Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hackeeeee

    Jómunkásember

    válasz Vangelis #20016 üzenetére

    Mondjuk szerintem attól a készüléket fizetni kell.. Bár ezt nem tudom.

    (#20020) dedike: Nem. Csak azt is vegyük figyelembe, hogy az emberek nagytöbbsége spontán lustaságból nem megy be személyesen ügyet intézni, aztán meg hőbörög, hogy nem megfelelő tájékoztatást kap. Ha spontán lusta, akkor meg is érdemli.

    Természetesen tisztelet a kivételeknek, akik ténylegesen nem tudnak bemenni, mert nincs lehetőségük.. Vagy akár nincs iroda a városban, településen, stb. De ilyen helyzetben is többen megoldják, akár meghatalmazással, hogy más intézkedjen helyettük. Ez szerintem nem olyan dolog, mint pl. a hűséghosszabbítás, hogy hopp "neten klikkelek kettőt", és el van intézve.

    Aki a lustasága miatt szívja meg, az meg is érdemli..

    Na meg, ezt úgy mondod, mintha a többi ügyfélszolgáltató nem vezetné félre az ügyfeleit. Amikor a T-home-os ügyintéző azt mondta Nekem, hogy megcsinálta amit kértem, erre nem működött, hívtam őket újra, és a következő ügyintéző mondta, hogy rohadtul nincs megcsinálva.. És egy egy példa a sokból.. Szal ennyit arról, hogy ki, hogy tájékoztat, segít telefonon...

    [ Szerkesztve ]

    Véleményem szubjektív...

Új hozzászólás Aktív témák