Hirdetés
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
válasz gabor9991 #80396 üzenetére
Én bármikor -bár tény kevésszer- csörgettem valakit a vodás számommal az elmúlt évben, minden egyes alkalommal jött vissza egy SMS, hogy mennyi az egyenlegem, és meddig él. Emellett, mivel tudom, hogy ezen múlik a számom, és a számfüggő elérhetőségeim egy része, így azért már kb egy hónappal előtte zúg a fejem, hogy "el ne felejtsem", még más szolgáltatónál lévő számaim esetében is, annak ellenére, hogy pl a jelszókezelőmben is a bejegyzett online szolgáltatói belépési adatok lejárata ehhez van csatolva, így a jelszókezelőm is szól előtte 1-2 héttel.
Csinálhatok viszont bármit, ha pl "na holnap akkor megcsinálom" állapotomban a lejárat hetén elütnek, és kómában vagyok 6 hónapot, amíg minden lejár. Nem ez lesz a prioritásom ébredéskor....
Ettől független az ebbe belecsúszottaknak sok sikert kívánok, és ha lehet, jelezzetek vissza, hogy mi az állapot 1-2 hónap múlva, mikor már a "talán megoldható így úgy" is biztos igen vagy nem!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
gabor9991
őstag
válasz ledgeri #80401 üzenetére
Gyerek telefonjában volt a SIM, jött sms mint utólag kiderült, de nem vette észre mert a Messenger a fő üzenetküldő app és ott azt mondta hogy nem volt annyira feltűnő a naponta érkezett többi üzenet között mint egy olvasatlan sms ikon egy telefonon.
De nem is ez a legnagyobb hiba szerintem hanem az amit a red asszisztens is végtelenül kedvesen elmondott hogy a szolgáltató ennyire van kötelezve hogy a lejárat előtt X nappal és a lejárat napján is küld egy üzenetet ezzel teljesítette a tájékoztatási kötelezettségét a szám lejártatával kapcsolatban.
És ez benne van az ÁSZF -ben, elfogadtam ezt amikor megkötöttük a szerződést
Hiába van a SIM olyan eszközben ami mondjuk nem telefon és nem is tudod elolvasni az sms-t még ha akarnád akkor sem ennyi a kötelező.
Lehetne ezt úgy is csinálni hogy tényleg csak az ne vegye észre aki nem akarja, de az hogy a lejárat előtt egy nappal az appban szemmel láthatóan minden rendben van pedig már 24 óra sincs hátra hogy lekapcsolják a számot az szerintem nem annyira ügyfélbarát, ahogy korábban is írtam, ha arra van lehetőség hogy a karácsonyi kedvezményes ajánlatokkal megkeressenek emailben akkor erről miért nem lehet egy üzenetet küldeni ? Pénzbe sem kerülne.
Vagy mondjuk a lejárat utolsó 14 napjában az appban számolna vissza egy számláló mint a telekomnál, vagy bejelentkezés után felugorna egy figyelmeztetés még mielőtt belépsz.Lenne pár ötletet.És gyanús hogy bár ritkán olvasni itt ilyen esetről az ügyfélszolgálat szerintem napi szinten kap ilyen probléma miatt hívást.
Én mindenképpen megpróbálom az utólagos számhordozást amit az NMHH szerint kötelesek biztosítani és be fogok számolni arról hogy ennek mi lett az eredménye. -
MadMancs
veterán
válasz gabor9991 #80402 üzenetére
"a Messenger a fő üzenetküldő app és ott azt mondta hogy nem volt annyira feltűnő"
Na várj, ez mikori eset akkor? Mert szeptember 28.-tól kivezette meta SMS funkciót messengerből, nem is fér hozzá sms ekhez Messenger.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
gabor9991
őstag
Hasonló a stílusod mint az embernek akivel beszéltem.
Te vagy?
Szerintem teljesen érthetően leírtam hogy saját magam szerint Is én vagyok a hibás és ehhez fűztem pár ötletet hogy hogyan lehetne ezeket a felesleges köröket elkerülni.
Ha másik kettő képes erre akkor itt se lenne akkora mutatvány.MadMancs:
December 12-i történet.
Az is lehet hogy rendes sms érkezett csak a gyerek mondott hülyeséget, ennek tulajdonképpen semmi jelentősége nincs. -
gabor9991
őstag
Elfogadtam nem is írtam mást, láthatod ha elolvastál mindent.A nagyobb része annak amit írtam inkább arról szól, hogy hogyan csinálják ott ahol el akarják kerülni az, hogy az ilyen balf@szok mint én, ilyen ügyekkel rabolják az idejét az ügyfélszolgálatos kollégáknak meg válaszolgassanak a panaszos emailekre.
-
#04149504
törölt tag
válasz gabor9991 #80408 üzenetére
Számomra csak az a kérdés, hogy az a két emberke, aki SOHA nem mutat EGYETLEN 1x sem empátiát a felhasználók felé itt a fórumon, csak a vodafone álláspontját "népszerűsítik" ...szóval nekik ki a kenyéradójuk. Én mindenesetre ezen két ember hozzászólásait a továbbiakban ignorálom.
-
gabor9991
őstag
válasz #04149504 #80412 üzenetére
Megnyomorodtak a munkájuk miatt lelkileg.
Nehéz lehet éveken át 3 műszakban egy marék szotyiért hallgatni az ilyen balf@szojat mint én napi 8 órában.
Én legalább 4-ről tudnám szinte biztosra állítani hogy Vodafone dolgozó de abból az egyikük egy teljesen normális segítőkész ember, nem mindenkit őrölt fel a munkája. -
aktív tag
-
Marcsello31
őstag
válasz cherubion08 #80416 üzenetére
Szerintem valakik direkt rá álltak erre, Gondolom nem ingyen.
Ahogy a teleshoppos ürge a tvben próbálja eladni a eladhatatlan szart, eladhatóként. -
dchard
veterán
válasz Marcsello31 #80417 üzenetére
Ez a topik kezd a HWSW fórumok szintjére süllyedni, ott szokott ez a színvonalú "érvelés" előkerülni. Persze csak a történelmi hűség kedvéért azért jegyezzük meg, hogy ezt a szutyok cunamit is olyasvalaki kezdte, aki a sokadik nick-kel regisztrált vissza a fórumra, meg a másik aki minden apró műszaki problémánál a szerződés felmondásával fenyegetőzik, de sosem teszi meg. Mindenki döntse el, mennyire vehetőek komolyan ezek az emberek.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
csaszi75
senior tag
válasz Marcsello31 #80417 üzenetére
Mondjuk az tény, hogy sokan feleslegesen írogatnak ide valamit. Kb olyan
"nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek"
beüvölt ide és jó érzéssel hátradől a fotelében, mint egy igazi fotelhuszár
Mondjuk ez nem egyedi jelenség, ez ilyen általános frusztráció szintje, az egész társadalomra vetítve.
Vegyük az XXL megemelt havidíját, számoljunk 5500 forinttal. Mit kapok ma ennyi pénzért?
Mondjuk 9,9 liter benzint, számoljunk felfelé kerekített fogyasztással: az olyan 100 km Vagy egy üveg jobb fajta Tokaji bor
Vagy havi 20 munkanapon egy-egy meggyes mákos rétes
Vagy két csomag szaloncukor
Vagy két és fél doboz cigi?
Szal' minden csak nézőpont kérdése.. Sokkal nagyobb öröm lehet segíteni valakinek itt a fórumon, aki nem ismeri a dolgok működését, mint hogy sírjunk egymás vállán, hogy de szar ez a világ
*** Csak mert annyira ráértem épp -
mobilemaster
csendes tag
válasz Bferibörs #80333 üzenetére
Sziasztok!
Kipróbáltam az említett tuti100+ hétfő dolgot, hagytam menni a hívást 12:43-tól 13:13ig, nem lett belőle gond, nem bontotta, nem vont le a 0 egyenlegemből. Valószínűleg tényleg menne 120 percig, így szélsőséges esetben kihozható a 3 óra ingyen hívás, ha valakinek kéne valamiért. (12:00-12:59, 12:59-14:59) -
Marcsello31
őstag
válasz csaszi75 #80420 üzenetére
No, most gurult el a maradék gyógyszerem is.
Top komment.
Minden segítség jól jön.
Kinek mi a fontos a jó közérzetete èrdekèben.
Igazat adok neked.
A listádon lèvő dolgok nagy rèsze engem nem èrint
Nem iszok nem dohányzok. Autóm nincs.
Ezt a pènzt inkább netre használom, mint cigire.
Vidám emberke lehetsz amúgy (:. -
baloghgabor
aktív tag
Nos, akkor én, az örök elégedetlen, picit visszajövök. 🤭 Letelt a hűség még a nyáron, az öreg (akkor két éves) teló meg már lassú és a nagy álmom (az a kutya f@szának, csak ha kell, akkor nagyon jó) vowifi nem megy rajta sajnos. Szóval kis kerülővel, mégiscsak, telefonon ügyfélmegtartó révén maradt a hatalmas 1990.- (még most) havi díj, meg amire nekem kell telefon pici pénzért (havi 3027.-). Vodafone ezen még nem tudja a wifi hívást, de a másik kártya úgy tűnik engedte és azon kell néha telefonálnom (pedig hogy nem szeretem), és csoda módon bent a meleg szobában, nulla térerő mellett működik! Szóval megint két esztendeig belesek néha ide azért, hogy "fejlődik" a topik, szépen, ügyesen.
bégé
-
csaszi75
senior tag
válasz baloghgabor #80424 üzenetére
Tehát akkor egyik SIM-eden megy a VoWiFi a másikon nem? Akkor amin nem megy, arra kérni kell, hogy legyen beállítva a VoLTE.. ha megy a VoLTE a SIM-en, akkor a VoWiFi-nek is mennie kell..
-
baloghgabor
aktív tag
válasz csaszi75 #80425 üzenetére
Vodafone nem minden készüléken tudja még. A másik Telekomos kártya, azon hívnak, vagy keresnek üzleti ügyben, így jó ha nem kell az udvaron telefonálnom ebben az időben. A Vodafone meg éppen jó, ha muszáj, de itthon nem is nagyon használom, persze ha ezen is lesz vowifi, annak fogok örülni.
bégé
-
#04149504
törölt tag
Megjött a várva várt számlám: rajta van, hogy árat emelnek 22%-kal.
Ez van. Addig maradok, amíg flottás lehetek. (jelenleg 3490 korlátlan belföldi beszéd + 7GB). Nem megyek sehova[ Szerkesztve ]
-
#04149504
törölt tag
válasz nincsnév007 #80428 üzenetére
pedig írtam: a számlán
"Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Vodafone Magyarország 2024-ben automatikusan életbe lépő, az Általános Szerződési Feltételeinek (a
továbbiakban: ÁSZF) 5.6 pontja szerinti, fogyasztói árindexen alapuló inflációkövető díjkorrekció 22,01 százalék lenne. Örömmel
értesítjük, hogy ügyfeleink anyagi terheinek mérséklése érdekében - az ÁSZF 7. sz. Akciók melléklet A./7.1. és B./4.1. pontjában
rögzítetteknek megfelelően - a díjkorrekció mértékét 6,61 százalékponttal csökkentjük, így mindössze 15,4 százalékos
díjkorrekciót alkalmazunk 2024. március 1-től a publikus tarifákat használó lakossági és kisvállalati ügyfelek havi előfizetési
díjainak esetében.
Amennyiben Ön egyedi Flotta előfizetéssel rendelkezik, úgy ezen előfizetése(k) esetében a KSH fogyasztói árindex alapján
meghatározott inflációkövető 22,01 százalék díjkorrekciót alkalmazzuk."'[ Szerkesztve ]
-
Caldera
aktív tag
válasz nincsnév007 #80428 üzenetére
Itt is ott van a legvégén a flottákat érintő [díjemelés].
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
dredjudge84
őstag
válasz nincsnév007 #80432 üzenetére
Furcsa is lenne, mert mindenki eleve más áron kapja ezt a csomagot. Valaki 1990 de én pl 1490-ért. Nem hiszem hogy egy egyedi megegyezést módosítanának.
[ Szerkesztve ]
-
dzf007
aktív tag
válasz dredjudge84 #80433 üzenetére
Vajon olyan csomag van-e amibe 100-200perc 15-20GB net van? Ezek az árak nagyon jók! Ha a digiről átterelnek a vodába, jó lenne egy ilyen csomag! Bár úgy is One lesz majd..
-
dredjudge84
őstag
válasz dzf007 #80434 üzenetére
Őszintén szólva nem tudom. Nekem 3 éve van ez az 1490-es csomag, vodán belül korlátlan, más irányba 100 perc, és 15GB net. Szeptemberben hosszabbítottam újabb egy évre megmondom őszintén hogy nem is álmodtam róla hogy újra meg tudom hosszabbítani de szerencsére engedték. 3 ilyen csomag van a családban, mindig együtt hosszabbítom mindegyiket.
-
dzf007
aktív tag
válasz dredjudge84 #80435 üzenetére
Amikor felajánlották ezt az ügyfélmegtartót lehetett választani a csomagok közül, vagy az igényeid felől érdeklődtek?
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
válasz dzf007 #80436 üzenetére
Is-is. Arra emlékszem, hogy az ezután következő csomag 5490 lett volna, 5GB net, korlátlan belföld. Mondtam hogy az nekem nem kell, viszont ebbe az 1490-es csomagba csak 200 MB net van alapból, ami nekem kevés. Kérdezte hogy mennyi ami elég lenne, és mondtam hogy 15 GB így lett meg az egyesség.
-
patex1983
őstag
válasz dredjudge84 #80437 üzenetére
Érdekes ez amúgy, hogy kinek mit adnak és mit nem....
Én pl. huszon egynéhány éve vagyok folyamatosan voda előfizető, de engem pl. soha semmilyen egyedi ajánlattal nem kerestek meg.
Pár éve volt, hogy hívott egy ügynök féle, akkor elmondtam neki, hogy nekem a minél több mobilnet lenne a lényeg, mondott valami pár gigás csomagot, ami amúgy is publikus volt és akkor még ugye nem volt pl. XXL sem. Mondtam, hogy az kevés lesz, meg az ára sem volt számomra kedvező. Azt mondta, hogy akkor nem tud mit mondani.... Meg is hökkentem, vissza is kérdeztem, de semmi, azt mondta, hogy akkor keresni kell olyan szolgáltatót, ami jobb.... Pffff..... hát mondom köszi.....
Azóta nem is hívtak, még akkor sem, amikor lejárt a hűségem.
Pedig egyébként mindig időben fizetek, korábban voltak csomaogon felül igénybevett extra szolgáltatásaim is éveken át, plusz ugye az elején említett több, mint húsz éves előfizetői múltam.... Úgy néz ki ez nekik kevés....mindegy, az XXL most jó húzás volt, amíg ez elfogadható áron van/lesz, addig maradok....X
-
patex1983
őstag
Értem amit írsz, de ez számomra egyáltalán nem logikus... Nem pont azokat az ügyfeleket kellene "ügyfélmegtartani", akik hosszú ideje jó ügyfélnek számítanak (nyilván van valamilyen ügyfélkategorizálás a vodánál is, mint bármely más szolgáltatónál) és lejár a hűségidejük?
Én teljesen más területen dolgozom, de nálunk pl. ezt (is) csinálják az erre szakosodott kollégák (egyedi ajánlattal keresik meg a határozott idejű szerződéses ügyfeleket, alkudni is lehet velük stb....).... és működik, az ügyfélmegtartás közel 100%-os.X
-
csaszi75
senior tag
Kicsit elvesztem a Vodafone Tuti csomagokban..
Van egy "Tuti 100" zsír új bontatlan kártyám.. s még nem járt le az aktiválási dátuma sem 100 MB ingyenes net.. / 30 nap
De úgy látom az ÁSZF-ben, hogy a Tuti+ -ban van a 300 forint elérése után Nulla forintért beszélek aznap opció.. de akkor ebben meg nincs 100 MB ingyenes 30 napos adat..
Meg más a percdíj..
Most akkor csak ezek az alapvető különbségek a különböző Tuti csomagok között?
## Ugyanitt Tuti100 kártya 128 GB-os Kingston Pendrive cserélhető -
ledgeri
nagyúr
válasz csaszi75 #80447 üzenetére
Én a múlthéten rékérdeztem, és regeltem is "tuti" dobozú számot, és "tuti+"-ként fut/generálódik a szerződés, és az a csomag aktiválódik!
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Horgász topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- BestBuy ruhás topik
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs