- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
flame654
csendes tag
Üdv!
A minap érkezett egy Zte Blade nevű készülék a Telenortól amit online rendeltem.Ezt a készüléket valószínűleg valaki használta előttem mert egy ébresztés volt beállítva a telefonba, enyhén karcos a kijelző és a tartozékok (füles töltőfej adatkábel) nem voltak "zacskóba".Bementem egy Telenor üzletbe ott azt mondták hogy hívjam fel az ügyfélszolgálatot, miután felhívtam őket azt mondták menjek be egy üzletükbe majd ott segítenek.Tudtommal van egy olyan lehetőségem hogy 8 napon belül felmondhatom a szerződést indok nélkül amit nem szeretnék megtenni.Most akkor mi tevő legyek mert hamarosan kifutok a 8 napból és azt hallottam hogy utána még nehezebb akármit is intézni.Mit lehet ilyenkor tenni??
A válaszokat előre is köszönöm -
flame654
csendes tag
Köszönöm minkednkinek a hozzászólást.
Így van az első 3 napban kellett volna intézkedni de vidéken lakom és a munkával is nagyon le vagyok foglalva tehát csak most van időm intézkedni!Tényleg húzták a szájukat a Telenornál, de addig hívogattam őket amíg egy ügyfélszolgálatos felvette az adataimat és azt hogy mi a problémám a készülékkel!Majd elválik mi lesz. -
flame654
csendes tag
Üdv!
Ma voltam egy Telenoros üzletbe, mivel a telefonom annak ellenére, hogy már 2x volt szervizbe ugyanazt a hibát produkálja és szeretném garanciába lecserélni egy másik készülékre. Az ott dolgozó hölgy azt mondat, hogy írnom kell a Telenornak valami kérelmet, és ha ők engedélyezik akkor tudok csak telefont cserélni. Azt is mondta, hogy a Telenor honlapján az ügyintézés menüpontba találom a kitöltendő űrlapot, de én ezt sehol sem látom. Ha valaki be tudná nekem linkelni azt nagyon megköszönném. És még egy kérdés: pénz visszafizetésről lehet szó ebben az esetben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen