- TCL LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyzmo
csendes tag
Sziasztok! Kérdezném, hogy eddig egyszerűen meg lehetett nézni, hogy a havidíjon felül mennyi volt a költések összege, de ezt az opciót (sem az appban, sem az online felületen) most sehol sem találom.
-
Gyzmo
csendes tag
Kérdezném, hogy másnál is előfordult, hogy a jó dolgok applikációban április hónapban aktivált, a 3 napos korlátlan netért 1 590 Ft-ot számláztak ki?
-
Gyzmo
csendes tag
válasz RoyalAirForc #71005 üzenetére
Sajnos nálam is ugyanez a probléma jelentkezik. A számítógépen beenged a fiókomba, viszont a telefonos applikációnál ugyanez a képernyő fogad (iOS) ("nem tudsz belépni a fiókodba" üzenet). Felvettem a kapcsolatot a Vodafone ügyfélszolgálattal, ahonnan azt a választ kaptam, hogy náluk ezt a hibát nem sikerült rekonstruálni. Viszontválaszomba elküldtem a képernyőképet, illetve az alkalmazás, illetve a telefon adatait. Őszintén fogalmam sincs, hogy mi lehet a hiba oka (már többször töröltem és újratelepítettem az alkalmazást, illetve újraindítottam a készüléket, de hiába).
-
Gyzmo
csendes tag
válasz csaszi75 #76742 üzenetére
Nálam a hétvégén ugyanez a probléma jelentkezett egy iPhone 13 mini készüléken, mikor élesítették az 5G elérést, a sebesség 4G és 5G hálózaton egyaránt visszaesett 1 Mbit / sec körüli értékre. A készülékben kicseréltem a SIM-et egy Telekomos kártyára, ahol 5G esetében 300 Mbit / sec körüli sebességet mértem. Másik Vodafonos kártyával 5G-n 110 Mbit / sec értéket mértem. A problémás kártyával egy másik iPhone 12 készüléken is 1 Mbit / sec alatti érték jelentkezett. Ezek után felkerestem az egyik közelünkben lévő Vodafone üzletet, ahol közölték, hogy most az 5G bekapcsolásakor több előfizetőnél is problémák jelentkeztek a mobilnet esetében. Először megpróbálták kicserélni a SIM kártyát, de sajnos ez sem vezetett eredményre, majd kikapcsolták a teljes 4G és 5G elérést, és a telefon újraindítása után csak a 4G hálózatot kapcsolták vissza. Azóta ez az adatprobléma nem jelentkezett, 4G hálózaton is 70 Mbit / sec körüli értéket mérek (az 5G azóta is le van tiltva).
[ Szerkesztve ]
-
Gyzmo
csendes tag
Felrakták az augusztus 30-tól érvényes ÁSZF módosításokat, amely ha jól láttam főként a régebbi díjcsomagokra vonatkozó áremeléseket tartalmazta.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen