- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Egérpad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Kedves renault tudor kollégák, az autómnak egy ideje alapjáraton furi hangja van. Alóla, konkrétabban a kipuff környékéről hallok, fémes hangot.
Készítettem egy felvételt (a felvételen valamiért iszonyat brutál módon hallatszik, élőben nem ennyire durva), ha ránéznétek megköszönném: [link]
Nekem olyannak tűnik, mintha valahol nem lenne jól összetéve a kipufogó, egyébként ha az autó hátuljához megyek, ugyan ezt a hangot hallom ki a kipufogóból. Vagy a katalizátor döglődne????
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
szia, most mobilról nyomom így a 40mb nyi hangot nem szedem le de este meghallgatom, neked ugyan 2es meganod van és diesel is de szerintem az egyik kipúfogó rögzítő gumid szakadt el. nekem legalábbis akkor csilingelt a kipuffom verte a hővédő lemezt, elég szépen 245.-volt a gumi rögzítő de pont a napokban füleltem, hogy nagyobb gázadáskor megint kezdi csinálni de vártam már, mert amikor az előzőt cseréltem láttam, hogy kettő elég öreg már.
Renault power
-
slake87
csendes tag
-
őstag
-
rob210
Topikgazda
Na este már nem volt életerő bennem.
Ha a katalizátor csörögne akkor más tünet is lenne, pl. fulladozna a kocsi időnként.
Szerintem mivel terhelés alatt neked nem rezonál úgy a kipufogód az lesz a hiba mint nálad csak a diesel motor máshogy viselkedik mivel a karakterisztikája is más.
Ha nem ezzel van a baj akkor viszont lövésem sincs de ez annyira fémes hang és hasonlít az enyémre, hogy 95%ra megtenném a rögzítőket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Tegnap reggelre eltűnt a renault jel az autóm orráról....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Tényleg....Az a rossz az egészbe, hogy a megane2-nél egy díszrácsra van ráöntve egy műanyag keret, amibe a jel volt...ahogy nézegettem, csak ezzel a díszráccsal együtt árulnak jeleket 3k körül....majd még nézelődök, hogy külön van-e, aztán telibe küldöm műgyantával vagy ragasztópisztollyal kinyomom és úgy rakom fel a jelet, többet azt le nem szedi senki.
Valamelyik nap beszéltem egyik barátommal, neki meg a ház elől az autóról az első ablaktörlőket szedték le...jó pofák ezek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Buék.
Renault power
-
just
aktív tag
Milyen adalékot szeret a dci motor az üzemanyag mellé?
Two things what i hate. People that can't count...
-
őstag
gyakran a tulajok egymáséból lopkodják, ha már az övékét lenyúlta valaki
renault kangookban egy mozdulattal kivehető, és nagyon gusztustalanul néz ki amikor hiányzik belőle
bele kell ragasztani valami ipari ragasztóval, hátha akkor békénhagyják, én ezt csináltam anno, mikor ilyen kocsim volt[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
mycso
Topikgazda
Azt tervezem én is, hogy nézek vaterán, vagy valahol magába csak jelet, aztán ragasztópisztollyal megküldve rakom fel az autóra, bár egyelőre ez legyen a legnagyobb gondom....elvan így jel nélkül is.
Most ami beindult nálam, hogy a munkahenger kuplungpedál felőli szára, ilyen összepattintós módszerrel csatlakozik a pedál oldalán lévő csapra. A csap fém, ami rápattan természetesen valami rideg műanyag, ami szét is kopott, meg ki is pattant belőle egy darab.
Ahogy utána olvasgattam, a komplett munkahengert kellene cserélni (aha persze, biztosan ki fogom e miatt).
Viszont annyira szét van kopva, hogy akár 2 kuplungolás után szétpattan... a pedál beesik és ennyi...majd visszapattintom, stb.
Jelenleg ennek a megerősítésén dolgozok, hogy ne tudjon szétpattanni, egyelőre vastag kábelkötegelő power. (ragasztani nem tudom, mert a csapon ennek a rápattanó műanyag "tok"-nak valamennyit el kell tudnia forogni a pedálhoz képest)
Pl. érdekes a fék pedál a munkahenger szárához, mindenféle karmos, stiftes, fémes megoldással csatlakozik, itt meg ez az összepattintós sz@r...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
Magyarország, én így szeretlek!
Csak poénból ránéztem a használautóra. 2002-2004 közötti 1.5 dCi M II-k közül 104-ből 3db-ra van írva, hogy 200e km felett van.
Hihető!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
FRENK1988
veterán
Ez jó? [link] főleg ennyiért?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Bubee82
őstag
Vélemény erről? [link] (meg a típusról úgy általában)
Bitangul megtetszettek ezek a Tech Run 1.4-es buzgómócsingok
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8080 üzenetére
Ez az az autó amit ha felhívsz már nincs meg.
Vagy kamu a hirdetés és azért nincs meg, vagy túl szép és akkor egy nepper már megvette.De mivel kereskedésből van az első változat mellett voksolnék.
Amúgy pedig egy nagyon jó kis kocsi, cimborámnak ilyen volt imádta alig lehetett kikönyörögni belőle, mondhatni még sza.ni is azzal járt
Úgy emlékszem 40.000.km nél cserélte ki az 1,3 as gyújtó trafót 48.000.km nél meg a 2,4 gyújtó trafót.
Utána csak olajcsere meg tankolás volt bele. 5évig használta.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8088 üzenetére
A te cliód ha elsütöd 200.000.-250.000.- körül.
Ha nem elsütöd, hanem becsülettel eladod 130.000.-180.000.-Rengeteg hulladék van fent és tudjuk, hogy a te motorod se muzsikál már sokáig.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8088 üzenetére
Mondjuk én ahelyett a clio helyett inkább egy ilyet vennék.
Utolsó szériás, kinőtte a gyártási hibákat ugyan az a motor, sokkal tágasabb utastér.No és ami nem mindegy olcsóbb!!!
Renault power
-
just
aktív tag
MII-ben a pótféklámpák megegyeznek méretre a kombi/szedán/kupé típusokban?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
-
Bubee82
őstag
Ok. Elmegyek - illetve felhívom őket első körben -, megkérdem h benne vannak -e az átnézetésnek. Ha nem, akkor egyértelmű h sarkon fordulok, ha igen, akkor viszem a szakihoz. Legalább így megyek vele durván 60 km-et oda-vissza.
Ha Sagem a gyt, akkor meg sem érdemes venni? Miért?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen