- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
Ha a szemed a látott dolgok közül a fényes részekre irányul (arra fókuszálod), akár kényszerűen (mint például a vallatólámpa) és az elég nagy felületet tölt ki a látótérből, akkor a többi dolog a periférikus látásodba kerül, és az utóbbiak részleteit valóban kevésbé pontosan látod, illetve dolgozza fel agyad. Ha viszont a sötétben vagy árnyékban lévő dolgokra tudod vagy akarod irányítani a szemed, akkor hiába van egy nagy fényességű valami a látótered szélén, attól vidáman fogod látni a sötétebb árnyalati részleteket. Mivel képernyőn egyelőre még lehetetlen reprodukálni a látott világ képdinamikáját (a HDR is csak igyekszik majd megközelíteni azt)
Gondolj bele. Kimész egy focimeccsre ahol a pálya egyik felére teljes árnyékot vet a lelátó, a másik fele napfényben fürdik. A szemeddel gond nélkül látsz mindent a pályán zajló dolgokból, akár annak árnyékos, akár fényben fürdő oldalán zajlik. Na ugyanerre a mai (még nem HDR) TV közvetítések képtelenek. Ott szerencsétlen operatőrnek állandóan játszania kell a blendével, attól függően, hogy éppen a pálya fényes vagy árnyékos felén zajlik a játék. Ha az árnyékban van valami játékesemény, akkor nyitja a blendét, hogy az ottani dolgok legyenek láthatóak, de akkor a túlvilágított fényes játéktéren zajló dolgok alig láthatóak, ha viszont a fényes részen zajlik meccs, akkor szűkítheti a rekesznyílást, hogy az ottani dolgok legyenek láthatóak, ekkor meg az árnyékos pályarész sötétül el annyira, hogy semmi nem látszik rajta. Ja és tök mindegy, hogy ezt most egy OLED vagy egy LCD TV-n nézed.
Adott dinamikatartományú képtartalomnál, ha az OLED TV fényerejét elkezded növelni, akkor ugyanúgy egyre nő az abszolút fekete jelszinthez (IRE 0) tartozó fekete szint fényessége, vagyis az ugyanúgy egyre világosabb szürke lesz és nem marad teljesen fekete.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- Corsair Virtuoso vezeténélküli gamer fejhallgató
- Onkyo Hifi Torony
- APPLE Airpods 2 , Airpods 3 , Airpods pro 2 Iphone 13 14 Bontatlan Új DEÁK TÉRNÉL AZONNAL Átvehető
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen