- Raspberry Pi
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- iPad topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alusky
aktív tag
válasz hdanesz #89392 üzenetére
El kell fogadni, hogy sokszor ha van pénz rá akkor sem kapni meg mindent kompromisszum mentesen, mert mindent nem tudhat egy autó, úgy már nem nehéz venni. Én biztos megnéztem volna azt a hármas Megane-t, hogy egyáltalán hol, mennyire tört meg. Egy csomó autón meg nem is fogja tudni, hogy törött volt és azt majd megveszi...
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
hdanesz
senior tag
válasz Alusky #89403 üzenetére
Nem arról van szó, hogy mindent IS tudó autót kerestem volna. Hanem egyszerűen annyira kevés jó állapotú autó van. Vagy ha akad és nem csapsz le rá azonnal, akkor ennyi.
Több olyan autót láttam kereskedésben ami meg sem volt hirdetve, épp fényképezték a hirdetéshez...és már volt rá vevő ott a helyszínen. Tehát fel sem került a hahu-ra.
A korábban vásárolt autóim sem voltak tökéletesek, de sokkal könnyebben és hamarabb találtam megfelelőt mint manapság. A hahu-n fent lévő autók nagyon nagy része hetek/hónapok óta fent van.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz hdanesz #89404 üzenetére
A hahu-n fent lévő autók nagyon nagy része hetek/hónapok óta fent van.
+1, és ezek általában olyanok is.
Csak "üléspróbáztam" egy J Astrát helyben, mert feltűnően jó áron volt, kritériumoknak megfelelt, de voltak árulkodó jelek. Ennek lassan 2 hónapja, a hirdetés még él.Meganet is úgy vettem, hogy egyik du pörgettem a hahut, megláttam a hirdetést, mondom ez eddig nem volt fent. Másnap reggel küldte a hirdetésfigyelő. Felhívtam, másik du megnéztük, köv reggelre kirángattam a szerelőt, próbakör, alánézés, stb, aztán foglaló.
Nepper nagyon nyomatta hogy sok az érdeklődő, de mondtam neki hogy tetszik és érdekel a kocsi, de szerelő "áldása" nélkül nem venném meg. Nem ellenkezett, szóval lehetett valós is a nagy érdeklődés."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mycso
Topikgazda
válasz hdanesz #89404 üzenetére
Én több, mint egy évig keresgéltem és így sem sikerült minden igényemet tökéletesen kielégíteni.
A lagunát, meg több, mint fél éve hirdetem, már arra gondoltam, hogy beviszem valami kereskedésbe, aztán adnak érte, amit adnak.
Így, hogy itt pihen a házelőtt, nagy luxusnak tűnik.Vagy, ha páromat sikerül rábeszélni, hogy ugyan kezdje már el a jogsit, akkor gond letudva, marad a laguna is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Alusky
aktív tag
Nekem az előző két Renaultom is hahuról van, meg ez is.
Sok lehetőség nincs is, mert jófogás meg marketplace aztán ennyi. És a hahun egy hirdetést feladni amennyire bonyolult a hülyeségei miatt annak az oldalnak, az már eleve egy szűrő, hogy ott legalább meg kell lennie 80IQ-nak. Venni jobb onnan emiatt, eladni viszont nehezebb, mert ma kb mindenki a Facebookot ismeri mindenre.
Mondjuk én nem kerestem patika autót, sőt előny is ha kicsit ütlegelt állapotú, mert én is arra használom és legalább alkualap is.Nekem addig volt nehéz autót venni amíg sok elvárásom volt, aztán mikor realizáltam hogy lehetetlen keresek akkor már egyszerűbben ment.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
mdav88
senior tag
Hello,
Mit gondoltok erről az autóról?
Árban szimpatikus, elsőmásodik gazdás (első tulaj rokonságában a második használja) bal eleje volt sérült ezt nem annyira szépen javították, illetve a jobb első ajtó, amit szintén nem sikerült annyira gyárira hozni, illetve a klímája nem fúj hideget jelenleg.Megérhet egy személyes megtekintést, átvizsgáltatást?
Köszi, -
sesomaru1989
aktív tag
Szia,
Szerintem ez attól függ, h neked megéri-e foglalkozni vele.
A klíma miatt van alku pozíciód. Ott lehet a kompresszor is rossz, azért az nem olcsó mulatság.
A másik a karosszéria javítás azt meg kell nézni nagyon, az is tud lenni egy pénz temető ha szarul van megcsinálva.... -
Alusky
aktív tag
válasz mdav88 #89409 üzenetére
Klíma az mindig zsákbamacska, mert a nem fúj hideget az a gáztöltéstől kezdve a kompresszorcseréig minden lehet, mi tavaly cseréltünk az egyik Caddyben 150 rugóért és az jó árnak mondható mert vidék meg ismerős.
Meg végig kéne nézni, hogy csak lökös, ajtó sérült-e vagy váz is, az rengeteget számít.Én amúgy kajak nem értem ezeket az árakat, mert mostanában 1 millió körül a szutyvadék Ignisek mennek meg a Kangook, rozsdás Berlingok , nem tudok már eligazodni rajta most mi számít jó árúnak és mi nem... Mert szerintem azok jó ha felét érik vagy annyit se, és ez a Megane a reális árú, de a piac meg pont fordítva gondolja, amin egyszerre röhögök meg sírok is. Akkor viszont ez a Megane olcsónak számít.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
mdav88
senior tag
válasz Alusky #89411 üzenetére
Kaptam belső képeket, szét van égetve belül gyakorlatilag minden ülés.... A hirdetés szerint nem dohányzó, lehet parazsat vittek vele...
[kép]Kuplung pedál rommá kopva, kézifék bőr leszakadva, ülés oldala kihasadva.... Nem volt valami igényes a gazda....
@tope nekem nincs messze, de ez foglalkozós autó eléggé.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz sesomaru1989 #89408 üzenetére
Erről jöhet több részlet. Milyen mibe, mennyiért, hol, hogyan
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
LamerGyuri
senior tag
Jön valaki szombaton Velencére a francia autós talira?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #89420 üzenetére
Ezt nem tartják szerintem minden évben (vagy igen?). Mindegy, elmegyek, idén úgyis kútba esett minden nagy projektem.
Ha valaki odatévedne, az autómat megismeritek úgyis, valahol a környékén megtaláltok.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Somatom
veterán
válasz LamerGyuri #89421 üzenetére
Én megelégszem a kisebb projectekkel is. Bár, ha nem lóg reggeltől az eső lába, akkor inkább motorral megyek.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alusky
aktív tag
válasz mdav88 #89413 üzenetére
Ja, hát így már reális... Milyen frankón el van sumákolva a hirdetésből, bár ezt eddig is tudtuk, hogy szeretnek szépíteni meg a "messziről jöttünk akkor már elvisszük inkább" eseteket kihasználni az eladók...
Akinek nem zavaró a beltér az megveheti, ha amúgy szerkezetileg oké és csak esztétikailag rossz. Én simán megveszek ilyen kocsikat, mert a kutyák úgyis leélik meg én is, a szerkezeti állapota legyen jó.Nekem a Master is ilyen lelakott volt. 2.2-ről lett 2-re alkudva emiatt, úgy hoztam el és ez se a kínálat teteje finoman fogalmazva, de szerkezetileg rendben van, faszikám cserélt rajta mindent ahogy kellett. Jó hát a hátsó gumik azok slicken voltak, meg a vezérlésbe volt már 150 ezer, de nagyjából élhetően tartotta. A műanyag zöldséges rekeszek az égig pakolva (zöldség nagykere volt és ezzel hurcolta a kisboltjaiba) mikor eldőltek benne azok jól kiütögették a sarkukkal a kasznit, lepattogott a festés is kívül, de különösebben nem zavar. Még csak nem is rozsdált be, csak megszürkült ahol lepattant a festés, jól lettek ezek a kocsik még lekezelve.
Az látszott a belterén is, hogy sokszor abba zabált menet közben, meg fogpiszkálók belesorvadva a tartórekeszekbe, kb. hazmat suitban takarítottam hipóval. De legalább nem cigizett, a 160 ezer is valós mert csak közepes távokat ment vele és agyonsózott utakat se igazán látott.
Hátul rongyosra tépkedve a vékony laminált burkolata, meg a padlóé is már vagy 4 réteg egymásra tákolva műanyagból, de az se zavart, mert le lett szedve mindent aztán szigetelés és OSB az egészbe, arra meg padlószőnyeg. Kirándulós autó lett belőle. Elképesztően sokat számít a dübörgő hang ellen + a két klíma így már tud is valamit, meg eleve be kell építeni ha aludni akar benne valaki.
Szeretem ha kicsit igénytelen egy kocsi, mert így nem kell vele foglalkoznom, hogy a 142. karc mellé odaverek +2-t, mert ezzel járok réten, erdőkben is ameddig elfér. És meglepően jól elfér amitől eleinte féltem, és boldogul a sárosabb helyeken is, sok súly van elől.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
hdanesz
senior tag
válasz mdav88 #89413 üzenetére
Én anno ezért az autóért rohantam, hogy el ne vigyék előlem.
Aztán a közelébe érve kissé lelohadt a lelkesedésem. Pedig a kereskedő többi autójának hirdetései közt szereplő képeken sikerült lepuskáznom a rendszámot....így meg tudtam nézni JSZP-n előre.Kiderült, hogy NAV-os autó volt...én ennek ellenére bizakodtam benne, mert a képek alapján nem tűnt rossznak.
Élőben, főleg a beltér azért elmaradt a képek alapján vártaktól. De kint is volt gond...nem kicsi. Jóféle fényképekkel könnyen átverhető az ember. Nem is sorolom mennyi bibi volt vele. Gondolom nem véletlen, hogy másfél hónappal később is még árulják.
Utólag belegondolva nem is tudom miért hittem, hogy egy 'céges' autó amit ráadásul többen használnak kulcsos autóként ...az jó formában lehet. A sok ki-beszállás...stb.
De hogy ne legyen egyoldalú a dolog, magánszemélyek autói közt is néztem meg olyanokat hogy húúú. Volt olyan akinek másfél éve volt meg az autó és amikor benéztünk a motortérbe csak ennyit mondott: Húú, ennek ilyen a motorja?Még sosem láttam.
Oké, hogy nem ő szervizeli de talán időnként a folyadékszintekre ránézni vagy csak ablakmosót tölteni csak kellene, nem?! -
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Ma érdekes dolog történt.
Budárol ki reptér majd visszafele, a kökinél kigyulladt a tankmérő lámpa. Haladok tovább, araszol a kocsisor, majd a Ferenc körutat elhagyva kb. 20 km/h sebességnél leáll a motor. Az autó itt éppen üresben gurult. Megnyomtam az indító gombot az autó szó nélkül elindult. Elmentem utána egy benzinkútra tankoltam 51 liter 95-öst.
Mi a bánat történt?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #89429 üzenetére
Ha repedés van a szívókosáron simán.
Az AC ugyanis nem a tank legaljáról szív.
De akár felkaphatott egy darab trutyit is ami elzárta az üzemanyag útját, lefulladt elengedte a trutyit. Amikor újra indítottad már szabad volt az út.Renault power
-
Alusky
aktív tag
válasz rob210 #89430 üzenetére
Inkább a trutyi lesz a megoldás, ha repedt a kosár akkor még 1-2 alkalommal csinálta volna a gyorsítás-fékezés alatt ahogy billeg az üzemanyagszint amíg odaért a kútra. Egy régi Opellal jártam amin nem volt jó a szintjelző azon ebből tudtam, hogy mikor fog kifogyni és volt bent mindig 5 liter a kannában akkor rá lett töltve és úgy a kútra.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Mezga Aladár
veterán
Értem.
Ezzel akkor mit lehet csinálni?
Üzemanyagot leengedni?
AC-t kioperálni szemrevételezni?
Hogy kerül trutyi a tankba?
Persze csinálok egy hibakiolvasást is.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Alusky
aktív tag
válasz Mezga Aladár #89432 üzenetére
Elsősorban ne engedd ennyire az üzemanyagot kifogyni. Aztán utána igen, szivattyú ki, ha meg már kint van akkor lehet tankot is nézni, mosni, meg csöveket is. Aztán szűrőcsere. Ha szét akarod szedni akkor érdemes negyedtanknál értelem szerűen, anynival kevesebbet kell kinyomatni.
Trutyi az por, meg lepkék, döglött rovarok, bogarak elbomlása ami a tanksapka szélénél pihen és észre sem venni amikor lenyitod, hogy belepotyog, vagy magában a pisztolyban van benne, belemászik aztán bele is ragad, döglik és ahogy megnyitod belefolyik. Meg kisebb virágszirmok meg pitypang szerű repülő izék. Én ilyeneket találtam eddig a tankokban. És ez fokozódik a minél többszöri tanknyitással, meg a minél kevesebbet lemosott autóval. Általában nem okoz gondot mert tervezik a koszt, de előfordulhat néha.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Cane
őstag
Sziasztok!
Ma két probléma is előjött a kocsival Espace IV. benzin, F4R 792, 136LE.
1.
Ma elindultunk a kiscsaláddal és az kirándulni. Előtte otthoni fém kannából beleöntöttem kb. 10l benzint, mert tudtam, hogy a régi fűnyírómba már nem tudom elhasználni. Ekkor kb. 3 egység volt a benzinszint. Az odaút kb. 60-80 km volt az út, majd pár óra múlva elindultunk haza. Ekkor mentem a belvárosi szakaszon 2x2 sáv külsőjében, majd egyszer csak olyan erőtlen lett a motor hogy szinte csak lépésben akart menni, gázadásra megtorpant, semmi erő, semmi húzás, alig alig haladtam talán gyalogos tempóban. A műszerfalon nem volt semmi hibaüzenet, semmi szokatlan. Kicsit beállt miattam a külső sáv, majd leállítottam stop gombban, majd pár mp múlva start gomb. A kocsi indult újra volt ereje. Mivel talán ha 1 egység volt az üzemanyag gyorsan elmentem az első kútra, raktam bele "nagy tisztítóhatású" EVO 100-at. Azóta kb. mentem mindenféle terepen vagy 80 km-t de nem jött elő a hiba. Ilyen problémám korábban még nem volt de én most estefelé arra gondoltam, hogy reggel véletlenül "rossz" kannából tankoltam, mert a friss benya helyett egy több mint egy éves fel nem használt állott benzint töltöttem a másik kannából. Tudom ügyes vagyok. Most azt nem tudom, hogy ez odacseszett-e az üzemanyagszűrőnek vagy valaminek de az is biztos, hogy többet nem tankolok kannából csak SOS esetén.2.
Tök száraz időben az ablaktörlőm működött, majd fent maradt és azóta sem tudtam életre kelteni. Ezt azért mondom csupán, mert nem történhetett esőtől beázás, stb, ugyanis korábban már előjött pár percre ez a probléma. (A hátsó ablaktörlő persze tökéletesen működik.) Megfogtam a fentmaradt jobb oldali első lapátot és kisebb erő nélkül visszakísértem a helyére, ezzel a bal oldali is magától a lement a helyére. Próbáltam többször de nem indul, hangot sem ad az ablaktörlőmotor, relé, stb..Ha van ötletetek a problémák megoldására vagy esetleges "mit nézzek meg" pl. boztosíték, stb. vagy mi romolhatott el, akkor a tanácsokat szívesen fogadom. Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Somatom
veterán
Szar benzintől símán lehet ilyen. Ha úgy tankolsz benzint, hogy esetleg tárolnod kell, akkor OMV Premium 100. A motorokat is azzal tankoljuk tele és járatjuk át téli álom előtt. A többi adalékolja a Prémium üzemanyagait, az OMV 100 -as viszont valódi 100 -as és Schwechat -ról hozzák.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
angyalpc2
aktív tag
e10 benzintől nekünk tönkrement a "régi" robogóban a pumpa szintjelző...egyszerűen megette.
-
Scale
őstag
válasz angyalpc2 #89436 üzenetére
Sziasztok, központi zár hülyéskedik clio2nél.. délelőtt nyitottam volna de semmi, mondom gyors visszamegyek másik kulcsert hátha lemerült, de azzal se semmi.. mondom jó hát akkor marad a kulcs, ajronyitasra riasztó megszólalt és csak akkor hagyta abba egy par másodperc utan ha bezartam. Mivel mennünk kellett ezért megpróbáltam riasztás közben beindítani, mondom immo majd felismeri hogy azért mégiscsak a gazdája próbálkozik. Ez így is lett szerencsére, tudtunk menni az utunkra.
Most hazaérve továbbra se működik, az ajtokat sikerült bezárni de a csomagtartót nem sikerül sehogy..
Délelőtt tuzonapon állt viszont a köztes időben árnyékban, azt hittem lesz hozzá köze.
Belülről működik a zárás az ajtokra viszont csomagtartóra nem.
Biztosíték táblát megnéztem, fel is cseréltem a megfelelőt egy másik 20as szamura, de ez se segített.Mi a francot lehet ilyenkor tenni? És a központi zár miért működik ilyen hülyén, hogy ha távirányítóról nem tudok bejutni a kocsiba akkor kulccsal se lehet értelmesen?
Még megnézem az elemet hátha mindkettőben kuka, az egyiket évek óta nem használtuk, a másik probléma nélkül működött idáig.
Szerk.: Sorry nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
Szia,
Franciaország-bol 85k.
Vannak még gondjai....
A kormánykerék kapcsoló még nem működik, de ezen rajta vagyok...
A beépítést en csináltam. Nem volt bonyolult.
Az iso csatlakozohoz, es antennahoz kell hosszabbító, valamint a kormany kérek kapcsoló kabeléhez is.Ami jart hozza:
Kamera
4g module
Gps module
Android fejegyseg 4g ram, 128gb belso memoria.Radio vevő gyenge benne sajnos..
Itt lehet szerelek be még egy jel erősítőt.Kb ennyi
-
szebe
őstag
válasz sesomaru1989 #89438 üzenetére
Ez nekem pont akkora szpásnak hangzik, hogy foglalkozzon vele más, nyilván nem ingyen
Carminat helyett majd jó lenne egyszer valami "használhatóbb".
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
addikt
Mégane 2, 1.6 benzin digitális klíma
Az mennyire normális hogy csak jó pár perces menet után kezd csak hűteni az autó? Bekapcsolva alig érezni, kell jó pár perc mire érezhető bármi is, és azt se álló helyzetben, úgy kb mint halottnak a csók.
Ez hiba, vagy sajnos normális 20 éves autónál?A hűtő rács ki lett takaríva tavaly, jó kis réteg volt ott, mert álló helyzetben melegedett klíma mellett
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Kell nézni egy töltetet, de ha az rendben akkor el kell fogadni, hogy kicsi a teljesítmény nagy a kaszni.
Főleg egy grandnál.
Nekem is pedig az csak clio, az első 2-3 percben nincs hűtés.
Ablak le kiszellőztetem a légteret és utána egyből érezhetőbb, hogy dolgozik szépen és utána már nincs is meleg.
De hát ugye az 50°c ot le kell hűteni, az nem megy 3 perc alatt.Renault power
-
-
Szoszo94
őstag
Bár nem 1.6, hanem 1.5dCi 2-es Mégane, de nálam egyből hideget fúj legyen bármennyire is meleg, talán 10-15mp és már érezni. Nem digitklíma, manuál. Pár percig szellőztetek az elején, aztán ahogy kiérek a városból ablakokat felhúzom és a tekerőt a kék és piros vonal találkozásához állítom, így tart kellemes kb 22-23 fokot ha kint 30+ van. Szerintem nálad kevés lesz a gáz Kolléga 3-as Mégane-t pont a héten vitte töltésre, neki is csak langyos volt maxra tekerve, minimum hőfokon. Fele töltet hiányzott, most olyan, mint a jég.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
szebe
őstag
M3-ban is hűt egyből, de ott meg az a "baj", hogy nagy a műszerfal felülete. Hiába lövi a hideget a szellőzőn, érzem ahogy dől a meleg a műszerfalról. Erre kell majd találnom valami takarót.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #89079 üzenetére
Erre egyébként ötlet, mitől lehet illetve javaslat a javításra?
Illetve a héten a bal első ablakemelő is bemondta az unalmast, emeléskor egyből enged is vissza, mintha megakad a emelés közben. Kézzel húzva és közben a gombot nyomva sikerült felcsukni az ablakot, szétszedni még nem volt időm, komplett szerkezetet már találtam neten. Viszont B4 Passaton is jártam anno úgy, hogy leesett az ablak, ott csak egy műanyag tartóelem tört el és ezért esett be teljesen. Ennél a típusnál mi szokott tönkremenni? Az összes ablak kattog halkan egyébként mozgatásnál, de ezt betudtam annak, hogy ilyen.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Alusky
aktív tag
Szerintem csak a légcsatornában lévő 50-60 fokos levegőt öblíti ki a kinti 35 fokossal és azt már lehet érezni hidegnek, de nem a klíma miatt. Ilyen nálam is van, bekapcsolás után fél perc se kell a hidegebbhez, de ténylegesen hideget inkább csak 1-2 perc után nyom.
Rengeteget számít az autó színe is, meg mennyire szigetelt stb. Járok egy fekete dobozossal ami null szigeteléses értelem szerűen, hát abban maxra tolva is 28 foknál nem megy lejjebb a levegő, ahogy beállok árnyékba vagy lemegy a nap a horizonton rögtön olyan lesz mintha még egy klímát bekapcsoltam volna.
Sajnos erős klíma ide vagy oda másik nagy hiányuk még akkor is ha tud jégcsapokkal köpködni, hogy az ülésbe belerohadsz, ülésszellőztetés az nagyon kellene és lassan olyan alap dolognak kéne lennie, mint a klímának is, hogy keringesse a tested alatt a légtér hűtött és száraz levegőjét. És akkor nem vízfolttal a hátadon meg seggeden szállsz ki egy olyan kocsiból is ahol már picit libabőrözöl is, meg nincs az, hogy elől éppen már fázol, a hátad meg ég a melegtől. A sokzónás félkamu rendszerek mellett ilyenekre is figyelhettek volna, mégis hiányzik sok autóból.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Elektromos cigaretta 🔞
- Építő/felújító topik
- Politika
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Raspberry Pi
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen