software[03.30.71]
1. Fixing minor bugs in software[03.30.73]
1. Fixing minor bugs in softwareSok sikert eldönteni, mi változik (ténylegesen) release-ről release-re
Ennyi minor bug a világ összes szoftverében összesen nincs, amennyit ezek a kóreai kontárok állítólag javítanak, pedig nincs még 1 éve se a piacon. Ha valami annyira minor lenne valóban, akkor basznának ezek javítani, hisz minden egyes release-el jó sok meló van. Aki ebben az iparban (szoftverfejlesztés) dolgozik, pontosan tudja. Azaz valójában paraméterek tekergetése, "próbálkozgatások éles fizetős ügyfelekkel" bétateszt megy itt, csak ezt nyilván a jó kóreai gyártó nem fogja a kuncsaftjai orrára kötni, ezért megy ez a minor fix bullshit.[ Szerkesztve ]
-
-
Gabor970
addikt
válasz PhoenixSzG #95509 üzenetére
nem maximális, hanem fix a tv hátulján a furatkiosztás. A leírásában benn lesz.
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
hunspikey
őstag
válasz ricsip #95515 üzenetére
Én ezt természetesen láttam, de ahogy bekopiztad illetve írod is, nem közlik, mert minor hiba van amit nem fejt ki. Szerintem az ABL-el baszakodnak - ha engem kérdezel. Gondolom próbálnak azon a határmezsdjén lavírozni ahol még az EU-s fogyasztási limitet nem sérti, de nem is otromba a nézőnek. De ez csak feltételezés mások teljesen nem professzionális megfigyelései alapján. Nekem az feltűnt, hogy sokkal kevesebb az ABL látványra, mintha nem is lenne..
A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3
-
Dexter17
tag
Samsung ügyfélszolgálat ügyintézés 2. hét után:
-Küldjem el a vásárlást igazoló számlát
-készüléken található azonosító matricáról készített fotót isRoham léptekkel haladunk a megoldás felé.
-
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz Dexter17 #95518 üzenetére
Milyen tv és mi a baja?
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Dexter17
tag
válasz Vhiktor #95523 üzenetére
Samsung S95C. Amiről pár hete beszéltünk, hogy lekapódott egy részen a polaricáziós réteg. Próbálnám intézni a javítását, ha megy így vagy úgy, de nekem a végeredmény lenne a fontos, hogy valahogy megegyezzek velük, hogy jöjjön már ki valaki cserélje ki a panelt és utána majd az elszámolás részét megoldjuk, csak tartsunk már ott.
Itt tette be egy fórumtárs, hogy 30napjuk van rá, és 2 hét után sincs eredmény, bízom, hogy kihúzzák 30 napot és akkor nincs mese, hogy kicserélik vagy sem.
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz Dexter17 #95524 üzenetére
Hát ez sajnálatos, hogy a legdrágább tv-jüknél ilyen az ügyintézés.
Csak azért kérdeztem, mert eddig nem igazán volt tapasztalat ennek a tv-nek a granciális ügyintésével kapcsolatban, így már tudom én is milyen a hozzállás (függetlenül attól, hogy ez belefér e gariba vagy sem), mindenképpen figyelembe veszem a tv ajánlásaimnál. Itt a reagálással van baj. Köszi.[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Dexter17
tag
válasz Vhiktor #95526 üzenetére
Viszont volt egy pozitív gariztatás egy ilyen tv-nél, fórumtárs rajta ki, hogy volt 2 db pixelhibája és 1,5 hét alatt megoldódott, kimentek hozzá és 40perc alatt kicserélték a panelt.
Térdre és imára borulnék, ha megjelenne nekem egy-két pixelhiba mert akkor nem volna kérdéses a garanciáztatás. -
lala666
senior tag
válasz Vhiktor #95526 üzenetére
Csak lehet az is, Samsungék elgondolkodtak azon valaki lekaparta a réteget a kijelzőről azzal mi legyen főleg hogy mivel csiszatolta... Lehet én is elgondolkodnák rajta!
Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
-
torma1981
veterán
válasz Scholes9 #95528 üzenetére
Inkább kérdéses. Na reméljük lesz pozitív fejlemény. Az azért elég bicskanyitogató, hogy hetek kellenek, hogy intézkedjenek. Addig ha nincs tv elég bosszantó tud lenni.
A pixelhibás kolléga az ezek szerint jól járt. Jó lenne itt is a fórumba akár egy külön rész a garancia ügyintézés menete, sebessége. Ugye pl sokszor nem is a termék a lényegesebb (persze az is) hanem a support ami mögötte van. Cégeknél ez még fontosabb. Hiába olcsó valami, ha nincs jó háttér.
-
ρσгτσ
őstag
válasz Celtis #95531 üzenetére
Mondjuk mindenképp megér egy próbát, mert előtte már valamiért fel volt karcolódva a bevonat. Aminek az oka lehet gyártási hiba is. Meg nyilván egyéb más is.
Viszont így már necces, hogy egy részen fel lett szedve róla a bevonat...de reméljük a legjobbakat.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
hunspikey
őstag
Nekem egyszer volt mindösszesen dolgom samsung ügyfélszolgálattal, vettem ugyanis átmeneti csóróságra hivatkova még 2015-ben egy samu 55JU7100-ast - előző párommal zártuk a kapcsolatot aztán van az a pont amikor mindent hátrahagyva inkább futsz és csak erre futotta...
Na szóval ez kiterjesztett MM garis shopping volt - 4 év totálban. Mit tesz isten a 4 év előtt 2 hónappal egy kb 5 centi hosszú vertikális pixelsor csík jelent meg, zölden a TV képernyőjének jobb felső sarkában. Hívtam is a gariztató céget akik egyből kijöttek, megnézték, fotózták és mondták, hogy ez panel csere. Mondtam OK.
Hívtam őket hetente, mondták hogy várják a Samsung válszát. Persze minden létező jogi időkorlát letelt és a végén nem lett panel, mert a Samsung szart az egészre.
Én meg szépen kiszálltam az ügyből is visszakaptam az 55 colos alap 4k-s TV teljes vételárát ami 350k volt!!! Ebből lett egy 75Q60 másnap, ráadásul a kis 55 colos maradhatott, pont leszarta az MM szerződött garis biztosítója mit csinálok én azzal, szóval végül bement a lányom szóbájába, míg a q60 kint van a nappaliban.. persze ekkor már volt C9 is - hogy legyen filmezésre alkalmas TV is.
Szóval nem, a samsung nem reagál.
Aztán elhelyezkedtem egy cégnél ahol a minőségbiztosításon egy volt samsungos srác dolgozik. Ő mesélt egy-két dolgot - horror dolgot. Tákolmány az egész- ennyi.
A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz lala666 #95530 üzenetére
Ez így van, nem vitatom.
Csak válaszolhatnának kicsit gyorsabban is. (Valószinűleg nem fogják elfogadni gariba, ami 100%-ban érthető is, ha elfogadják akkor le a kalappal elöttük).[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
bghistvan
senior tag
válasz Dexter17 #95520 üzenetére
Szia!
Bemásolom ide egy lapcsaládon belüli topik bejegyzésem, pár hozzászólásommal ezelőtt nem véletlen fejtettem ki a véleményem a márkára vonatkozó és jellemző garanciális ügyintézéssel.
Esetemben nem oledet érintett a dolog, hanem egy QLED Q80 65" tv a főszereplő.
Tehát :
"Referálni szeretnék a 2023.11.17 - 2024.01.19 időszak közötti, kvázi 2 hónapos ügyemről!
Korábban már leírtam, hogy a QE65Q80A Samsung QLED tv-m mélyhangja elment, tavaly november 17-én bejelentettem, és egy nagyon hosszadalmas "javítási" folyamat vette kezdetét házhoz kiszállás keretén belül a gyártó elsőszámú garanciális márkaszervize részéről.
A hangszórókat cserélték, viszont a szerelési folyamatnak köszönhetően a tv hátlapja és maga a keret belső része sérült, nem tudták visszarakni rendesen, elállt a hátlap.
Természetesen kértem, hogy állítsák vissza az eredeti állapotára a tv-t(itt extrémen belassult az ügymenet a samsung support és a szervíz részéről is), majd egy új javítás folyamatot kíséreltek meg egy új hátlappal, de azzal sem sikerült orvosolni a helyzetet.
Leakartak rázni, hogy alig észrevehető, szinte nem is látszik, hátul is van stb.... ők nem foglalkoznának vele, a support pedig csak türelemre intett, én továbbra sem törődtem bele, és minden létező kommunikációs csatornát megragadtam ahhoz, hogy nyoma legyen a megkereséseimnek/panaszbejelentéseimnek.
A jelenleg is hatályban lévő fogyasztóvédelmi törvényekre való hivatkozásokkal , mind az elektronikus úton és a tértivevénnyel elküldött leveleimben álló tartalmakban arra hívtam fel a gyártó figyelmét, hogy jogorvoslattal fogok élni, mert a készülék érintésvédelmi szempontok alapján sem felel meg a biztonságos használatra azontúl, hogy a szervíz kontár munkájának köszönhetően egy erősen esztétikai hibás készülék lett a tv-ből,nem beszélve arról, hogy a törvényben álló javítási határidőből is kicsúsztak!
Míg nem adtam nagyobb nyomatékot feléjük, addig a szokásos sablon lerázó dumák, de a végére szerencsére úgy alakult, hogy csereutalványt állítottak ki amit a forgalmazónál érvényesíthettem, pénz visszafizetés formájában, mivel az adott típusból már nem volt készleten."Nekem elég idegőrlő procedúrával járt ezt végig csinálni, viszont az én ügyem teljesen más jelleggel bírt, kvázi napnál is világosabb volt a" szakemberek " károkozása.....szerintem nem számít náluk a termék értéke, én speciel anno 400e felett vettem a tv-t cirka több mint 2 éve. Nagyon kíváncsi leszek arra, hogy a tiéd hogy fog zárulni, és sok szerencsét, sok türelmet /sikert kívánok hozzá.
Ui:
Nekem már nagy háztartási géppel is évekkel ezelőtt meggyűlt velük a bajom, de az újabb friss élményemnek köszönhetően(ami túlnyomórészt a garanciáztatási folyamatnak köszönhető), én a jövőben személy szerint tiltólistára raktam őket 😏[ Szerkesztve ]
-
-
-
Quadgame94
senior tag
Amúgy van egy teóriám, hogy mégis miért ad el sok tévét a Samu és más termékeket - pedig gáz az ügyfélszolgálat: Nagyon alacsony a meghibásodási arány, ezért eleve kevés ember találkozik a rossz ügyintézéssel. Nekem rengeteg Samu cuccom volt az elmúlt években és a családban is. Sosem mentek tönkre, szóval ha mondanám anyámnak, hogy ne vegyél Samsung TV-t, akkor csodálkozna, hogy sosem romlott el még semmi stb. és bízik bennük. Más okok miatt lehet nem venne, de az más kérdés.
Egyébként S23 Ultra telómnak van most egy kis baja: Az SIM 1 tálca nem olvas SIM-et csak a SIM 2. Nagyon gondolkodok a javíttatásán..
-
zozika84
őstag
válasz Quadgame94 #95541 üzenetére
Azért adnak el sokat, mert agresszívan, orrbaszájba reklámozzák magukat az üzletekben. Tonnányi promóter cápázik a sorok között és csábítanak el mindenkit a többi gyártó terméke mellől. Fullba nyomják a kamuadatokat a hozzánemértő népeknek.
Szerk: Ezzel rengeteg, de tényleg nagyon sok idős és kevésbé informált embert beszippantanak maguknak.
[ Szerkesztve ]
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
torma1981
veterán
válasz Quadgame94 #95541 üzenetére
Szerintem márpedig van gond velük. Akár tv akár más termék. Főleg a telefonoknak van kontár szervizes cége. Szimplán nem hallunk itt a fórumba róla. És mivel a mai világban az egyik legfontosabb a garancia (szerintem), így nem mindegy mit, honnan vesz az ember.
-
ρσгτσ
őstag
válasz torma1981 #95545 üzenetére
Anno az LG is velük dolgozott telefonokkal, tabletekkel. Aztán később összeraktam a két kezem, amikor már a Váci úton is le tudtam adni közvetlenül a gyártó szervizében.
Csak az volt a baj, hogy onnan is sokszor ment a TMX -be, mert nem volt elég kapacitásuk ellátni a sok problémás telefont. Mert volt bajuk rendesen. Bár ettől függetlenül imádtam például a G4 -et is.
Ez a TMX már sok éve szitokszó.
Szerk.:
Egyébként én anno pont LG nagygéppel szívtam. Csak mondjuk az sokkal nagyobb problémát jelentett, mert mosógép volt a beteg. TV nélkül azért még egyszerűbben megoldja az életét az ember.De az lenne az igazi, ha semmivel sem kellene szívni. Hiszen ezért van garancia.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
PhoenixSzG
tag
-
Quadgame94
senior tag
válasz zozika84 #95542 üzenetére
Igen, ez a marketing lényege. Az, hogy egy cég agresszíven promózza magát még nem jelenti, hogy sikeres lesz. Az emberek elégedettek a termékeikkel. Nyilván van pár szegmens ahol felejtősek szerintem is: konyai felszerelések, otthoni kisgépek stb. De a többi termék kategóriában versenyképesek. Megbízhatóak. Ha nem lennének azok akkor ma nem tartanának itt. Ehhez a marketing önmagában kevés.
-
lala666
senior tag
válasz Quadgame94 #95548 üzenetére
Ez így van. Nálam is szempont, hogy semmi problémám a termékekkel ráadásul nekem jó a kezelhetőségük. Telónál is remek a oneui,asszony sem bír mást használni hiába próbálta.
Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
-
Quadgame94
senior tag
válasz torma1981 #95543 üzenetére
Nem hallunk, mert nagyon kevés romlik el az összesen eladott telefonhoz képest. Szerintem meg DOA (Dead on Arrival) ráta a legfontosabb nem a garancia. És ebben a Samsung nagyon jó. Nagyon kevés százalékban érkezik eleve hibásan a termék.
Ha nekem elromlana egy tévém, akkor én vinném be a szervízbe, vagy intézném, hogy futár/fuvaros vigye be. Ha ők agresszívek akkor én is az lennék. Pár éve barátom Philips tévéje romlott el és nyomult nagyon agresszíven és meg is lett az eredménye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Alkoholista nevelde
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom mobilszolgáltatások
- Óvodások homokozója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ford topik
- kovbandi82: E61/E91 blog 1. rész
- További aktív témák...
- Onkyo Hifi Torony
- LG NanoCell 50NANO813QA 4k Smart TV! 50"/HDR10 pro/Local Dimmig/Game Optimizer/ALLM/Beszámítás
- Eladó Philips TAB8505/10 soundbar, tökéletes állapot!
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- Ibiza club 15 hangfalak eladók (4 drab)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs