- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kezdő fotósok digitális fényképei
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
gg72
veterán
Sikerült már valakinek a Pannon NetShop-on keresztül vásárolnia valamit? Egyszerűen nem működik, állandóan hibaüzeneteket kapok, de máshol olvastam, hogy soha nem is volt működőképes... Ha ez így van, akkor a fogyasztóvédelem is vethetne rá egy pillantást...
-
gg72
veterán
válasz Viktor0610 #222 üzenetére
Pedig ez állítólag már hetek óta így van:
[link]
Sajnos az a tapasztalatom, hogy a fogyasztóvédelem manapság az egyetlen olyan dolog, amitől azért néha beindulnak a dolgok...
Amúgy már írtam az ügyfélszolgálatnak, ez a választ kaptam:
Tisztelt XY Úr!
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy panaszát technikai kollégáinknak továbbítottuk javításra.
Köszönjük türelmét.
Tisztelettel,
Pannon
Internet Ügyfélszolgálat -
gg72
veterán
Jó, az rendben van, hogy nem szándékos, de akkor azért lehetne ott az oldalon egy tájékoztató szöveg, hogy sajnáljuk, de a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető, vagy valami... Mert így csak a ''kísérletezőkedvű'' ügyfelek idegeit húzzák fel...
-
gg72
veterán
Nem tud valaki a netshophoz közvetlen elérhetőséget?
A történet a következő: megrendeltem szerződéshosszabbítással egy készüléket, amit ma hozott volna a futár, de tegnap reggel felhívtam a megadott 06 20 200 0000 számot és jeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy ne ma hozzák ki, hanem pénteken, mert nem leszek bent a munkahelyemen. Délután aztán felhívtak a futárcégtől is, nekik is elmondtam ugyanezt.
Ezek után persze ma megjelent a futár a készülékkel a melóhelyemen, a készüléket nem tudtam átvenni, azt visszavitte és ha minden jól megy, talán majd a jövő hét elején újra kihozza, ami nekem nem lesz jó, mert a telefon nővéremnek lenne, aki a hétvégén elutazik hosszabb időre külföldre.
Most felhívtam újra a futárcéget és a Telenor ügyfélszolgálatot is, persze sehol nem tudnak semmiről, meg nem ők az illetékesek, ők csak továbbítják az üzeneteket a netshop felé, ami ezek szerint valamilyen sri lankai fantomcég, mert őket aztán közvetlenül elérni lehetetlenség.
Nemrég a t-mobile-os netshoppal is meggyűlt a bajom, de a Telenor ezek szerint ugyanilyen béna és inkompetens banda.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Sziasztok! Ma hozta a futár az OtthonNet sim-et + routert, gondoltam aktiválom online, de nem lehet. Az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy a sim-et át kell rakni egy telefonba és ki kell ütni belőle a PIN-t, ill. mondott még valamit a PUK-ról is, de olyan opciót nem látok, hogy azt is ki lehetne ütni. Elég csak a PIN-t és utána visszatenni a routerbe, majd várni 72 órát, ennyi?
-
gg72
veterán
válasz Viktor0610 #87253 üzenetére
OK, kösz szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen