- Genius SW 5.1 Home Theater
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen egeret válasszak?
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hobby elektronika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Juliuska
senior tag
válasz mukibuci #27173 üzenetére
"...jelenleg a szolgáltatásra koncentrál a voda..."
hmm...
biz' Isten sehol, egyik szolgáltatásuknál sem lelem mondjuk a HD hang-ot, vagy a 4G-t, vagy csupán az általuk kínált konkrét sávszélességet le és feltöltés irányában, de elképzelhető, h egész eccerűen' csak én vagyok vakegér...Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni:
rendelkezem egy határozott idejű 2 éves (MobilNet 21) tarifa és Voda hűséggel, aminek hűségideje épp ma jár le. Mivel ez egy határozott idejű szolgáltatási szerződés annak "egyéb rendelkezései"-ben megtalálható, h "...amennyiben a határozott időtartam lejárta előtt 30 nappal egyik Fél sem jelzi, h a Szerződés megszüntetését kéri, úgy a Szerződés határozott idő lejártával határozatlan idejűvé alakul..." Én ennek megfelelően jártam el: nyilatkoztam szóban, később pedig a Voda honlapján is megtalálható csatornán, az ott feltüntetett elérhetőségen:
írásban is.Most, h eljött a határozott idő legutolsó napja, nem kellene a T. Szolgáltatónak ezt valamiképpen irányomban jeleznie...?
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
-
Juliuska
senior tag
válasz mukibuci #27529 üzenetére
hmm...igazából csak reménykedtem, h csak lesz itt egy "szakértő", aki majd jól megmondja a tutit
mert a 1270-en a kedves ügyfélszolgálatos munkatárs ennek ellenére "bontási nyilatkozat" kitöltésével jött...Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
Köszönöm a válaszokat, magam is inkább a személyes ügyintézés mellett döntöttem, miután a 1270 felajánlotta az ügyem telefonon való továbbítását az illetékes kollégához...
Tomeeka28: ühüm igaz
csak elfelejted, ez a lehetőség csakis akkor áll fenn, HA már lejárt a hűségidőd és az előfizetői szerződésed határozatlan idejűre váltott...
olvasd csak el, h én mit szerettem volna...Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
a Corvinban lévő üzlet nem márkaképviselet. Szerintem, rosszul döntöttél amikor őket választottad mert - (bár nem szeretném a hírnevüket rontani) - szerintem az ilyen ügyekben nagyon NEM úgy állnak hozzánk ügyfelekhez, ahogyan azt mi elvárnánk... Itt egy üzletkereső, ami segítségedre lehet.
[ Szerkesztve ]
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
Sziasztok,
segítség kéne: (az ügyfélszolgálatos muki szerint) hamarosan kivezetésre kerül a Smart 200-as csomagom, így a tájékoztatására való hivatkozással: muszáj leszek váltani. Különböző nem publikus tarifacsomagokat ajánlgatott, aminek jó volna 1 kicsit utána nézni...akár pü-ben is(átlagos user vagyok: több éves Vodás múlttal, lakossági kategóriában és perc alapú ligában játszom, ha esetleg tudna valaki segíteni.. )
[ Szerkesztve ]
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
ezzel szemben mégis kell h legyen ilyen...
biz' Isten én is említettem az ÜSZ-s srácnak a "de hiszen az már rég' megsz..." kezdetű mondatomban, mire nyomban felvilágosított, h mégsem, de csitt, hadd mondja végig...Sorolta, h a Smart 200-asból áttérve erre a nem publikus Mátrix 2-be (talán? ) milyen kondícióim volnának, mire közbesúgtam neki, h a Jó Édes Anyámat kivéve, minden kedves ösmerősöm, barátom, munkatársam más szolgáltató színeiben nyomul és nekem igen nagy szükségem volna a vodán kívüli lebeszélhetőségre (főleg arra). Válaszként dobta előbb azt, h sok az a 35 Ft/perc és az általa javallt' az sokkal ócsóbb'...
Rákérdeztem, csak, h tisztában legyek, mégis mennyivel, 33-t mondott... kinevettem...Majd Mátrix 3-mal ( ) támadott, amelynél már 300 szabadon felhasználható "egységet" említett 31 Ft/perc sms/lebeszélhetőség arányának függvényében.
Nem hagyott nyugodni a sztori, mert biztosra vettem, h találkoztam már ezeket a feltételeket valahol...
...aztán megleltem: Smart tarifák, Mátrix tarifákezek fényében tök' tanácstalan lettem...
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
-
Juliuska
senior tag
válasz izoli76 #28105 üzenetére
Ha a Voda weblapján fizettél kártyával az ott leírt instrukciók szerint, akkor annál a hónapnál megváltozik a jelölés -> úgy emléxem' egy órát fox ilyen esetben ott látni (alulról a 3. piktogram):
Az általad fizetett összeg lekönyvelése egy későbbi időpontban történikÉlj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz izoli76 #28140 üzenetére
jól ráéreztél: a tárgyhót követő tartozásod rendezéséhez, alapvetően az általad leírt módozatok közül szabadon választhatsz. Tapasztalatból mondom, bármelyik mellet is döntesz, mindegy csak a della be legyen csengetve
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
A fentebb leírt SIM-cserés történetekhez +1:
Tapasztalatom szerint, abban az esetben sem kell fizetnie a Kedves Ügyfélnek, ha korábban mondjuk normál SIM-je volt, majd rendel egy mikroSIM-es telót a Szolgáltatójától...
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz roti86 #28292 üzenetére
Hát persze, hogy jelezheted! Az megint más kérdés, hogy nem fog összejönni...
Korábban én próbáltam ki ezt a megoldást, de az előfizetői szerződésben úgy emléxem' a szerződés lejárta előtt minimum 30 nappal kellett volna jelezned, h azt meg kívánod szüntetni...gondolom, ez nem történt meg a Részedről... ha igen, akkor pedig elbukhatsz azon, hogy ha nem a megfelelő adatokat közölted a felmondásban, válaszra sem méltatnak majd...
Ha igazam van, (már abban, hogy a lejárat előtt nem jelezted írásban a szándékod), akkor valóban csak a határozott idő lejártát követő napon (febr. 17-én) tudod leghamarabb felmondani a szerződésedet.
Mondok azért egy jó hírt is: a szerződésbontást követően befizetett havi díj naparányos (31-8nap) részét a következő hónapban vissza fogod kapni, vagy jóváírják, ha van még egy Vodás előfizetésed.
[ Szerkesztve ]
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz roti86 #28323 üzenetére
ja és ami a legszebb: ha én, mint ügyfél egy adott szolgáltatást ott helyben lemondok és nyilatkozok, hogy kész vagyok minden tartozásomat, hátralékomat ott helyben ki is fizetni, mijé' nem tehetem, miután végigverekedtem magam az ügyintézőn, az ügyintéző által felhívott központi ügyintézőn és miután bizonyítást nyert az is, hogy mindez nem ütközik jogi akadályba (azaz lejárt a hűségidő is)..?
Volt még egy dolog, amitől simán falnak tudtam volna ugrani, az pedig az volt, hogy miután a központi ügyintéző konstatálta, szándékom szilárd és megingathatatlan, közölte, hogy a 8 napos ügyintézést követően egy részszámlát is fogok kapni postai úton. Tájékoztattam a kedves hölgyet, hogy nagy környezetvédő révén, nem volna-e probléma, ha ezt nem papíralapon kapnám, hanem az általam korábban beállított módon: e-számlán...? Közli (jogosan), hogy nem okés a dolog, mert egy lemondott szolgáltatás esetén ezt hogy kapom majd meg...? Megnyugtattam, hogy van még náluk egy előfizetésem és azt is e-számlán, e-rendszeren keresztül szoktam rendezni és ráadásul ez az e-szla pedig összevont szla szokott lenni. Erre halálos nyugalommal folytatja: akkor várjam szeretettel azt a postai úton érkező résszámlát...
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
A történet műszaki részét értem. Nekem a gazdasági oldalával van bajom: miután minden szolgáltató által nyújtott szolgáltatást ún. szolgáltatási szerződés szabályoz, melyben világosan le van írva, h egy adott szolgáltatás mennyibe kerül, innentől pedig a lemondott szolgáltatás időarányos részének megállapítása (szerintem legalábbis) sima ügy volna.
Tomeeka28: Világos, én is ezt vártam. Ezzel szemben postán kaptam meg az elszámoló szla-mat, a rá következő hónapban (a szla-zárást követően) pedig elektronikus úton kaptam a helyesbítést (miután ismételten visszaállítottam a NET-en elektronikus számlázásra az elszámolásomat -> ez hogyan állítódott el "magától"...? )
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
Sziasztok,
az egyik fórumban beszélgettünk erről arról... és véletlenül szóba került a Voda is. Bízvást állítottam, h a szolgáltatónak nincs LTE hálózata, a honlapján lévő infók is ezt támasztják alá, aztán csupán merő véletlenségből ma nyomtam én is egy tesztet (6.ker), íme az eredmény. Kettő napja (két kerülettel feljebb egy panelban) pedig: ezt mértem.Milyen hálózat ez most akkor...?
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
-
Juliuska
senior tag
válasz mrlujoak #29318 üzenetére
korábban sem kellett az automatának kiadni az ügyfélbiztonsági kódodat; csupán az ügyintézési időt rövidítette, ha megtetted, mert (tapasztalatom szerint) hamarabb kapcsoltak az ügyintézőhöz
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz enginev3.0 #29560 üzenetére
igen
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz Daffni2 #29969 üzenetére
oké, akkor én:
Daffni2, köszönjük szépen a példamutató magatartásod, melyben szakmailag igencsak helytálló korrektséggel tájékoztattad az illetékest (MunezXBK), h bizony téved.MunezXBK, neked pedig az itteni megnyilvánulásaidban tanúsított viselkedést, mellyel jó példa vagy az ide látogatók számára, hogyan NE viselkedjünk. Én kérek elnézést
Na, most léphetünk tovább...
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
Bár az én esetemben nem a teló "tudása" képezi a legszűkebb keresztmetszetet, mégsem nyivákolok, h bruhaha csak a ~fele a Valóságnak, ellenben ha Te Szegedről feljönnél Pestre, mindjárt más volna a szitu
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz bajusz15 #30036 üzenetére
Azt azért írta, mert megkezdted a pénzügyi tranzakciódat, de ezzel a tetteddel még közel sem fizetted be a havi gubát...
Most látom csak, meg is vagy a megoldással... ennek örülök.[ Szerkesztve ]
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
-
Juliuska
senior tag
válasz bigyo108 #30884 üzenetére
A gyors válasz az, h "nem"
A legegyszerűbb ügyintézés pedig az, (ahogyan előttem is írták): bemész a Tréhez, csókolom, új előfizető vagyok, ez és ezt a csomagot néztem ki, jah és a jelenlegi számomat is szeretném önökhöz hozni. Az ügyintéző széles mosollyal tájékoztat, h jól döntöttél, de nyomban hozzá is teszi, h ez csak akkor lehetséges, ha az adataid megegyeznek a flekódban leírtakkal. Most vodásként annyit tudsz tenni, h a webes felületükön bejelentkezel és a saját fiókodban az ügyintézés/számhordozás és személyes menük alatt leellenőrzöd adataidat. Ha valami nem frankó, berongyolsz valamelyik vodás kereskedésbe adatmódosításra. Remélhetőleg így, nem ér majd kellemetlen meglepetés...sok sikert![ Szerkesztve ]
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz enginev3.0 #31155 üzenetére
nyilván nem, mert már írta volna...
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz raziel01 #31194 üzenetére
Jót mosolyogtam a lelkiismeretességeden Bár én már jó ideje a vízfejűekhez tartozom, most kivételesen brahiból én is felmentem, megnézni, vajon történ-e már csoda, hiszen én is pont pénteken (csak én délelőtt) fizettem be a számlámat. Amit láttam, az egyből megnyugtatott: a befizetetlen összegem ugyanúgy ott virított a saját fiókomban, mint előző héten...
Viszont az elektronikus szla-k felirat alatt ott díszeleg pár apró betűs mondat. Íme az egyik ilyen:
"...Figyelem: A számla státusza a befizetéstől számított négy munkanapon belül frissül az E-számla rendszerünkben!..." -> szerintem, ne vedd úgy a szívedre...az az 1-2-3-4 nap hipp-hopp elszáll majdÉlj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz Kicsirics77 #31248 üzenetére
honnan az infód...?
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz berbatov2 #31328 üzenetére
ohh, most ez mééér' kellett...?!
eddig olyan jól szórakoztam...még pár poszt és bejött volna az alkalmazott matematika spec területe (=kinek ? cm ), aztán egy gyors történelmi múltra visszatekintés a családfakutatás terén...Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz felhasználóx #31499 üzenetére
köszi a tippet, ki fogom próbálni
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz Szalontahó #31508 üzenetére
Jól mondja RedSix Az én mostani telóm gyártójának vezérigazgatója anno, amikor azt nyilatkozta, h 2 éves szoftveres támogatottságot fognak termékei élvezni, simán kinevettem, most viszont már tisztelettel néztem, ahogy ma reggel jelzett a kütyüm egy újabb frissítést...szemben mondjuk a trével (itt egy trés tulaj hozzászólása).
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Juliuska
senior tag
válasz hroberto #31642 üzenetére
Szerintem, ez csupán hm...kamu, máskülönben miért fejlesztene ugyanez a Szolgáltató LTE-s hálózatot ez év végére (forrás)
Most már csak azt volna jó tudni, h ez a hálózat 100, vagy esetleg 150 Mb/s lesz-e...? (Nem lényegi kérdés, csupán a pontosság kedvéért szeretném tudni).
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs