- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ledi
aktív tag
Sziasztok!
A másik topikban szó volt róla, hogy igazán adhatna valami kedvezményt a Voda az 5 napos leállás miatt.
A myVodafone app írja feltöltéseid után járó adatjutalom 5 GB
Lejár: 2021.07.31.Ezek szerint ez lenne a "kedvezmény"?
Csak azért kérdezem, mert a Tuti+ csomagoknál nincs jutalom feltöltés után. -
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #63101 üzenetére
Megmondtam, hogy nem volt még aktíválva. Balatonszabadi-fürdő egy részén még várat magára a bekapcsolás a strandi részen. Térkép alapján van, de amúgy nem működik és a 4G sem túl acélos. A két évvel ezelőtti 100 feletti értékeket sikerült bevinni 30 alá sokszor. Szombat délután jó időben és este meg 16 volt a rekord sebesség ugyanott. Eközben Telekom/Telenor 5G alulról súrolta a 200 megabitet 16os pinggel.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Ez a rekord sebesség. Inkább 16 az átlag, míg a másik kettő bőven 200 felett. Az Apple music lossless streaming akad, 4K streaming is szar. Ez 3G minőség, nem 5G. Remélem ez még teszt és lesz n78 is. Egyedül s Vodafone nem rakott fel külön RRU a toronyra 5G-hez. Ez ebben a formában közönséges szoftveres konfiguráció és azért olyan gyenge, mint a 4G.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz jack982 #63104 üzenetére
Ha hívtam az üfsz-t. Végig hallgattam a menüpontokat, és 5 menüpont talán. Ügyintéző kapcsolása, mobil. (de gondolkoztam a 0-áson). Pár másodperc és felvették. Ez délután volt 3-4 között talán.
A lényeg, múltkor jeleztem egy hibát hó elején, gondoltam max annyi lesz, hogy javítják. Vmi hiba kerülhetett a rendszerbe, mert idővel a nyilatkozattal ellentétben nyilvános lett.
Közben kivizsgálták, és jogosnak találták + mindjárt ajánlottak kárpótlást is, a kellemetlenségért. 4000 ft.
Úgy hogy én teljesen elégedett vagyok a kiszolgálással, ügyintézéssel -
#08176384
törölt tag
Reggelre eltűnt az 5G hálózat ismét. (Elfújta a szél Most vagy esténként tesztelik vagy az időjárás kedvező és néha a legközelebbi 5G cellára időnként be tud jelentkezni a telefon.
[ Szerkesztve ]
-
#50449408
törölt tag
válasz gabor9991 #63114 üzenetére
A vodafone hozzáállása (már ami az ügyfélszolgálat elérhetőségét illeti) számomra a legfájóbb pont.
Már sok éve az a "mantra" , hogy ügyfélszolgálatunk átmeneti terheltsége miatt....
Magyarán: kevesebb ügyintéző van a kelleténél.
A megoldás egyszerű lenne:
- több ügyintéző a csúcsidőkre
- visszahívás lehetőségének biztosításaAz én negatív rekordom 2018 januárjában 18 óra magasságában 1 óra 17 perc várakozás volt.
-
asdf_
veterán
Erre tartunk egy hatóságot, amelynek az lenne a dolga, hogy nem csak olyan kamubaromságot hoz szabályként, hogy a panaszkezelés (egyáltalán, mi a *%+!"+=* az???) gombot nyomva 5 percen belül ügyintézőhöz kell kerülni, hanem mondjuk olyat, hogy bárhogy számolva a két legforgalmasabb óra (és havariahelyzet+vis maior) kivételével, aki az ügyfélszolgálatot hívja, annak max 15 percen belül élő, az üggyel foglalkozni tudó (tehát nem felvettem és továbbkapcsolom) emberrel KELL tudni kapcsolatba lépnie, különben büntetés. Vagy pl. olyat, hogy üzleti érdekből bizonyos dolgok elintézhetőségét a weboldalas ügyfélszolgálaton lehetetlenné tesszük, így fölösleges terhelést borítunk a telefonos ügyfélszolgálatra (pl. Telenor prepaid tarifaváltás).
(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon, a Digi saját, a hibára reagáló postja alatt valaki, hogy a tv már megy, de telefon még nincs, így nem tud hibabejelenteni. Mindezt azután, hogy órákkal korábban körbement a teljes online sajtón, hogy Digi leállás van. Erre odamegy, elolvassa a Digi ügyfélszolgálat írását, hogy igen, műszaki hiba van, tudnak róla, dolgoznak rajta, és ez alá beírja,. hogy még nem jó a telefonja és így nem tud hibabejelenteni. Hogy lehet valaki ilyen eszméletlenül ostoba? )[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
A magyar Vodának tavaly 200 milliárd bevétele volt 15 milliárd adózott nyereséggel. Hasraütött 50 ember évi 300 milla lenne mondjuk. Magyarul egyrészt a nyereség 2%-át kéne beáldozni, de ami sokkal jobban érdekel, hogy ez milyen matek mentén eredményezne 10%-nyi áremelést ez az ügyfeleknek? Orbitális tévedés, nagyságrendi különbség van a kettő között.
-
baloghgabor
aktív tag
Ügyfélszolgálat sem kell. Minek az, csak zavarja a napi ügymenetet. Sőt, szolgáltatni is elég csak a minimálisat is, úgyis mindig lesz előfizető. Ha még nem, majd becsukják a boltot, oszt' ennyi.
bégé
-
Boond
addikt
válasz gabor9991 #63114 üzenetére
Nálam konkrétan azonnal csörgött nem volt zene. Ez hétfő volt, délután, mint írtam feljebb... amúgy picit én is meglepődtem...
Egyébként pár éve volt egy másik alkalom amikor felhívtam őket, akkro a helyi voda - partner üzletben, pénzt kértek, kártya cseréért, amit ingyen cserélniük kellett volna... Az ügyfélszolgálaton meg lerendezték rövid idő alatt - ami a szomorú, hogy itt a üzlet vezető volt ilyen. De az ügyf. teljesen korrekt volt, sőt még ott is kaptam kárpótlást, az eredeti összegen felül.
Nekem nincs rossz tapasztalatom összességében.
Nálam Edigitálnál szokott hosszabb várakozás lenni, időnként... de ez is változó, volt hogy ott is pár perc kapcsoltak, utóbbi időkben. De mintha lenen is vmi szabályozás, ami megreformálta a dolgokat.
Egyébként valamennyi cégnél már az appot, és hasonlókat ajánlanak, vagy weboldalt, hogy kevesebb gond legyen/egyszerűen eltudd intézni.
"(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon"
Ez szerintem mindenhol így van. Már mint telekomnál is beszokták rakni, szövegbe, ha hívod őket, hogy ha ezért keresed, ne fáradj, tudnak róla, javítás alatt. Vagy pp nem tervezik az xyz sport csatornát
Ja azóta meg bővültek még fb messengeres megoldással is. Bár olyant nem használtam még... vmiért az a furcsa érzése van az embernek, hogy robotizálva van... aztán lehet nem... nem tudom.
De pl Telekomnál a vanda is egy jó ötlet, szépen elfoglalja az ügyfelek egy részét, volt amikor nem kellett még ügyintéző sem.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz #72445440 #63119 üzenetére
Hozzá tenném, vezetékes számról, hívtam tuti-val, tehát nincs még red-em sem.
"Na az... ott már átlagosnak mondanám az 1 óra várakozási időt..."
Múltkori ügyintézésnél, kérdezték, szeretnék még vmit, és pont vezetékesről érdeklődtem, pontosabban egy stream szolgáltatásról. Mondja az ügyintéző, akkor átkapcsolok, pár perc, és már tudtunk is beszélni.
Ettől függetlenül, nem tudom mi a helyzet vezetékessel, mert nem szoktam ilyen ügyben keresni, más a szolgáltató.
[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz #72445440 #63101 üzenetére
Csak épülget a hálózat. Én ma ugyan távolról, de a Tényői B20-as (Id.: 927232) LTE-be futottam bele. A 700 MHz nálam nagyon furcsán működik. Hol van, hol nincs. Van amikor "ragaszkodik hozzá" a telefonom, de van amikor kizárólag a 800 MHz-et használja és a cellmapperben jele sincs a 700 MHz-nek pedig azonos a bázisállomás.
-
K Norbi
addikt
Sziasztok
Vodafone számlám 2x lett befizetve.
Egyszer én utána meg revolut.
Mert be volt kapcsolva az Előfizetéses kifizetés ütemezett fizetés.
De nem tudtam ez be volt kapcsolva meg mit is csinál.
És én meg már előtte befizettem a számlám.Ma a vodafone lekönyvelte a pénzt.
0Ft ot mutat az egyenlegem, felhívtam a vodafonet.
Azt mondta az ügyintéző csak 1 összeg érkezett be.De nekem 2x van vonva.
Aminek az állapota Kész.Valaki járt már így?
Következő hónapban fogja látni a vodafone?
Revolut elhajtott Befejeződött a tranzakció.[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Eddig tartott az 5G kaland. Délután fent volt egy szerelő a toronynál (Balatonszabadi-fürdő). Valamit állított, azóta nincs Vodafone 5G ismét. Valószínű véletlenül kapcsolták fel, mivel hardveres fejlesztés nem volt Vodafone oldalon. Ezzel a sebességgel mondjuk égő is lenne a “gigabit” 5G bekapcsolni. Tele lett a strand, repkednek a 4-5 maximum megabitek 4G-n. Közben Telekom/Telenor 5G ugyanit közel 300 most is. Valamit csinálhatott a Vodafone mostanában, mert mintha a térerő is gyengébb lenne beltéren. Valaki meg tudná nézni nekem mi van fent a Galérius fürdő tornyon jelenleg Siófok-Szabadifürdő?
[ Szerkesztve ]
-
AMD ehog
aktív tag
Ma kaptam egy ilyen üzenetet a Vodától, iPhone 12 Pro-m van már egy ideje:
Tisztelt Ügyfelünk! Készülékén holnap hajnalban a hàlòzati beàllìtàsokat frissìtjük. Kérjük, a megfelelö müködés érdekében a reggeli òràkban indìtsa ùjra készülékét. Köszönettel, Vodafone
Mi fog történni? Bakapcsolják az 5G-t flottás csomagoknál is?
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz AMD ehog #63132 üzenetére
Igen, amikor redes voltam, nekem is jött az 5G miatt egy ilyen frissítés a csomagváltás után. Mivel 95% dss 5G van a Vodafone-nál, így nagy csodát ne várj. Néhány helyen van csak rendes, 3600as hálózatuk, amiben van rendes kraft. (Bp belváros, Siófok és Füred központ pl), többi helyen pont annyi, mint az aktuális 4G sebesség.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #63145 üzenetére
Ez pont jót jelent, hamarosan nagyobb ajándék jön, előtte szokták így kipucolni a helyet...
-
Ledi
aktív tag
válasz baloghgabor #63145 üzenetére
A Jó dolgoknál nekem egy üres boríték van szintén Nem nyertél felirattal. Az 5 GB adat a nyitóképernyőn jelenik meg.
Szerintem hamarosan te is megkapod az ingyen adatot.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen