Hirdetés
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
Ugyanazt tudom leírni, mint eddig: Adva van egy Clio 2, abból is a Ph2 (tehát modellfrissített) változat. Az autó évjárata, lámpái, műszerfala, stb. alapján ez egyértelmű. A Ph2 tulajdonsága, hogy a tetőantenna helye hátul van kialakítva a tetőn, ezt a neten található képek alapján ellenőrizheted. Na, ezen a Ph2-es Clión a tetőn elöl volt az antenna, ami viszont egyértelműen a Ph1-es Cliók sajátja. A kérdés tehát: hogyan lehetséges, hogy egy Ph2-es Clión pontosan ott van a tetőantenna helye, mint a Ph1-en? Nyilván úgy, hogy az autót csúnyán összetörték, és javításkor egy Ph1-es tetejét applikálták rá. Nem egy feltűnő tévedés, aki nem ismeri a típust, észre sem fogja venni. Megjegyzem, hogy nem ez volt az egyetlen hiba az autó (műanyag elemek feleslegesen lefényezve, olajfoltos, színben nem passzoló biztonsági övek, motortérben is volt valami keverés, stb.), szóval az teljesen biztos, hogy az autó nem lett tökéletesen megjavítva.
Ami az egészben a lényeg: ha egy márkaszervizben nem veszik észre azt, hogy ordító hibák tanúskodnak a szakszerűtlen javításról, akkor én onnantól fenntartásokkal kezelem a "szakembereket" is. Erre mondom, hogy egy típust alaposan ismerő tulajdonos többet érhet, mint egy "hivatalosan hozzáértő" ember.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen