Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
Szevasztok!
Az érdekelne, hogy első autónak páran ajánlották az első gen-es Renault Megane-t. 300-350k-ból szeretnék venni, mivel ezen felül az átiratás+biztosítás extra 150k környéke lesz. Fontos az olcsó fenntarthatóság, extra, ha van értékelhető utasvédelem. Lehetőség szerint a nagyobb benzinmotorosokat keresném(kérdés, hogy ezek mennyire kajálnak), de alapvetően az állapot a legfontosabb(rozsamentes, jó motoros). Tényleg jó autó? Pár helyen olvastam, hogy szervizigényes, gyakran meghibásodik.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #82451 üzenetére
Csak a facelift utánit szabad. Ez az ársáv a közepe, már kapni érte jót, de meg kell nézni. Olcsón fenntartható, 300-ért nemhogy értékelhető, hanem konkrétan a legjobb utasvédelmet kapod ennyi pénzért, nem zabál sokat. Nagyobb benzinmotor alatt mit értesz? Az 1.6-os egy fasza megölhetetlen konstrukció amúgy, ha elegendő a teljesítménye. Nekem az is kevés lenne. 1.4-et semmiképp, ha menni is akarsz.
A hátsó híd torziós rugói ami nagyobb tétel (~100k), ha tönkremegy, a többi az apróság, igaz azért az van bőven, de nem szoktak egymás után mind megjelenni és nem drága javítani.
Én bokrokon, szántáson mentem vele át, földúton hatvannal, nem volt az sajnálva, padlógáz hatezerig rendszeresen mert haladni is kéne, még mindig megelégedéssel használja a következő tulaja, semmit nem kellett javítania rajta pedig lassan másfél éve eladtam, nálam három évig volt. Szóval ja, jó konstrukció, igaz én egy kifejezetten jó állapotút vettem meg 450-ért.
Ha lett volna belőle 2 literes automata kombi akkor még mindig nem adtam volna el.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #82453 üzenetére
Nekem 6.7 volt az átlag, 5.8 a legkisebb amit ki tudtam hozni nyugodt haladással, bár nem volt türelmem sokáig hozzá, biztosan lejjebb lehet vinni még fél litert. Ez az országutas + településen áthaladás.
Városit egyszer mértem az 9-9.5 liter. De nekem 1.4 volt sajnos, kényszerből.
Mindegyik benzines ennyit fog enni városban, szóval ebből a szempontból ez adott.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz IMIIKE1998 #82453 üzenetére
Mennyit mennél vele évente, hogy ennyire számít a fogyasztás? Régi autónál amúgy az első években nem a fogyasztásra fog elmenni a sok lóvé, hanem a kihulló csontvázakra.
-
Somatom
veterán
Apropó, fogyasztás. Legutóbb úgy alakult, hogy éjszaka jöttem ki melózni. Gondoltam, akkor legyen spórolós, ráálltam 120 -ra. De, sehogy sem akart 6,5 alá menni. Morci lettem, Braunau és München között, a leguncsibb szakaszon megtoltam neki 150 -nel. A müncheni ringen kezdett sűrűsödni a forgalom, visszaálltam 120 -ra és legnagyobb meglepetésemre símán 6 alá ment a fogyasztás. Van ennek vmi technikai magyarázata? Hazafelé Münchenig odapörkölök neki, aztán visszaveszem. Kíváncsi leszek, hogy hazáig milyen fogyasztást produkál.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #82457 üzenetére
Ilyeneket képes vagyok kiszűrni. A szelet figyelem a fákon, meg egyéb tárgyakon, a navim pedig mutatja a magasságot.
Polonic:
Ilyesmire tippelek.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz #89309696 #82460 üzenetére
Van egy átlag, meg van egy pillanatnyi. Tök mindegy, hogy mi alapján számol, mert ugyanazon az autón, ugyanazokat az eredményeket hasonlítom össze. Az út is ugyanaz és ismert, mivel hat éve havonta megteszem oda, vissza.
MM:
Nem a ringre alapoztam a 6 alatti fogyasztást, hanem a München - Jettingen közötti, 80Km -es szakaszra. Ott nem nagyon volt szélárnyék, meg amúgy is nagy követési távolságot szoktam hagyni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #82462 üzenetére
Én minden tankolásnál kiszámolom, mert a pisztoly alapján fizetek úgyis. Kb. negyed tankról szoktam első kattanásig tölteni. Eddig nekem az jött ki, hogy a fedélzeti nem mindig ugyanannyit téved. A regenerálás alkalmanként max. 10 perc és olyan sokkal nem eszik többet a kocsi akkor. 10 percen át +1-1,5l fogyasztás az egy tankra vetítve lófax!
A legutóbbi átlagot eddig se mertem írni, mert kiröhögnek, hogy a másfél tonnás autó 4,6l alatt fogyasztott az Aldi-OMV gázolajból. 4 év alatt ez most jött össze előszört, hogy a fogyasztásnak álltak a csillagok. Jó időben máskor is meg szokott állni olyan 4,8-4,9 körül, de most valahogy még lejjebb ment.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #82466 üzenetére
Nem is írtam, hogy ennyit fog fogyasztani, cserébe az 1,5-ös nem is megy úgy, de a regenerálási ciklus azonos évjáratnál hasonló. Ha jól emlékszem, neki is EURO5-ös van, talán '13-as?
Az előző hsz valahogy duplázott... az egyik törölhető.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #82464 üzenetére
Én nem tudok így matekozni, mert közben is "kell" tankolnom, hogy elhasználjam a cégtől utazási hozzájárulásként kapott tankolókártyát, ami csak németországi Shelleken érvényes.
Amúgy GPS szerinti 130 -ig baráti szokott lenni a szürcsi, onnantól viszont a magas bódé megbosszulja magát.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tiop
tag
Üdv mindenkinek.
Valami borzasztó traktor hangja lett a gépnek(2002.megane classic 1.6,16v).Aláfeküdtem de nem tudtam pontosan behatárolni honnan jön a hang csak annyira hogy valahonnan a leömlő és flexicső környékéről jön.Főleg akkor hallani amikor egy kicsit odalép neki a ember,egyenletes haladásnál alig hallható.Megbízható kipupogószerelőt tudnátok ajánlani? XVI.ker és környyéke Fót és környéke,Kistarcsa ,Kerepes.köszi. -
mycso
Topikgazda
válasz Somatom #82459 üzenetére
A regenerálásnak, főleg hosszabb út alatt nem kellene számítania, viszonylag rövid ideig tart és nem olyan vészes a többlet fogyi.
Nekem a legjobb, amióta nálam volt, 5.6l/100 Miskolc-Zakopane-Miskolc, csak főút, viszonylag nyugisan.
5,8l/100, Miskolc-Burgasz-Miskolc, nagyrészt főút, haladósan.
Illetve volt még egy hosszabb út, tempósan vezetve, Miskolc-Vodice-Miskolc, csak pálya, 6.4l/100.
Ezek mind 18-as kerékkel.Mostanában volt pár haladós Miskolc-Bp-Miskolc, meg debreceni utam is, 20-as kerékkel, simán 7l/100 körüli átlaggal.
A nagyátlagom meg ezt tudja: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
fausto
addikt
Sziasztok,
2005-ös Scenic, pár hete vettem, nekem tök új minden. Két kártyát kaptam hozzá, az egyik rendben működik. A másik nyitja, zárja az ajtót, minden gomb működik, de ha berakom a nyílásba, akkor nem ismeri fel, ugyanúgy kéri a kártyát. Elemcsere volt, de ugyanezt produkálja. Mi lehet az oka, mit lehet tenni? Hova érdemes vinni?
Köszi előre is! -
prandris
tag
válasz fausto #82473 üzenetére
Nekem amikor a pótkulcsot nem olvasta a kocsi szét kellett szednem a tokot (tördelni lehet csak mert a gyári az ragasztott) és a benne lévő talán három lábú antenna tekercs (nem tudom a szép nevét) egyik lába engedett el. Megforrasztottam és kínából rendeltem összepattintható tokot. Ha esetleg neked is ez a baj akkor kb 100 Ft és egy kis türelem Megane 2004
-
mycso
Topikgazda
válasz fausto #82475 üzenetére
Annó nekem is volt ilyen problémám (sőt megkockáztatom, ezeknél aza utóknál előbb-utóbb mindenkinél előjön).
A gyári házat szétlehet szépen is szedni, utána ragasztással lehet összerakni.
Valahol otthon van fényképem, hogy mi adja meg magát, mit kell visszafoeórrasztani.
Este, ha hazaérek megpróbálom nem el felejteni és belinkelem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Saskakas18
tag
-
mycso
Topikgazda
válasz fausto #82477 üzenetére
Szétszedni a kártyát éles (új) PVC vágó késsel tudod. sok türelemmel.
A nyák közel van a kártya széléhez, ezért kell óvatosan, nehogy belevágj a nyákba:
És a kép közepén lévő fekete "kör" alkatrész lábának forrasztásai szoktak elengedni.
Nálam 2 láb is megadta magát, látszik is a képen a "szép" forrasztásom (de utána működött)Utána meg simán összeragasztottam a régi házat:
(fentről: ragasztott régi ház, új kínai és új gyári ház)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tiop
tag
válasz Mezga Aladár #82481 üzenetére
A kipufogó többi részét végignéztem sehol nem találtam semmi hibát,nem gondolom hogy cserélni kellene.
-
johnny_b
csendes tag
'99 1.4 E7J Kangooból szeretném kiszedni az injektorokat és elvinni tisztításra. Van valami, amire figyelni kell kiszedéskor és visszarakáskor?
Szeretném kicserélni az üzemanyagszűrőt. Tényleg kell hozzá célszerszám (Mot. 1265) vagy megoldható egyszerűbben is?
Milyen márkájú ablakmosó szivattyút (két körös) ajánlanátok hozzá? A régi sajnos megadta magát''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #82485 üzenetére
Rendeld be az új tömítés készletet, mert a régivel ereszteni fog. Illetve fenn áll a lehetősége.
Szűrőt, ha van bármilyen fogód amivel össze tudod nyomni a gyorscsatit, de lehet kézzel is megy , akkor ki tudod cserélni.
Motorból meg szinte mindegy, a márkás is megdöglik a tescos löttyöktől és a gagyi is működik, ha normális a folyadék .Renault power
-
lsebestyen
addikt
Én a Proexes srácoknál csináltattam a 17. kerületben, szép munkát végeztek. 35k volt amúgy, de nálam középen meg is volt ereszkedve a kipufogó. Kicsit macerás, mert egyben van a katalizátorral, ezért ott vágni kell a csövet, illetve nagyon fent van, közel a tűzfalhoz a flexibilis (de a bölcsőt nem hinném h le kéne hozzá szedni), szóval nem igazán otthon megcsinálós.
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #82488 üzenetére
Le kell ;) mármint m1 nél le kell. Ha csak nem tudja fent meghegeszteni körbe a csövet a kocsin.
M2 nél ki lehet forgatni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
Sziasztok
Megane 2 első két ajtó zörögve csukódik , kb az üveg zöröghet van annak valami tartója/merevítője ami kitámasztja esetleg? Hátsok okésak,"nagyautósan" puffannak becsukáskor"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
angyalpc2
aktív tag
Kocsit keresgélek...nézelődök..
De van egy kis problémám.
Anno azért vált be a Clio2, mert kapaszkodjatok meg, de ebben tudtam jól kinyomni a kuplungot.
Abból is a rövid ülőlapos (alacsony felszereltségű), nem a sportos mélyüléses verzió.
Ez van naa, alacsony vagyok 163, rövidek a lábaim. Az ülés kb 1-2 kattanással van hátra tolva csak, 3-4 kattanásnál (kb közép) már nem túl kényelmes a pedál kezelésVan esetleg valahol a neten egy összesítő, bármi hogy milyen hosszú az ülés lap (akár felszereltség változattól függően is)
Vagy a benyomott pedál<->ülés/háttámla közötti távolságról rajzok...főleg új kocsiknál?Clio 3-4 Megan 3-4 Captur modellek esetén
Vagy esetleg jobban járok automata változatokkal.
EDC-vel kacsingatok pl 130le 1.2 TCE EDC megan 2013-14 körül.
Később LPG-re váltás is felmerülne...szóval fontos lenne a fogyasztás, hogy azért a 6 körüli benzinben meg legyen[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #82426 üzenetére
szia, nem hagyott nyugodni a klima, hiába lemértem homerovel meg minden, de valami nekem nem stimmel. De! ezúttal hoztam 2 videót, minden bekapcsolásnál elkezd sziszegni 5-10 másodpercig utána abbamarad, meg a fekete vastag gumicső eléggé mozog első videón látni.
[link] kiváncsian várom a véleményed erről, aztán ha úgyvan irány a szerelő -
Cseri0058
őstag
Sziasztok!
Van egy Dacia Logan 2 (2013)
Szeretnék bele medianav gyári fejegységet, ami támogatja a car playt. Viszont nem igen találni, meg nagyon drága. Valaki vett már ilyet? Érdemes keresgélni? Vagy esetleg kinek milyen fejegysége van?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen