Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz V.Stryker #69031 üzenetére
Szerintem a lassabb járművek legfeljebb csak a köridődet rontják, de nem gátolnak a határaid megismerésében. A pályán vannak belátható kanyarok is, és nem mindegyiknél van előtted lassabb jármű. Az egyéb körülményekről nem is beszélve. Én pl. tudom magamról, hogy autóval jó esőmenő vagyok, motorral viszont sajnos, nem. Tehát, nekem kifejezetten esőben kéne pályáznom, hogy képben legyek a határaimmal.
imibogyo:
Ez nem szarkazmus, hanem tapasztalat. Sztem a vezérműtengelyek a tiedben is közvetlenül az alu hengerfejben forognak, nincsenek külön perselyezve. Ha kikopik az aluágy, akkor mit csinálsz? Szerinted a bontóban jobbat kapsz? Marad a felöntés, majd a megmunkálás. Ha jól emlékszem, akkor a szelepvezetőknél is ugyanez a szitu. A szerelést természetesen úgy a legjobb, ha maga csinálja az ember. Láttam már néhány japán gépet szétborítva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen