Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz peterm711 #38294 üzenetére
annyiban tudok segíteni, hogy az újabb kasztnis 2100ccm-es dci motor 150 lóval egy kivert pöcs volt felépítményes furgonban, nem ment, de legalább sípolt a turbó és zabált mint állat! a gariidő még le sem járt és el is lett adva. amúgy beltérre jó, de erőhiány van bőven......
állítólag a legújabb euro6-os jobb egy fokkal, bár azt nem próbáltam, de egy kolléga szerint megy is, és a fogyasztása is jobb!
-
diablo1984
veterán
válasz peterm711 #38298 üzenetére
előtte spinterel voltak a kis motorral, 5 példányból 5-ben makkant meg a motor 2év 2 hónap alatt(2 évig garosak, 2 példány 2 év 1 hónaposan és 2 év 2 hónaposan adta be a kulcsot) és ezt elégelte meg a séf és kísérletezett, az akkor új masterrel(akkor még vacsi új volt ez a konstrukció, semmi tapasztalat nem volt még róla). 2.év lejárta előtt egy új iveco 7,5tonnásba beszámoltatta. jelenleg 2 sprinter van a cégnél(3 év km megkötés nélküli gari, ennyi idő alatt 2 blokk is megpusztulhat akár) én meg egy szintén teszt jelleggel egy citroen jumpert hajtok a 3 literes hdi példányt, ennek is még vagy 3 hónapja van a cégnél hátra, egy nyergesbe lesz beszámoltatva, ez sem jött be a vezírnek, pedig ez megy, jól fogyaszt, de a váltója fél évente széthullik, a garija szinte semmire sem vonatkozik, mert minden kopó alkatrész......
hosszú távon szerintem a sprinterekre esküdik a séf, mert sokáig garosak, szinte mindent gariban cserélnek(pappas auto), nem cigánykodnak mindenen(mint a renault és a citroen), így gondolom anyagilag neki jobban megéri!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz peterm711 #38300 üzenetére
2-3 év alatt ezek a mercik sem rozsdásodnak, de nem kap kavicsot, karcot, vagy a spojler nem veri le a festéket. amúgy utána már jellemző rá, ami azért cink! ez az új iveco is lutri, majd pár év múlva kiderül, hogy hogy sikerült, de ahogy hallottam merci ár körül mozog az olasz ára!
-
diablo1984
veterán
válasz peterm711 #38302 üzenetére
azért egy max 2000-es évjáratú e-osztályos merci is egy rozsdakupac, sőt 10 év fölött már megjelenik a merciken a lakatosok barátja a rozsda! érdekes, hogy ennyi pénzért is szart csinálnak luxus kivitelben.......
és az az érdekes, hogy a renaultok meg nem rohadósak, pedig ára közel sincs a német csillagosokhoz.....
-
diablo1984
veterán
válasz peterm711 #42046 üzenetére
ja, meg a retkes, reszelékes olajtól a blokkot el kellett volna mosni, új olajat bele, a vasreszelék a gyűrűkhöz betapad és karcol, koptat mindent, csapágyakat, olajpumpát, turbót, ilyet nem lehet még azonnal eladó autóba sem! az a motor lehet most lett végleg kinyírva.....
-
-
speedydb23
senior tag
válasz peterm711 #42416 üzenetére
Nálunk a cégnél 1-el régebbi (2012-es) Master van, annyi különbséggel, hogy a 125 lóerős, én attól őszintén bevallom sírni tudnék... Annyira erőtlen, hogy az már fájdalmas... Van mellette egy 2007-es Masterünk is, az 2.5dci 125lóerő, az már számomra jónak nevezhető.
Nem tudom a 165 lóerős milyen menettulajdonságok terén, de a mi 125 lovasunk az bizony ha meg van rakva 1 tonna súllyal, még sík úton is alig tartja autópályán a 130-at.
Mondjuk nekünk a hosszú változat van, de nem a duplakerekes.
-
speedydb23
senior tag
válasz peterm711 #42420 üzenetére
Ezzel a kasztnival szerintem már jó biztos dinamikusnak nevezhető, 40-el több lóerő van ebben, mint a cégünknél lévőben.
Viszont ami nekem eddig hasznonjárműben nagyon tetszett, az a Ford Transit, belül iszonyat komfortos, és menetteljesítményben is korrektnek nevezhető.
-
rob210
Topikgazda
válasz peterm711 #77973 üzenetére
ne ott akard légteleníteni.
Én a visszatérő ágra szotam kézipumpát kötni és úgy légtelenítem.
De az is megoldás, ha a visszatérő ágat beteszed egy edénybe és elkezded a kézi pumpával nyomás alá helyezni.
Amikor megjelenik az üzemanyag villámgyorsan visszarakod a csatit és indítózól.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen