- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen házat vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
válasz hunspikey #113 üzenetére
Csak neked (mert fotós vagy), és tényleg utoljára, hogy a HDR nem lufi...
Itt egy újabb cikk, ami a számodra ismert blende (f-stop) értékek szerint is értelmezi a HDR szabvány célkitűzéseit.
És egy nagyon is valóságos példa, hogy miként javítja a HDR a kép élvezhetőségét. Bizonyára láttál már focimeccset amikor a pálya egyik fele szikrázó napsütésben a másik fele meg a lelátó árnyékában van. Ilyenkor a pályát totálban mutató kamera vagy a közvetítés kezelője állandóan szenved, ha a napsütéses oldalról átkerül a labda az árnyékos oldalra vagy fordítva, mert a mostani TV rendszer dinamikájával (kb. 9-10 blende) képtelenség megoldani, hogy vagy az árnyékos oldal ne legyen tök sötét (alul-világított), ha a napos oldalon zajló játék jól látható, vagy a napfényes oldal ne legyen túlvilágított, ha az árnyékos oldalon zajló játék élvezhető. Ez a probléma azonnal megszűnik a HDR TV rendszer dinamikájával (kb. 15-16 blende).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest