- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz rob210 #58813 üzenetére
Hát mutattatott egy csövet mi van akkor ha elrohad a gumi ( amit mutatott el volt törve a csati helyén), mondta hogy ő régen Renault szervizes volt ez ilyen típus hiba azt mondta Citroëneknél még szarabb , helyzet.
Mivel nem vagyok szaki nem értek hozzá így elhittem ... mivel a cső környékén folyik a kondi olaj törést is elhittem... és mivel nem vagyok szaki és azt mondta ezért motort kell bontani hogy a hibás csövet cserélje azt is elhittem
mondjuk mutatta hol a cső tényleg szar helyen megy el végig a tűzfalba...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #58851 üzenetére
Jo biztos van olyan ahol macera bontani cserélni, de akkor ez most nagygenerál? Összes cső cserélve lesz?
Pont tegnap áldottam a renault mérnök kezét aki a nyomáskapcsolót képes volt oda lentre tervezni. De azlrt kicseréltem, bár viccesen nézhettem ki a kocsi alatt négy helyen hajló alkarralRenault power
-
polonic
félisten
Ti honnan veszitek az olajat, stb?
Olajwebshop elég megbízhatónak tűnik. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére
Itthon a meghajtás nálam, hogy elrúgom rendesen minden fokozatban, illetve max 4-ig tudom ezt megtenni, mert olyankor már 150 körül rakom az ötöt 4300 körül. Utána meg a 150 körül szépen elautózgatok hatban legalább 100 km-t. Németeknél meg amit bír, hatban 4300-4400 240 feletti sebességet jelent már...
1500 alatt én is gyakran visszakapcsolok, amit ugyan nem kellene, csak épp annyi kicseszett idióta van az utakon, hogy nála a városi közlekedés az max 40, vagy alacsonyabb és a belső sávban totyog, holott ha tartaná az 50-55 közötti sebességet, fele ennyi dugó nem lenne és nekünk sem kellene visszakapcsolgatni emiatt, pl vigyázva lendkerékre, de semminek nem tesz jót úgy egyébként az alacsony fordulat.
Robibá meg hiába írja, hogy 5-be 50-nel megy, mert az benzines, anyám 1.2es bravója is röhögve tudja ezt már 40-nél is és meg sem kottyan neki.
Na mindegy is, a fent leírtak meg az én véleményem, én így használom és használtam mindig is és ezen nem is fogok változtatni, tehát nem azt jelenti, hogy másnak is így kell. Ha másnak úgy vállt be, akkor úgy vezet.[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Srácok szerintetek melyik megbízhatóbb?
2-es clio 1.4 16V 98le vagy twingo 1.2 8V 58LE
Klímát bírja a twingo motor? Városba szaladgálósnak kellene. Esetleg van fent valamelyikből értelmes darab? -
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #58859 üzenetére
Tul keveset irok ide,pedig mindig olvasom ezt a topicot. Rosszul tudod 1,9 dti clio
Nem mindig kapcsolok vissza 3-ba csak akkor ahogy irtatok,hogy sok a tutyi az uton es 4.be nem szenvedtetem a motrot 1500as fordulat alatt. Ha temposan lehet menni 50-55 kozott akkor marad a 4. sebesseg. Amugy nagyvonalatba en is ugy hasznalom ahogy irtatok,hogy kihuzatom rendesen es akkor valtok feljebb. Ismerek olyan embert aki elindul faluba egy 1,5 dci autoval es ugy pakolgatja feljebb a sebessegeket,hogy 50el mar 5.be van.Mas: tegnap megrendeltem a motorolajat meg a szuroket, eletebe a kocsi most fog eloszor motul olajat kapni. Nagyon kivancsi vagyok hallok e valtozast a motorhangon.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #58862 üzenetére
Akkor hasonlóan (jól ) vezeted a dízeled! A motul-nál meg jelentős különbséget fogsz hallani, de adj neki egy kis időt és a lényeg, hogy a pálca maximumon legyen, mert ezek a rőnók nagyon szeretnek olajban úszkálni. Nem legyen több semmiképp, de maximumra, vagy annak közelébe töltsd fel.
-
rob210
Topikgazda
-
#32577792
törölt tag
L3 tulajoknak, akinek esetleg motoros az ülése, van-e olyan opció, ami a motor leállításakor az ülést hátraviszi?
Tolatáskor a tükröket belehet állítani, hogy lefelé nézzenek (bár csak véletlen jöttem rá). -
Gabady
aktív tag
válasz diablo1984 #58836 üzenetére
Az én szívó benzines meganeomba pl van
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
konyi79
addikt
Azért nehéz itt általánosítani, melyik motor mit szeret.
Tök mást egy dti vqgy dci, főleg ha utóbbiban van DPF. De mást visel az 1.2 8V meg az 1.4 16V is.
A DPF regenerációhoz is elég 1500rpm, ott már elindul. Max felmelegíteni érdemes rövid nagyobb fordultú etap.
A benzinesek közül szerencsére egyik motor se hajlamos lerakodni (ide nem volt sok, de az a pár már úgyis meghalt) viszont fontos télen is átmelegedjen teljesen az olaj is, ne híguljon. -
Tom5
addikt
Sziasztok.
Megan 1PH2 1,4 16V. (2000.12.05. 235K km)
Hazaérek munkából (50km) városban kevergek leállítom a kocsit, 5p múlva indulnék mintha letiltana az immo.
Azaz erre csak én gondolok, gyújtás van semmi hibakód, indításnál egy nagyon picit teker, kb negyed fordulatot (ha fogalmazhatok igy). Ezt eljátszom vele 2x 3x és 4.-re mondjuk ilyen kis indítózsára elindul. Onnantól semmi baja. alapjárat jó, húz, van ereje nem dadog. Másik kulccsal is ez a helyzet. Elemet cseréltem bennük.
Semmi anomáliát nem érzek, napi szinten használom. Fogyim jó, klima hideg. Kupling csereérett.
Abból milyen márkát és honnan vegyek? Járulékos csere mi legyen ha már mélylélektan? Kinyomócsapágy alap. Válaszokat ötleteket előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ezzel utoljára cellazárlatos aksinál találkoztam.
Amikor nem akar indulni óvatosan egy csavarhúzó nyelével kocogtasd meg, ha ugy indul, akkor aksi csere.
Ha nem akkor próbáld, ki, hogy 2x3x ráadod a gyújtást, de nem indítózol, majd utánna indít.Kuplung luk. teljes szett 28e körül van.
Renault power
-
orosziem81
tag
Úr Isten Ilyen adatok láttán égnek állna a hajam a saját kocsimban.
Én 300 ezer felett már öregnek gondolom a járgányt és nagypapásan adom a 150 lónak a gázpedált.
1500 felett, de max 2500-nál felváltva, finoman gyorsítva.És lehet, hogy épp ennek is köszönhető, hogy mikor mondjuk előzéskor kihasználom a teljes dinamikát, rendszeresen "injection fault" üzenet betorpan.
-
Tom5
addikt
Köszönöm a válaszokat. Azért nem gondoltam az akkura mert csak üzemmeleg motornál csinálja, egy napos állás/hajnali indulás pöcc röff. Meg igazából eljövök melóba meg vissza. Ritka ez a leálítgatom aztán megyek tovább így azt sem tudom, h esetlegesen mióta áll fent a "hiba". De akkor kiméretem a töltést/akkut.
-
#47205632
törölt tag
válasz orosziem81 #58875 üzenetére
Hogy öreeeeg? 400 ezer van a DCi-ben és csak úgy köpi a villámokat mikor meghajtom. [link]
-
orosziem81
tag
Szia,
Ha esetleg kiderül, hogy az akkud töltetlen, nézd meg a sarukat, hogy nincs-e szanaszét oxidálódva.
Ugyan a probléma nem azonos, de leírom, hátha majd egyszer valakinek ad segítséget:
A gondozásmentes noname akkum időnként kisavasodik, erre nemrég lettem figyelmes. 3 év után annyira dolgozott a kémia, hogy az akksi meg a vezeték közti kontaktot el is fedte.
Egyik téli nap indultam volna haza de meg se nyikkant. Gyújtás OK, indítás nulla. Akksi saru megmozgat, van indítás, Hurrá!
Hazafelé ami hiba csak létezik az szépen lassan megmutatkozott a műszerfalon. ABS, ESP, gyenge világítás, stb. Hazaérve az akksi minimumra merült. azt hittem elhalálozott, de adtam neki egy esélyt a jó alapos reszelős tisztítással. Bevált, az akkum azóta is éli világát a kocsiban.[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
válasz #47205632 #58877 üzenetére
Tudod amikor mindenki azt mondja körülöttem, hogy 200 felett már húú de oda kell figyelni, 300-nál többet járt autók meg csak a roncstelep felé mennek akkor ez válik számomra elfogadottá. Ettől eltérő tapasztalatok csak itt a fórumban vannak alig 1-2 embertől, így a többség hat rám is.
-
UHHH
senior tag
válasz orosziem81 #58879 üzenetére
Én totál kifekszem az ilyen nagy futásteljesítményektől: A 9 éves fordomat 90 000 km-rel adtam el, az egy éves renault-m 8500 km-rel vettem.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Ezen mi nagy? Melós autóikba 300-400 ezrek vannak és még röhögve mennek. Pedig nem pályáznak országokat, megyén belül belekerül. Nem a Km mondja meg egy autó állapotát vagy öregségét. Átlag ember nem megy töredékét sem, főleg nem a sajátjával, de ettől még nem lesz öreg egy ennyit futott autó. Karbantartási szinttől is függ, simán megvennék egy 600 ezret futott Meganet is ha látom, hogy a tulaj dédelgette és mindene működik.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
Mennyire egységes az első ülések síntávolsága-felfogatása? Csak a Renault logo egyezik, típus nem Vagy ez csak helyszínen méréssel a biztos?
Találtam 2 szépet előre, és rámozdulnék."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
gixxergabi
senior tag
Akkor leírom nekem hol vált az automata, lightos városi közlekedésnél, 1.5dci M3 grandtour fap...
2000-2100-nál kapcsol fentebb, és 1500-1600-ra esik a fordulat, kivétel egyesben 2500-ig is pörög mielőtt 2-est kapcsolna. Motorfékkel lassulva 1200-1250-nél váltogat vissza.
57-58 km/h-nál kapcsolja az 5.diket, és 50-nél kapcsol vissza, 6.dikat valahol 70 fölött ezt most nem néztem...
Nyilván ha taposnám, akkor tovább pörgetné... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58875 üzenetére
Bár a múltkor leírtam, hogy nem érdekel, ki hogy vezet, még uccsónak ezt ide bevésem...
A tatás vezetéssel könnyen hazavágható a 2.0dci, nem először hallom, hogy körülöttem hány embernek döglődik meg ilyen-olyan baja van. Vigyázz rá, ahogy lehet felkapcsol... minek? És hol marad ilyen húdevigyázokrád, ami épene nem tesz jót neki akció után maga a vezetési élmény? Sehol. Írtam már...
Voltam méretni, és nem hogy kevesebbet, hanem többet mutatott a mérés. 3 év után is ahol lehet rúgom neki, nekem nem kell padlót nyomni, ahhoz, hogy a full nyomaték előjöjjön, sőt negyed és fél közötti lenyomáson ott a 470nm! vagyis úgy megindul, mint az Istennyila, utána meg lényegében hiába taposom le jobban, mert nem fog már nagyon jobban menni. De hát direkt így kértem, hogy írják át az "agyát" meg ugye nem kell spórolni az olajon, kb ennyi a trükkje...
Úr Isten Ilyen adatok láttán égnek állna a hajam a saját kocsimban.
És milyen adatok, a fogyasztás? Hát...., valamit valamiért, egyébként itt épp gyorsítottam az autópályán ráadásul felfelé. Sima, valóban egyenes úton hatodikban 220-230 körül 15 litert eszik...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58879 üzenetére
Még szerencse, hogy a "többesagymosás" működik, tehát, ha többen mondják, akkor az úgy is van, hát nem.
Miért másra kell hallgatni és nem a saját tapasztalatokból tanulni és felépíteni a gyakorlati elméletet?
---------
Meg nem tudom, de az is biztos, hogy te jóval több hibát leírtál ide, amit kell javítani az autón, mint én. Lényegében szerintem én nem is írtam még, hogy ez, vagy az tönkrebaxodótt volna. Kivétel ez a üzemanyag gyors-csatlakozó, de ez sem azért ment tönkre mert elkopott volna, egyszerűen eltört rajta az a leszorító gomb, vagy mifene... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Akkor ezek szerint nálad is az az első, pl a HAHU-n böngészéskor, hogy mit mutat a 10-8 visszatekert km számláló? Én meg mindegyik autómat 0 km-rel vettem, na akkor most mi van? Igaz a Talisman lényegében csak városban, meg néha-néha vidék, de kb olyan szar állapotban is van. De már így is van benne 88 ezer.
-
UHHH
senior tag
Nem, nem az a szempont, a mostani verda garázsban pihent az 1. tulajnál odahaza, s a munkahelyén is garázsban állt. Ez nagyon nagy szempont számomra, ne rohadjon szét. Tekertet még nem vettem, csak olyanokat, melyeket itt adtak át az első tulajnak (pár km-es körzetemben), mint új autó. De hagyjuk a kilométer mizériát: FLAME ON: Nagyon nem bírom a dízeleket!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Na végre megtudtam a frankót. A gyorscsatlakozót egyszerűen nem árulják rőnóék! Tehát nem gyártják gyárilag és a dialóf..sz sem hozza, nem is lehet rendelni, mondta a renault nagyfőnök. Tehát Renault laguna 3-hoz nem lehet gyári ilyen alkatrészt venni! Egyszerűen nem akarom elhinni.
A másik lehetőség, a teljes csőrendszer megvásárlása, ez semmiség árban. "csak" 44 ezer.
Értitek???, a gyorscsati miatt 44 ezret kellene fizetnem, amire nincs is szükségem.Átadták a műhely szerelőt. Azt mondja elárul egy titkot, amit nem lehetne, de most megteszi.. Ezek a gyorscsatik a világ leggagyibb alkatrészei. Nem is gyártják éppen ezért. A régit (töröttet) kapjam le, simán húzzam rá a már szűz csövet az üzemanyagszűrőre, bilincs és annál jobb nincs. (Robimester is ezt mondta , csak az általa ajánlott utángyártott gyorscsatival, ami majd egyszer hozzám is elér/megjön Kínából. )
Tehát 2018-ban még mindig az a biztos és frankó megoldás, mint anno, amikor 17 évesen megszereztem az ezerkettes ladámat, na ott még ez a megoldás volt és jó is volt! Gratulálok...
Itt a Dialogys kép is, és tényleg nem hozza, csak a vízérzékelőt, meg a légtelenítőcsavart (piros nyilak)...
Maga az üzemanyagszűrő csatlakozóira meg nuku, semmi nem létezik (zöld nyilak)[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Ha a piros feletti első fehér csíkon van a mutató, az az egyes Megane-os tapasztalatiitok szerint hány liter benzonátrium? 60-as a tank.
Csak azért kérdem, hogy mennyit autózzak vele, hogy még a kútra odaérjek, szeretném minél kevesebbre fogyasztani, hogy minél tisztább legyen a 100-as ami most belejön. Vututu-tutu-vutut-vututu. -
LamerGyuri
senior tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #58889 üzenetére
Ha kigyullad a lámpa és utána még elmész 40-50 km-ert az már eléggé a porszáraz tank kategória lesz, de én nem játszanék erre a szinte teljes kiürülésre, mert a végén még sikerül felszedned valami szutykot. Tankold meg/tele"oszt jó van". A különbséget hamar érezni "illene", egy 20-30km után már.
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #58890 üzenetére
Kulonben ez nagyon bosszanto. Es az also csikok meg sose akarnak elfogyni
Impossible is nothing
-
UHHH
senior tag
válasz #47205632 #58889 üzenetére
Dízelt állítólag amikor a negyedénél van a tank, akkor illik tankolni, de a benzinest se hagyd teljesen kiürülni.
Ha már világít, hogy tankolj, akkor hajrá.
Én OMV-nél tankoltam eddig MaxxMotion 100plus-t, de nem tetszett nagyon, most MOL EVO 100 BENZIN PLUS-t tolok. Mivel nem járok sokat, mindig prémiumot tolok bele. Előző tulaj vpower-rel etette.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha nem pályán vagyok, én már fél alatt telibe lököm ha épp útba esik a kút, vagy van időm, de negyednél mindenképp és ekkor 20-20 liter shell és mol premiumot tankolok rá, tehát 50-50%-ban keverem, meg hozzáborítok egy mannol dízel cetan szám növelőt is, nekem elég jól bejött ez a lötty [link]. Autópályán, ha kigyullad a lámpa, akkor az első kútnál már ki is szoktam állni, mert olyankor zabál rendesen, a következőig nem biztos, hogy eljutnék, vagy nagyon lájtosra kellene vennem a haladást.
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Tudom hogy távlatban nem lehet pontosan megmondani de hátha.
Olyan gondom lenne (persze mostanában elég sok) ha motorfékkel jövök le egy hídról vagy csak lassítok olyan nyöszörgő csiszolódó hangot hallok jobb oldalról, ha a kuplungot kinyomom akkor szinte elhallgat.
Alánéztem a kocsinak ami tuti hogy a féltengely gumiharang ki van szakadva.
Szerintetek?
1.4 8 v clio -
valaki_xy
tag
válasz Geri19831208 #58895 üzenetére
Szia.
Nem tudom, te hogy vagy vele, de ilyesmi nálam is jelentkezett már. Sajnos még biztosra nem sikerült kideríteni.
-
konyi79
addikt
Nem szeret a dízel lelevegősödni, az újak sem, az a fontos. Véletlenül a nagynyomásúba buborék kerül, a kavitációt nagyon rosszul tűrik.
Bár vannak extrém típusok, hogy ontopik legyen megint a scenicII. Volt az 1,5dci-ből egy sorozat, ami hajlamos volt a nagynyomású szivattyú visszatermelése miatt erősen melegíteni az üzemanyagot. Azt ajánlott volt fél tank alá nem nagyon engedni nyáron. -
valaki_xy
tag
válasz Geri19831208 #58899 üzenetére
Tavaly október óta teljesen véletlenszerűen szokott előjönni. Volt, hogy csinálta, állt a kocsi 10 percet, utána megint mentem vele, és semmi. Egy hete lett benne bal első kerékcsapágy cserélve, mert az már kuka volt, bízok benne, hogy az produkálta, de sok esélyt nem látok rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen