- Genius SW 5.1 Home Theater
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen egeret válasszak?
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hobby elektronika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
yarsley
aktív tag
Édesanyának akartam csomagot váltani, de a 1270 nem ette meg a "Tuti+"-t meg a "TUTI+"-t. Szerződés természetesen úgy el van rakva, hogy a jó isten nem találja meg...
Ha jól sejtem akkor csak a bolti ügyfélszolgálat maradt?... ne úgy képzeld el, hogy te vagy Thomas azt mész amerre a sin visz. (c) virkir
-
atoth
aktív tag
Nálunk is kimaradt már egy számla, kb. két hete meg kellett volna jönnie. Semmi értesítést nem kaptunk, hogy késni fog.
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #65641 üzenetére
Tuti van annál közelebb is. (max nem magyar üzlet). Másrészről, ha csak sim cserével orvosolható, akkor várnod kell, míg hazaérsz, vagy nem mész egy üzletbe. (c. lehetőség, hogy addig is vmelyik telefonról megosztod a netet, és lesz neked is... ettől függetlenül persze a sajátodat addig sem fogod tudni használni, tehát emiatt továbbra lesz ügyed a szolgáltatóval...).
* Ha külföldre költöztél, akkro viszont előbb utóbb roamingba fogsz kerülni... lehet hogy ez is oka?
"Ez tettem, most várom a 30 napon belüli szolgáltatói reakciót."
Nekem pár héten belül reagáltak, a leállás előtt... kb két hét volt talán. De más ügyben, nem érintett sim kártyát, szolgáltatást."A legutolsó fizetést sem értem, úgy látszik, mintha befizettem volna, de ők csináltak egy túlfizetést, és befizetettként látszik, mintha én fizettem volna...Kíváncsi leszek, korlátoznak-e majd, az ő hibájukból.
"Én már azt is eltudom képzelni, hogy vki máshoz került a számlád, és véletlen ő fizette helyetted... - simán megtörténhet... ha vki nem figyel, vagy automatizált...de majd kiderül mi a vége a történetnek...
"mert - függetlenül attól, hogy nem képesek szolgáltatni - "
Ha az ő hibájukból nincs net (leírásod alapján), akkor kompenzálni fognak, nagy eséllyel.
Előbb utóbb kapsz számlát, vagy bármi, ez biztos" Arról nem beszélve, hogy a hálózat sebessége nálam inkább 10-15 Mbit/sec körül alakult."
ezt egyébként ti honnan a francból tudjátok, mennyi a sebesség? (tényleg érdekel). - egy speedtesten kívül.[ Szerkesztve ]
-
hegti
aktív tag
Hölgyeim és uraim! Valami fejlesztés történt.
Augusztus 23-án reggel kaptam sms-t, hogy kész a számla (Homenet+) fizetendő összeg amennyi máskor is. Határidő szeptember 7. Ma délután befizettem.
Mikor majd meghalok azt akarom,hogy a sírkövem körül ingyenes legyen a WIFI. Így legalább biztos lenne minden nap valaki aki meglátogat..!:)
-
malnabokor
senior tag
Sziasztok, egy ideje követem a csoportot, mert feltöltőkártya+eSIM kombináció miatt terveztem átjönni a bejelentés óta teljesen új előfizetőként, számhordozással, és a tapasztalataimmal én leszek a kivétel, de hátha reményt ad
Pénteken kivártam a 1,5 órás sort egy üzlet előtt, majd az ügyintézőnél jeleztem, hogy mit szeretnék. Először le akart beszélni, hogy még az augusztusban elindított számhordozások sem érkeztek meg, és inkább várjak, viszont mivel ezt a másodlagos számot mostanában pont nem használtam, így inkább belevágtam.
A szerződés percek alatt megvolt, az eSIM QR kód kb. 2 perc alatt meglett, amíg arra vártam, emailben már érkeztek az adatok és befizetések, ami alapján létrehoztam a MyVodafone fiókot és letöltve az appot már működött is minden. Közben mindenről jött SMS értesítés is (üdvözölnek, ennyit és ennyit fizettem, feltöltöttem, stb.). Az eSIM aktiváció is azonnal megtörtént a beolvasás után (csodálkozott is az ügyintéző, odahívott egy másikat is, hogy a fizikai SIM-eknél nem szokott működni mostanság, ez meg működik). Mondta, hogy a számhordozás pedig elvileg majd hétfő este lesz, de hát ki tudja. Aznap még jött egy SMS, hogy a számhordozásra várható időpontja 09. 06. 20:00-23:59. Ma kaptam az újabb SMS-t 20:04-kor, hogy a "megrendelésem sikeresen teljesítették" és egyből kipróbálva valóban működik, átjött a Telekomos számom.Gondolom azért ment minden flottul, mert teljesen új ügyfélként jöttem már az új rendszerbe, és nem kellett az adataimat migrálni (vagy csak szimplán szerencsém volt).
[ Szerkesztve ]
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
#20221952
törölt tag
Késő délután ismét beszéltem velük, egyszer 1 óra 58 perc 59 másodpercig és még egyszer 40 perc 14 másodpercig, mivel az előző majdnem kettő órás ügyintézés egyszer csak megszakadt. A majdnem kettő órás ügyintézés ügyintézője nagyon rendes volt, tényleg próbálta megoldani a helyzetet és arra jutottunk, hogy valamilyen saját Vodafone-rendszer belső hibája lehet, ami miatt nincs mobil Internet szolgáltatás a telefonon és már éppen megbeszéltük volna, hogy hogyan tovább, amikor megszakadt. A 40 perces ügyintézés ügyintéző nem volt megértő, azt állította, hogy az én telefonon nincs beállítva az Internetre és nekem azt kézzel kell megadnom, ráadásul azt nem is látja a rendszerben, gyakorlatilag egy a rendszerben nem létező telefonnal próbálok Internetezni és ő nem is csodálkozik, hogy nincs Internetem, pedig csak annyit kellene csinálnom, hogy kiválasztom a megfelelő hálózatot és akkor lesz. Kiválasztottam kézzel, természetesen nem lett, de ő nem hitte el nekem, hogy ezt megtettem, hiába mondtam neki, hogy pedig de.
Most újból vetettem fel panaszt, de nem sok reményt fűzök hozzá ...
Én benne lennék a kártyacserében is, de mivel nem térek haza, online pedig ezt nem, vagy csak ügyvédi, illetve közjegyzői meghatalmazás útján lehetne távolról elintézni, így ez sem járható út.
Tartok attól, hogy a szolgáltató hivatalosan nem fogja elismeri, hogy az ő hibájából nincs Internetem, pedig ezek vannak beállítva.
-
#20221952
törölt tag
válasz #72445440 #65663 üzenetére
Megtaláltam a saját oldalukon ezt:
Internetbeállítások a telefonon - Huawei P20
Ezt lépésről lépésre végigkövetve megcsináltam, de akkor sincs Internetem.
Igazából az a kérdés, hogy valóban létezik az, hogy hangalapú szolgáltatás működik, miközben az adatalapú meg nem, mert - az ügyintéző szerint - nincs a hálózaton a telefonon? -
#20221952
törölt tag
válasz #72445440 #65663 üzenetére
Illetve még valami, másik feltöltős Vodafone kártyát behelyezve a telefonban tökéletesen működik a készülék, mind hívásindítás- és fogadás, mind pedig mobil Internet szempontjából, anélkül, hogy bármit is állítottam volna, illetve a "nem működő?" kártyát másik telefonba helyezve ott sem működik a mobil Internet.
-
Boond
addikt
válasz malnabokor #65660 üzenetére
DE az is lehet hogy az em berek a pozitív dolgokat kevésbé osztják meg mert "nincs hír értéke" és vagy nincs gondjuk.
Míg akinek gondja van az szinte biztos, hogy ezt meg fogja osztani, elmondja. Azért egy ilyen szűrőn is érdemes nézni.
-
Somatom
veterán
Letöltikézem, csak küldjenek egy mélt, hogy van töltikézni való. Habokra nem kapcsolom be a készüléket, mert ha hálózatra megy, az rögtön plusz egy roaming nap.
Szerk:
Közben eszembe jutott, hogy be tudok lépni úgy is, ha repülő módra wifit indítok. Sikerült is, de az app szerint nincs fizetendő számlám. Ha nincs, hát nincs.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
kovacsmi_74
aktív tag
válasz #20221952 #65665 üzenetére
Szia! Igaz, nem ennél a szolgáltatónál vagyok, de követem a topikot.
Finnországban vagy, jól kerestem rá?
Ja, igen ott a hely is.Azt olvastam, hogy feltöltős előfizetésre váltottál.
A 4G-t bekapcsolták már az új kártyádra? Normál esetben pár nap kell hozzá, de most elég sok dologgal gond volt/van, ahogy olvasom.
Nem lehet, hogy ennek hiánya miatt nincs neted?
Nem tudom, hogy annál az operátornál pl. van-e még 3G?Bocs, látom van 4G is, nem figyeltem eléggé.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Somatom #65667 üzenetére
Mail az jött, de halott oldalra vitt. SMS még nem jött egyáltalán. De én már elengedtem, majd ha látom a céges ügyviteli rendszerben, hogy a NAV online-on keresztül számlát importálhatok a Vodafone-tól, na majd akkor hiszem el, hogy értelme van belépnem az oldalukra. Az mienk két hetet késik egyelőre (még jó, hogy nem texasi nő vagyok, akkor ebből már gyerek lenne).
-
#20221952
törölt tag
válasz kovacsmi_74 #65668 üzenetére
Igen, ott vagyok.
Igen, van 4G a telefonon és a környéken is, sőt ott 5G is van.
Nem tudom, hogy miért nincs mobil Internetem, csak azt, hogy a másik három feltöltő kártyás Vodafone-os telefon működik, illetve van még egy feltöltő kártyás Telekom-os is, azzal sincsen gond, csak azzal a kettővel, amit írtam, de azzal azóta, amióta átléptem Magyarország határát... -
Boond
addikt
válasz #20221952 #65661 üzenetére
Ha megszakad a hívás, akkor visszaszoktak hívni... legalábbis nekem már volt ilyen telekomnál pl. (igaz nem külföldről).
Amúgy valószínüleg ha jelzed, hogy xyz-kor beszéltél, erről és erről a számról (van hívás azonosító is - már mint a rendszerben megtalálják gondolom). és hallgassák vissza az is lehet egy támpont az ügyintézésben.Viszont, mivel ha jól értem tartós, ott tartózkodást tervezel, akkor előbb utóbb ez a kártya, neked nem fogja megérni a plussz költségek miatt. Lehet egy helyi számot is érdemes lesz beszerezni.
Mondanám, hogy kérd vissza azt az ügyintézőt... de gondolom ez nem igen megoldható.
"#65667) Somatom "
És még be tudsz lépni úgy is, hogy nincs is adott szolgáltató kártyája a telefonodban, nah ezt a bravúrt mi?
(nem vicc tényleg - appba).[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
Hát, engem nem hívott vissza ...
Mondtam, hogy beszéltem közel kettő órán át ... János ügyintézővel, de azt mondták, hogy nem látják a rendszerben azt, hogy ilyen történt volna.
Sajnos, még egy bizonyos ideig szükségem van a Vodefone-ra ...
Egyébként az előbb próbáltam ki, hogy mi van akkor, ha egy hordozható Vodafone Internet-megosztóba teszem a problémás kártyát és természetesen nem működött. Ha viszont egy probléma mentes kártyát tettem be, akkor tökéletesen működött az Internet megosztása, miközben a hordozható Vodafone Internet megosztóban egyik esetben sem állítottam semmit sem. -
félisten
Látok már számlát, letölteni nem lehet, mert hoppá..... Fizetni persze lehet.
Majd ha be tudják mutatni a számlát, akkor fizetek....
-
ultio
senior tag
Na nekem nem sikerült a számhordozás. Vodától hoztam volna el a számot.
rasti rusti
-
#20221952
törölt tag
Várom, hogy először kapjak valamiféle választ a tegnap délelőtt, illetve este felvett panaszomra.
Azt továbbra sem értem, hogy az említett "nekem nem működő" kártyákra mi lesz a megoldásuk, főleg annak fényében, hogy a másik három Vodafone kártya tökéletesen működik, mindenféle beállításokkal kapcsolatos tevékenységek nélkül.
Én azt tartom valószínűnek, hogy azért nem működnek normálisan, mert korábban havi előfizetésesek voltak és valamiért nem váltak normális feltöltéses kártyákká (csak az három hétig tartott, hogy erre át tudják állítani őket, pedig akkor még Magyarországon voltam). -
Boond
addikt
válasz #20221952 #65685 üzenetére
A panaszok kivizsgálása heteket vehet igénybe.
" főleg annak fényében, hogy a másik három Vodafone kártya tökéletesen működik, mindenféle beállításokkal kapcsolatos tevékenységek nélkül."
Azokat nem váltottad át, ha jól feltételezem, eredetileg is feltöltős volt, ergo akkro miért vársz változást?
"Én azt tartom valószínűnek, hogy azért nem működnek normálisan, mert korábban havi előfizetésesek voltak és valamiért nem váltak normális feltöltéses kártyákká"
Ezt gondolom ott is említetted."(csak az három hétig tartott, hogy erre át tudják állítani őket, pedig akkor még Magyarországon voltam)."
viszont épp az átállás zajlott... nem gondolom, hogy ahhoz lenne köze hol voltál. -
Gubu0101
veterán
Ezt már szeretem Igy is ugy is ok tartoznak nekem,de ez meg mindig keves Meg mindig jo a rendszer Hirtelen kikerekedett a szemem,hogy hogy tartozhatok ennyivel,aztan lattam,hogy tulfizetest ir
[ Szerkesztve ]
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Boond
addikt
No Telekomnál volt, némi befizetéssel, levonással kapcsolatos problémám, az elmúlt x hónapban, e-számla kapcsán... Korábban én is többször felhívtam ügyfélszolgálatot... és mondták, hogy persze, így lesz, meg úgy lesz, ha rendezem... de nem lett. Gondoltam, teszek egy bejelentést (panaszt), ahogy legutóbb javasolták...
Az eredménye igen pozitív. Lényegében jóváírták, ezt az összeget. Úgy, hogy a Voda után, a Telekomnál is akadnak sikerek ( - kap piros pontot).... - ha az ember normálisan áll a dolgokhoz...
Így akinek problémája van, annak ezt tudom javasolni (kiakadás, mérgelődés helyett), ha jogos, vagy úgy ítélik meg a helyzetet, akkor minimum rendeződnek a dolgok.
-
#20221952
törölt tag
Elvileg 30 napon belül kell rá reagálni.
Ami a feltöltős kártyákat illeti, én nem vártam mást, minthogy működni fognak és működnek is. Amiért példának hozom őket fel, hogy ha azok tudnak működni mindenféle olyan felhasználói tevékenység nélkül, amely az éppen aktuális telefon beállításait piszkálná, akkor a korábban havi előfizetéses kártyáknak is kellene működniük, de nem működnek a magyar határ átlépése óta.
Említettem, de a szolgáltató állítása szerint
a.) részükről nincs semmilyen probléma sem,
b.) nem csatlakozom a partnerhálózatra,
c.) nincs beállítva a telefon az Internetre,
d.) hiába akarnak nekem segíteni, ha nem vagyok hajlandó együttműködni a telefonos ügyfélszolgálattal (például az állítom, hogy a telefon az elisa 4G hálózatra van kapcsolódva, szerintük viszont nincs rajta, ezek után kérdeztem, hogy akkor mire van kapcsolódva a telefon, erre a válasz, hogy nem adhatnak róla felvilágosítást)Az átállás egy dolog, nem gondolom normálisnak azt a hozzáállást, hogy erre hivatkozva nem történik normális ügyintézés, vagy ha történik, akkor nincs eredménye és csak többszöri személyes szűk egy órás várakozás és újabb bő egy órás ügyintézéssel sem tudok elintézni semmit sem, csak harmadszorra. Ne az ügyfél szenvedjen attól, hogy a szolgáltató képtelen az átállást megszervezni, mind a szolgáltatás szintjén, mind pedig az ügyintézés szintjén!!!
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #65689 üzenetére
Nekem szolgáltatótól 1-2 héten belül megjött a visszajelzés. De amúgy 30 napjuk van rá, igen. Én több hónapos történetre összefoglalóan, jeleztem most... és teljesen korrektül megoldották (T-nél), de vodánál is ami eddig volt.
"akkor a korábban havi előfizetéses kártyáknak is kellene működniük, de nem működnek a magyar határ átlépése óta."
igen, de a haviból --> feltöltős lett... tehát vmilyen folyamatnak kellett a háttérben zajlania, míg a szimpla feltöltésnél, ahol nincs változás, ott nyilván háttérben sem történt változás (rendszerben). Ez egy alapvető különbség lehet... gondolom emiatt nem igen lehet összehasonlítani..."Említettem, de a szolgáltató állítása szerint"
Talán egyszerűbb a voda oldalán elküldeni egy e-mailt, néhány képpel, mint ahogy itt is tetted. És akár erre hivatkozni később (de ezt már írtam). Így ezek a dolgok megugorhatóak, és egy nyelvet beszél majd mindenki... azért képzeld magad a másik fél helyébe... lehet tényleg ezt vagy azt látja a rendszerben és vagy ez vagy az van kiadva nekik.pl a napokban volt hívva az autó szerviz... és mi a standard válasz "vontassák be". Miközben, egy szerelővel kellett volna csak beszélni. (amihez, x telefon hívás kellett...).
Tehát ha küldesz képet, és egyéb dolgokat, arra tudsz hivatkozni, akár a panasz, vagy vizsgálatot is megkönnyítve... (gondolom üfsz is látja, hogy van panasz, és akár oda írni, jelezni, hogy küldtél ezt vagy azt is utólag). Hátha előbb megoldódik...
Én pont az átállás előtt, a hónap elején hívtam vodát, és készséggel álltak rendelkezésre, pillanatok alatt meg lett a dolog. Az ügyintézésről, meg kb 19-én jött értesítés, mire jutottak. Akkor újra hívtam őket, akkor is normál módon mentek még a dolgok.
Azóta nem volt ügyintézni valóm. De eddig mindig megoldódott... Most meg a Telekomnál is... pedig az több hónapos story.
-
#20221952
törölt tag
Pont emiatt gondolom, hogy igazam van abban, hogy ez nem felhasználói hiba, nem a felhasználói telefonjának hibája és nem a felhasználói telefon beállításaiban keresendő hiba, hanem az átállással kapcsolatos rendszerhiba és - leszámítva a tegnapi két órás ügyintézést ... Jánossal - azt tapasztalom, hogy nem kíván partner lenni a szolgáltató a probléma megoldásában. Azt különösen fájlalom, hogy a legtöbb esetben hülyének vagyok nézve, még akkor is, ha ez így lenne, de nem így van!
Mindenképpen megvárom a panaszomra adott választ és csak a kapott válasz után fogok lépni. -
cris78
őstag
Sziasztok!
Az normális hogy augusztusban nem kaptam számlát? Se az appban nincs, se a weboldalon a fiókomban.Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
trec12
addikt
válasz AMD Power #65699 üzenetére
Na igen, de ott a felhívás, hogy haver lejárt a fizetési határidő nem fizettél! Megnéztem a banki adatokat tényleg nem volt lehívás tegnapról. A 1270 reménytelen. Két megoldás van, befizetem egyedileg online aztán esetleg pluszban leszek, ha mégis levonják v. beronygolok holnap a márkaboltba. Sanszos, hogy a késedelmi díjat úgy odavágják csak úgy durran.... Nem volt gondom a Vodával eddig de amit műveltek az utóbbi hetekben ezzel a rendszer átállással az nem semmi...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs