- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
5150head
senior tag
válasz Csorbi #15287 üzenetére
Hát én erről az emelésről ma hallottam, és úgy h vki kilinkelte a gt540 topicban. Személyes értesítést nem kaptam a számlával, a 30 napon pedig csak jócskán belül vagyunk már. augusztus 19.-től emelnek.
Az én csomagom ebben a közleményben nincs benne, tehát ha úgy vesszük így se kaptam tájékoztatást.
vodafone közleménytutis írta:
Az Eht. 132.§. (4)-(5) bekezdései:
(4) Ha a szolgáltató az általános szerződési feltételekben meghatározott esetekben jogosult az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítani, köteles a módosításról a hatálybalépését megelőzően legalább 30 nappal az előfizetőket e törvényben foglaltak szerint értesíteni, az előfizetőket megillető felmondás feltételeiről szóló tájékoztatással együtt. Ebben az esetben az előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására.
(5) Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja az előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
A nyilatkozattétel elmulasztása - mint ráutaló magatartás - figyelemmel az Eht. 132.§. (8) bekezdésében írtakra a külön jogszabályban meghatározott eseteket kivéve elfogadásnak minősül. -
5150head
senior tag
Sztem ha hűségidőn belül vagy akkor a kötbért kifizettetik veled. Erős a gyanúm h nem megy ilyen könnyen a dobbantás.
-
5150head
senior tag
Sziasztok! Pár napja felhívott a vodától egy csaj. Már éppen le akartam pattintani, mire közölte, hogy az előfizetést amiben vagyok, kivezetik és mindenféleképpen új előfizut kell választanom.
Létezik ilyen? Ha nem akarok váltani akkor csak simán kikapcsolják?
A másik kérdésem, hogy a Go+ csomagban engedélyezett a Hotspot?
Jól értelmezem, hogy hálózaton belül korlátlan a csomag, és ha a 150percet választom, akkor az lebeszélhető a nem vodásokkal?
Ugye az e-Pack nem jelent közvetlenül beszedési megbízást. (Szóval akkor egyenlítem ki a számlám amikor akarom.) Ez díjneten keresztül megy?
Bocs a sok láma kérdésért[ Szerkesztve ]
-
5150head
senior tag
Hát a hotspotot nagyon fogom sajnálni ha nincs! Vmelyik Go+-os kolléga megnézné nekem?
Voda: "150 Perc vagy SMS bármely belföldi normál díjas hálózatba." Itt a 150percet választanám nem az sms-t. -> Erre gondoltam.
Tiszta volt az ePack fogalma, csak az nem, hogy van e fizetési megbízás (hogy automatikusan vonják)... de akkor nincs.
Köszi -
5150head
senior tag
Sziasztok!
Még 2010 környékén váltottam tweet plus csomagra. Kb 1-1,5 éve zaklat a vodafone, hogy váltsak csomagot, de sose akartam, mert tökéletes a mostani. Mindig elutasító voltam, sokszor fel se vettem nekik a telefont. Még akkor biztosított az egyik ügyintéző, hogy engedély nélkül soha senkit nem raknak át másik előfizura. Július vége felé felhívtak megint, már ráztam volna le a csajt mire ő azt mondta, hogy mindenféleképpen váltanom kell csomagot, mert kivezetésre kerül a mostani előfizetésem, mondom jól van ha lesz időm meg kedvem, utánajárok. Szombaton bementem a vodához, megkérdezni, hogy ez most mi? A kiscsaj lekérte az adataimat, mire kiderült h a csomagomat MÁR áprilisban módosították Go-ra a tudtom és beleegyezésem nélkül. Nem tűnt fel a dolog, mert a fizetendő nagyjából nem változott. Papírt nem kaptam, semmi nem utalt rá. De akkor minek hívtak július végén, ha áprilisban önkényesen átraktak másik előfizetésre? A csajszi érdemben nem tudott a dologhoz szólni, hívjam a 1270-et és tegyek panaszt, ott rögzítik a hívást, meg visszanézik a régi hívásokat, hogy nem tanusítottam-e ráutaló magatartást. (Én tudom, hogy nem, mert nagyon cicás vagyok az ilyenekre.) A gond az, hogy a két év hűséget is a nyakamba akarják varrni, másrészről, ha már váltanék, akkor inkább a Go+ -ra. (De ezek után lehet, hogy más szolgáltatóra ) És most jön a csavar: Tegnap beléptem az online felültre ahol még a tweet csomagom szerepel... Nah ilyenkor mi van? Járt már valaki ilyen cipőben? -
5150head
senior tag
Sziasztok!
Jelenleg tweet csomagban vagyok, amit nov. 1-el kivezet a voda. Mivel ez a csomag megszűnik, kaphatok valamilyen kedvezményt, az új előfizetésemből? Legutóbb amikor beszéltem az ügyfélszolgálattal, akkor a hölgy azt mondta, hogy egy spec. ajánlattal fognak keresni. Ez volt egy hónapja... Most hívom őket, de nem veszik fel... Van valakinek ilyen tapasztalata? -
5150head
senior tag
Nálunk ugyan ez van már több napja. Én is és párom is próbált belépni más böngészőről is, de nem megy az oldaluk. Egy szürke oldal van egy X-el és annyi.
Próbáltam már, hogy az adblockot feloldom, felugró ablakokat engedélyezem, inkognitoban nyitom meg de nem használt semmi. -
5150head
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan gondom van, hogy ma vettem észre, hogy a telómon (Realme GT2) csak edge van. Asszony kártyájával (szintén voda) megy a 4G rendesen, uh valami gond a szolgáltatónál/kártyánál van. A csomagom Go Max, mobilnetet egyáltalán nem szoktam használni (ki van kapcsolva, mindenhol wifizek), a webes felületen majdnem 2 giga van még. (ma utaztunk és azért tűnt fel, hogy csak Edge van)
Néztem a voda webes felületét, de ott nem láttam állítási lehetőséget. Teló restart, menük végigböngészése megvolt már...
Van ötletetek? Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Revolut
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vírusirtó topic
- iPhone topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen