Hirdetés
-
[SoP] Mobilok után végre konzolokra tart a Nikki sorozat
gp Az Infinity Nikki néven érkező új játék egyelőre nem kapott megjelenési dátumot, a publikus tesztek az év végén érkeznek.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Húúh. Sziasztok.
Tegnap vettem egy samsung telót, amivel már internetezni is lehet.
Nos, a a készülék egyik gombjára az azonnali net-elérés van beállítva és azt vettem észre, hogy már a vodafone live! on mászkálok.... tovább próbálkoztam és beírtam egy oldalcímet, ami a prohardver volt..és működött. Nos azt nem értem,hogy hogyan...mivel én semmilyen ilyesfajta szolgáltatásra nem fizettem elő. Azt sem tudom,hogy ezek a mobil netes témák hogyan működnek, ezért nem is fizettem rá elő.Próbáltam hívni a 1270-et de amikor valami ügyfélkódot kéne megadni ott nem jutok tovább, mivel a nővérem intézte az előfizetést...(bónusz szimpla)
Mindenesetre valamit sürgősen kéne kezdenem vele...
-
m3tr0
senior tag
válasz lomha lepke #5976 üzenetére
igen teljesen. amúgy köszönöm.
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok Vodások,
tegnapi nappal regisztráltak a köszönet programba még tegnap este elkezdtem készülék után nézelődni, mert váltani szeretnék...ma meg az összes készüléket 20 500 Ft-tal olcsóbban kínálták a profilomba...
Gondolom valami adatfeltöltési hiba lehet az oldalon.
Kár..pedig már majdnem rendeltem egy Galaxy Ace-t... 42000 Ft-ért.Amúgy van print srceenem is róla, elküldtem az ügyfélszolgálatra is...mielőbb javítsák ki,mert túl jó akció lenne...Persze nekünk vásárlóknak. Tehát tuti hiba.
-
m3tr0
senior tag
válasz mukibuci #14015 üzenetére
Én tegnap este telefonon regisztráltam, ma meg már ezeket az akciós árakat írja a weboldal.
De 99,8%,hogy sajnos hiba van a weboldalon.Kétlem,hogy csak a köszönet program keretében a vodafone megdobna 24000 Ft-nyi kedvezménnyel egyik napról a másikra. Nem vagyok nagy telefonáló(3500Ft-os számláink vannak) és 3 teljes évvel tudnak csak számolni kedvezményhez....szóval sehogy sem jön össze ekkora összeg kedvezményként.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Pont letelt a szerk.idő
Bizonyíték ami csak ígéret. Akcióóóóóó!
-
m3tr0
senior tag
Folytatódik az akciós áras sztori.
Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal e-mailben is,küldtem nekik screenshotot, mindegyik levélhez mellékelve,hogy mondják már meg,hogy ez valós akciós ár vagy egy hibás és tévedés az egész.
Azt nem értem ,hogy 4 levélből egyikre sem jött kimerítő válasz.
Az utolsóban azt írják,hogy ápr.5.-én regisztráltak és 36 óra az aktiválás és utána látom a nekem szóló árakat. De én még mindig ezeket az akciós szuper árakat látom...
Valaki mondja már meg ,hogy mi van vodafonéknál!
Estig várok, addigra tuti meglesz a 36 óra, utána rendelek.
-
m3tr0
senior tag
válasz manchester85 #14038 üzenetére
igen így van, lebeszéltem én is és megkapom ennyiért...
az volt a feltétele,hogy addig rendeljem meg amíg nem javítják ki a hibát
hát...hallod ha 1 hónap múlva hozza akkor se érdekel...baromira ráérek vele,addig meg megpróbálom elpattintani a mostani telókat,amik feleslegesek lesznek
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Grande Ale #14041 üzenetére
próbáld meg a 1270-en beregisztráltatni magad. nekem is ott sikerült.
-
m3tr0
senior tag
-
m3tr0
senior tag
Mai napra sikerült kijavítaniuk a hibás kedvezményt.
Jó,hogy tegnap megrendeltem a telefont. Ez igazából off volt de nem baj.
(ma van a névnapom és ennyi nekem is jár )[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Nos urak,hölgyek...
Úgy néz ki a Vodafone sem különbözik a többi vállalattól, az ígért Samsung készülékemet a mai napig nem szállították, első indok az volt, hogy az online rendelt készüléket egy olyan mobilszámra akarták hűséggel meghosszabbítani amin még volt hűségidő, persze ez nem volt igaz, mert én a jó számra adtam le a hosszabbítási kérelmet, a rendelés visszautasításáról a rendeléstől számítva 10 nap múlva értesítettek.
Ekkor telefonálásba kezdtem és kiderült a hiba amit az előbb említettem, majd az ügyfélszolgálat(társosztály is) elismerte,hogy ők hibáztak.
Ezek után szóban ismét kértem a rendelést, majd megnyugtattak,hogy minden rendeben és akár pár napon belül meg is kaphatom a készüléket.Azóta újabb 10 nap telt el és most azért nem tudják elküldeni részemre a készüléket, mert nem tudják azon az áron kiszámlázni, amin megrendeltem...át kell állítani valamit a rendszerükben...de ezt az átállítást sem tudták elvégezni 3-4 nap alatt.
Szóval, a Vodafone hibás áron hirdetett meg készüléket, ami a vásárlóra nézve előnyös lenne, mivel én ezen az áron megrendeltem, visszaigazolták, telefonon és e-mailben is, majd visszautasították mert ők elbasztak valamit, de szerintem ez nem így volt, egyszerűen csak nem akarják ezt a üzletet...Most meg már másra hivatkozva nem tudnak szállítani.
Komolytalan, botrányos és egyenesen gusztustalan, hogy mit csinálnak.
Nagy a valószínűsége,hogy ezek után nemhogy hosszabbítani nem fogok a cégnél, de maradék összes előfizetésünket is le fogom mondani, ha még a maradék hűség nem járt le akkor is.
A leginkább az zavar,hogy az ügyfélszolgálatosokon kívül senkivel nem lehet beszélni, sem panaszt tenni. Felelősségre vonni meg szintén nem lehet senkit. Egy kalap szart nem ér az egész cég.
-
m3tr0
senior tag
Én legyek mindig türelmes, én értsem meg őket mindig, én szerződjek ezek után velük még 2 évig. Sőt, még igazából én vagyok a hülye is ,mert vannak elvárásaim egy ekkora céggel szemben. Persze tudom...van más szolgáltató is. Ez is egy nézőpont...csak kurva gáz,hogy lassan mindenki ezt hajtogatja.
Tudod, ami igazán dühítő, hogy akárhányszor hívtam őket, vagy e-maileztem velük szinte mindig mást mondtak, hogy mi a probléma.
Jaaa, a GVH vizsgálat meg lehet,hogy 3 hónap, de utána a Voda amit ott kap azt nem teszi zsebre. Szóval ne kelljen már ezen ennyit baszakodni. Nem az a célom.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Valamennyire hathatott rájuk az a megjegyzésem,hogy ha a héten nem kapom meg a telefont, akkor lemondom az egészet sőt az előfizetésemet is felmondom...Persze ezt csak dühből mondtam, de képes lettem volna rá, mint ahogy írtam is.
Gondolom nem ezért, de kaptam e-mailt, hogy a futárszolgálat holnapi napon szállítja a telefont. Kár,hogy nem tudom átvenni még 1 hétig.
(persze átveszik a telót, csak nem én hanem tesóm, ő meg csak 1 hét múlva jön haza )[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz mukibuci #14320 üzenetére
ez igaz. de mástól is hallottam,hogy elég sokat kellett rá várni, ha mondjuk 6 napot nem tudják valamiért tartani, ami bármiért előfordulhat, akkor mondjuk 8-10 nap és az általam említett 2 héten belül simán megállja a helyét.
azért valljuk be, nem kapkodják el...
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Tök,kitaláltam,hogy szeretném leváltani a készülékemet egy újra!
Beléptem a Vodafona oldalra s készülékváltásra mentem, majd láttam,hogy ezzel a tarifával nem hosszabbíthatok szerződést majd felhívtam az ügyfélszolgálatot és ott is ezt mondta a hölgy.Olyan tarifacsomagunk van ami 3 előfizetés és egymás között ingyenesen beszélünk, ezt már hosszabbítani nem tudjuk,váltsak tarifát és akkor vehetek telefont.
Tehát a Vodafone a 7-8 éves hűségemet azzal jutalmazza,hogy ha náluk akarok maradni és telefont vásárolni akkor úgy tehetem ezt meg,hogy váltok egy nekem kedvezőtlenebb tarifára.
Akkor ezek után akarjak még itt maradni?!
Elég érdekes hozzáállás,hogy a régi ügyfeleket leszarjuk és az újakra koncentrálunk.Kurvára elegem van már ebből.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen