- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz HUNgabus #69522 üzenetére
NMHH esetleg egyéb jogi eljárások? Fogyasztóvédelem érthető, hogy nem jár el mivel nem magán személy általi esetet kellene vizsgálnia.
Ügyvéd által írt felszólítás, hogy azonnali hatállyal felmondod? Abba nem tudnak belekötni. Aztán majd lepapírozzák ahogyan akarják/tudják, vagy nem tudják. -
MadMancs
veterán
válasz HUNgabus #69527 üzenetére
Ez mindig minden szolgáltatónál így volt. Ugyanis kötbérbe benne van az eddig felhasznált kedvezmény. Minden újabb hónappal +1 havit felhasználtál, azaz annyival nő a kötbér.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Boond
addikt
válasz HUNgabus #69528 üzenetére
""ebben nem tudok segíteni nem vagyok könyvelő", hát ilyen kedves, túl képzett emberkék dolgoznak ott,"
Nem azért, de valószínütleg ebben igaza van, nem kell értenie a könyveléshez. Ezt max magasabb szinten/ pénzügyi osztállyal tudnád lebeszélni.
Ettől még neked is igazad van, persze, a problémáddal... de ez van
Nekem mondjuk még egy hűséges telefonom sem volt. Vodás volt, márkájú, régen... még 2g-s, mai napig is müködik
-
Boond
addikt
válasz HUNgabus #69535 üzenetére
Néhány éve még a nagy átállás, és a vírus előtt, volt egy sim csere, normákról, nanora. Igaz ez "Frendcsájz" bolt volt, de lényegében az üzletvezető is kötötte az ebet a karóhoz, hogy jogos a 2000 levonás. Sokadik, kérdésre, panaszra, ha nem tetszik hívjam az ügyfélszolgálatot, tegyek panaszt. Szerinted hányan játsszák ezt el?
A többi, mind bevétel. De nyilván nem lehet átáltalánosítani egy esetből. Ügyfélszolgálattal, viszont nekem csak pozitív tapasztalatom volt.
"#69537) Landsmann "
+ van még havi 50 mb is telekomnál ingyenesen.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz HUNgabus #69569 üzenetére
A vodás piros foltok többnyire nem olyan 5G-t takarnak, mint a lila és zöld foltok. A 700 MHz-el csak látványos lefedettséget lehet csinálni, valós 5G élményt nem. A Telekom és Yeti ettől jóval magasabb frekin és jóval nagyobb sávszélességgel dolgozik, ez a dss egy vicc.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz HUNgabus #69569 üzenetére
Térkép szerint lehet, hogy az is van, csak sajnos az itteni telefonok nem ismerik a térképet! Mondom, sokszor még 2g sincsen, foltokban. 3g meg úgy sz@r, ahogy van, ha nem lesz, se lesz nagy baj. 4g meg, láthattad.... 5g meg gondolom majd mutatóban talán.
Igen, a macskanyakörv forgalmazója árulta el, hogy valóban annyira foltos a környék, hogy valójában 2g sem létezik nagyon sok helyen, így az képtelen ellátni a feladatát, mivel nem tud adatot sem küldeni hosszú percekig. Így a telefonálás sem működik sok helyen természetesen 2g-n sem.
De a mai reggel még érdekesebb volt, hogy szinte használhatatlan volt, akárhová pakoltam a telefont. Gondoltam a rossz idő, mint a macskajajban, locsolni kellene a telefon póznát. 😁[ Szerkesztve ]
bégé
-
#72042496
törölt tag
válasz HUNgabus #69645 üzenetére
Huhh, céges még sokkal meredekebb. Nálam ez magán előfizetés.
Azon is gondolkodom, hogy átmegyek a Telekomhoz úgy is, hogy köt a hűség a Vodánál. Pártízezer forintot kéne fizetnem az idő előtti felmondásért, nem mintha a Vodafone szerintem képes lenne 8 napon belül kiállítani a számlát a tartozásaimról. Talán szerencsésen "megúsznék" egy ilyen váltást.
[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz HUNgabus #69645 üzenetére
HWSW információi szerint szó nincs orosz rendszerről, de azon csodálkoznék is...
"a cég a korábban használt, az izraeli Amdocs által fejlesztett ügyviteli-ügyfélkiszolgáló rendszerét lecserélte az NEC Csoporthoz tartozó Netcracker felhőalapú üzletilvitel-támogató rendszerére (Business Support System, azaz BSS)" [link][ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz HUNgabus #69940 üzenetére
oké, bajod van velük...de miért nem olvasod el az ászf-et, és hivatkozol a rád vonatkozó részre?
1.2. Készülék hálózati zárának feloldása utólag fizető szolgáltatás esetén
Határozott idejű Előfizetői Szerződés lejáratát követően az Előfizető kérésére az Előfizetői Szerződéssel együtt vásárolt készülék hálózati zárának feloldása (hálózat-függetlenítés) díjmentes.Határozott idejű Előfizetői Szerződés lejáratát követően amennyiben a hálózati zár feloldását nem az Előfizető kéri,a hálózati zár feloldásának díja bruttó 10 000 Ft.
Előfizető kérésére az Előfizetői Szerződés határozott ideje alatt az Előfizetői Szerződésben meghatározott kötbérek és a készülékkedvezmény összegének megfizetését követően a hálózati zár feloldása díjmentes.
Az Előfizető a készülék hálózati zárának feloldását a Szolgáltató márkaképviseletein vagy lakossági ügyfelek esetén a belföldről díjmentesen hívható 1270-en, üzleti ügyfelek esetén a hálózaton belülről hívható 1788-on kérheti. A márkaképviseletek listája a Szolgáltató honlapján (www.vodafone.hu) elérhető. A készülék hálózati zárának feloldását az Előfizető hajtja végre, miután a hálózati zár feloldásához szükséges kódot a Szolgáltató az Előfizető választása szerint (a) postai úton levélben vagy (b) elektronikus levél útján küldi meg vagy (c) márkaképviseleti kérelmezés esetén a helyszínen adja át részére.
A Szolgáltató vállalja, hogy
(a) – a számhordozás esetét ide nem értve – a hálózati zár feloldásához szükséges kódot tartalmazó levelet a jelen Díjszabás szerint befizetett díjaknak a Szolgáltató könyvelési rendszerében történő rögzítésétől számított 15 munkanapon belül postára adja, az Előfizető kód ismeretében végezheti el a feloldást. Kivételt képeznek ez alól azon készülékek, amelyek esetében a feloldást az Előfizető a készülék technológiai jellemzői miatt nem tudja elvégezni. Ezen esetekben a feloldást vagy a gyártó, vagy a Szolgáltató végzi el, 30 munkanapos határidőn belül.
(b) számhordozás esetén a Szolgáltató a határozott időtartamra kedvezményesen vagy egyéb módon kedvezményesen értékesített készülék ellenértékének kifizetését vagy az átvevő szolgáltató erre vonatkozó nyilatkozatának kézhezvételét követően a készülék hálózati zárát Előfizető kérésére külön díjazás nélkül haladéktalanul feloldja.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz HUNgabus #69946 üzenetére
Ameddig csak személyesen szóban kommunikálsz velük....addig semminek nincs nyoma.
Kikérném a vásárlók könyvét, és bemásolnám szóról szóra az ide vonatkozó ÁSZF részt, hogy kérem e szerint járjanak el. Amennyiben nem oldják meg 15 munkanapon belül mint ahogy az ászf vállalásukban van, már fizetném is be a 3000 Ft "illetékbélyeget" és írnám is a levelet az NMHH-nak.
Mivel nem merítetted ki a jogorvoslati lehetőségeket, én úgy gondolom nagyon türelmes ember vagy.
-
#76055552
törölt tag
válasz HUNgabus #70166 üzenetére
a download speed és a 4G coverage ami a yettelnél jobb. Az hogy a többi fej-fej mellett van, és pl. a voice app experience yettelnek 81,3 , vodának pedig 80,5..?
0,8% a különbség... 80% osztva 0,8%...magyarán 100db hívásból a yettel esetén 1-gyel több jó hívásod lesz, a másik 99 db hívás ugyanolyan lesz, mint a vodával ....szóval szerinted ebből te mennyit érzékelsz?
De pl. ott van a game experience...amire magasról teszek...nekem nem tényező, nem játszom.
Ami azonban nincs a tesztben: voda fényéveket ver a yettelre roaming helyzeteben: a magyar vodások Svájcban és Törökországban EU-s díjszabás szerint használják a mobiljukat, valamint szinte bármelyik EU-s országban van voda hálózat: vodásként külföldi voda hálózaton roamingolni maximális minőséget jelent, nem úgy mint yettelesként voda/telekom/orange/stb hálózaton.Időről-időre felröppen ez a "melyik a legjobb hálózat" téma.
A munkahelyem telekomot tekintve 6 bázisállomás határán van, percenként dobál ide-oda a hálózat, sokszor jön nem fogadott hívásról sms, és sokszor a hívás minősége is rossz. Vodás sim csak 2 állomás között vált, és a térerő is jó, a hívások is mindig bejönnek.
Egy hónap múlva munkahelyet váltok, ott a voda csak 3. helyen lesz mind lefedettségben, mind sebességben.
Mindezek mellett, a vodával olyan díjcsomagom van, amit a másik kettő (T, Y) nem adott meg, illetve nekem nagyon-nagy bajom soha nem volt a vodával. Ha valami volt, akkor azt mindig sikerült megoldani. -
MadMancs
veterán
válasz HUNgabus #70173 üzenetére
Igen azt lefelejtettem. iPhone függő.
Samsungok pedig már XEH gyári független rommal vannak, mégcsak VDH sincs. De. Többi telefon is 98% ban független.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#08176384
törölt tag
válasz HUNgabus #70174 üzenetére
Mielőtt elájulsz a csodás Yetteltől, néhány roaming info: A Yettel kártyákat roamingban gyakran eldobják a külföldi hálózatok, sokszor az első országba lépés után akár egy óra is lehet, amíg valamelyik hálózat felengedi a simeket. Horvátban pl pláne fennáll ez a probléma Yettel esetén. Svájci és török felár nélküli roaming nincs a Yettelnel, illetve világ napijegyek sincsenek a nem EU vagy éppen távoli országokra. Szóval lehet 36 giga a roaming keret, de személy szerint sokat szívtam velük kint. Azt már nem is írom, hogy sokszor 3G fölé nem engedte a hálózat be a Yetteles simeket órákig vagy éppen soha. Horvátország, Szlovénia nagy szívás velük alapvetően. Olaszban nem volt gondom velük. Németben meg csak az o2 ami normális roaming partner nekik. Ausztriában 40 perc alatt kapott bármelyik SIM hálózatot. A mobilnetes simeket meg felejtsd el roamingban, egy két országban működnek csak. Ezek személyes, több éves tapasztalatok, sok reklamáció sem segített rajta.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
-
bohoc71
aktív tag
válasz HUNgabus #70662 üzenetére
Kedves Ügyfelünk! 2022.07.11-16. között az ügyintézés, értékesìtés és egyes szolgàltatàsok nem lesznek elérhetöek. Telefonàlni, SMS-ezni és internetezni zavartalanul tudsz majd. Kérjük, gondoskodj az adat- és egyenlegfeltöltésröl, szàmlàd befizetéséröl 07.11-ig. https://www.vodafone.hu/atallasmobil Ez jött ma,szerintem belenyúlnak a mobilos részbe is.
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
MadMancs
veterán
válasz HUNgabus #70662 üzenetére
Eleve úgy is hirdették meg a leállást hogy vezetékes és mobil off. Csak az alapvető cuccok mennek majd.
De logikus is, ahhoz hogy integrálják mobilba vezetékest, ahhoz le kell lőni a rendszert.
Akkor van baj ha olyan jól sikerül mint tavaly.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz HUNgabus #70666 üzenetére
Szerencsére 1780 és 1420 viszonylag "hamar" felveszik. Legalábbis lakosságihoz képest. 1780 ~10perc, 1420 pedig ~5 perc. Persze csak akkor ha üzleti előfizetésről hívom.
De számlázás még most is döcög, ma kaptam meg aktuálisat, 1 hete pedig a 04.20-05.20 számlát.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Gubu0101
veterán
válasz HUNgabus #70668 üzenetére
Akkor,csak velem kiveteleznek.Lejart aprilisban a husegidom ,azota percre pontosan erkezik minden szamlam
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
MadMancs
veterán
válasz HUNgabus #70668 üzenetére
De ha eljöttél tőlük akkor vodás üzletiről hogy hívod üzleti vonalat? Pont ezt írtam hogy csak uzletiről gyorsabbak. Volt 1x hogy véletlen másik simről hívtam őket, 20perc után abból vettem észre hogy nem veszik fel.
Tudom hogy nagyon nem ok még semmi, pont ebből indult a beszélgetés.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz HUNgabus #70689 üzenetére
Én lakossági vonalon 4 szám után szeptember óta nem kaptam számlát (vagyis de, februárban egyet), ma jött 7 számla 10nap csúszással a határidő. Bruttó 479ezer össz.
Asszem jól tettem hogy minden hónapban félretettem a havidíjat+törlesztőt.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Gubu0101
veterán
válasz HUNgabus #71186 üzenetére
En folyamatosan nemetben vagyok,ezen a kornyeken tobbszor jobb a halozata mint a vodanak vagy telekomnak.Siman megy a 4G 4G+
o2 halozaton kell lenni,ha elerheto.
Ez most lakasban Kulteren full.[ Szerkesztve ]
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs