- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- iPad topik
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz rbalint88 #173594 üzenetére
Nekem egy jóbarátom azt javasolta, ha a kettő között vacilálnék, akkor inkább a Vitara, kiforrott konstrukció, az S-Crossnak vannak gyermekbetegségei. Mondjuk úgy, hogy a forrás hitelesebb nem lehetne, de a biztonság kedvéért többet nem írok le.
Aztán a beszélgetést azzal zárta, hogy ő inkább KIA-t, vagy Hyundai-t venne. Időközben megnéztem én is őket, az új CEED komfortban, anyagminőségben tényleg elég magasra teszi a mércét. -
Bazsee71
őstag
válasz maximilian4 #173602 üzenetére
Van fent egy szekszárdi is ugyanennyiért, csak az sötétszürke. Pont ma írtam nekik, de kiesett, nincs ADA csomag. Nem értem egyébként, lerendelnek egy 7 milliós autót, ez a 200 ezres, de annál hasznosabb csomag vajon miért nem fér bele?
-
Bazsee71
őstag
válasz bitpork #173604 üzenetére
Az baj, ha ezt a hozzászólást nem értem?
Kevesebb hasznos dolgot tudok elképzelni, mint a gyalogost is érzékelő ráfutásos ütközéselkerülőt, és a holttérfigyelőt, de egy ekkora kombinál a keresztirányú forgalom felügyelet sem utolsó. És nem VW árban méri a KIA. Az ADA csomag 200k, a metál fényezés 140k, a felnikről még nem is beszéltünk, nem nehéz sorrendet állítani.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz GabN73 #173606 üzenetére
Mondjuk gondolhattam volna, siralmas. Ha nem Thalia akkor nekem kb mindegy hogy néz ki, CEED is úgy lesz, hogy mi van készleten, nem érdekel a színe, csak a felszereltség és a motor. Nem pózerkedni lesz.
zoo8800: Nem kell, és nem is fogok vakon megbízni benne, de hasznos, ha rajtam kívül még figyel valaki/valami. Ha egyszer megóvja a lökhárítót, akkor már megérte, ha pedig egy váratlan gyalogost reagál le nálam gyorsabban, az pénzben ki sem fejezhető.
-
Bazsee71
őstag
válasz maximilian4 #173616 üzenetére
Gyönyörű autó, nem nehéz elcsábulni.
-
-
Bazsee71
őstag
válasz bajnokpityu #173741 üzenetére
M3-at nemrég egy csütöröki nap jártam meg, de nem sűrűn megyek arra, lehet csak kifogtam, M7-et viszont legalább heti egyszer Lellétől Budapestig, Fehérvár után sem tudom tartani a 150-et, nem ám a 180-at.
Szerk.: M7 Nagykanizsa felé Fehérvártól mondjuk sokszor haladós, ott el tudom képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Kedves Focus (2019), Ceed (2019), Astra K tulajok! Megtennétek, hogy pár mondatban megosztjátok tapasztalataitokat az autó komfortjával kapcsolatban? Első sorban az érdekelne, hogy hosszabb távon (3-400 km) mennyire kényelmesek az ülések, illetve pályatempónál mennyire zajos/fárasztó az utastér.
Vezetési élményről, motorteljesítményekről sokat olvasni, illetve azt tesztvezetésen fel is tudom mérni, de a kérdéses részek ott sajnos nem derülnek ki. A Ceed-del szimpatizálok (összhatás igényes, 7 év garancia), viszont a leírások alapján magasan a Focusé a legcsendesebb utastér, az egyik legjobb futómű, de azért ez önmagában nem lehet döntő tényező (na meg az 1.5 is 3 hengeres...).
Alapvetően kombiban gondolkodom, korábban még képben volt a Mégane is, de ültem egyben, és a recsegő-ropogú műanyagot egy szinte új autónak nem tudom elnézni. Egyelőre az Octavia is versenyben van, de szerencsére az van ismerősi körben.[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz theooracy #173908 üzenetére
Ahhoz képest, hogy egy 30-40x olcsóbb mobiltelefont oda-vissza lehet nyúzni a szolgáltatóknál, ez így édes kevésnek hangzik. De hát ha ennyi, akkor ennyi. Pályatempóra maradnak a Youtube videók, amiből vagy le lehet szűrni valamit vagy nem.
A Kiánál ezek szerint úgy megy, mint a Suzukinál, a feltüntetett kedvezményes ár szinte vehető fixnek.
-
Bazsee71
őstag
válasz szabonagyur #173922 üzenetére
Ne haragudj, miért lenne hülye példa? Mi az amit egy kiállított telefonon nem tudsz kipróbálni? Szemben egy autóval...
Aki pedig úgy vesz autót, hogy megy egy karikát a szalon körül, annak úgy kell. Ha pedig ez a szokás, akkor ez egy hülye szokás, ne kelljen már beletörődni.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz szabonagyur #173927 üzenetére
Magam részéről ugrom a témát, a többségnek szerintem átment, ilyen szép napsütéses időben pedig van jobb program a kukacoskodásnál.
-
Bazsee71
őstag
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
A kecskeméti Mercedes gyár bővítését most éppen azért állították le, mert inkább az elektromos fejlesztésbe csoportosítják át a forrást. A Kia/Hyundai páros többszörözi a szlovák gyártókapacitást, ott is készülnek majd az elektromos/hybrid változatok.
Ettól függetlenül képmutatásnak tartom az elektromos autózás egekbe magasztalását, jelen primerenergia-források mellett ugyanúgy, ha nem jobban terhelik a környezetet. Nagyon fenszi, csak önámítás.[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz H A M M E R #175270 üzenetére
Kia Ceed SW-vel bele lehet férni a 6,5-be. Nyílt hét van, ha jól látom most pl. Gold+ADA+Utazó+metálfény megáll 6,4 körül az 1.4 T-GDI motorral.
Alapvetően én is SUV-ot preferálnék, szeretek magasan ülni, de most inkább engedek az extráknak és a minőségi beltérnek. Az elmúlt hetekben vezettem az új Focust és Ceedet is, megosztom a tapasztalataim, hátha valakinek jól jön. Ceedet előbb, utána a Focust, utóbbihoz pedig úgy mentem oda, hogy kár a Kiáért, tesztek alapján a Fordnak áll a zászló, nem kicsit.
Míg a Kia ülésébe egyből belesimultam, és éreztem, hogy mindenhol tart, rám öntötték, addig a Focusban 2 perc után sem találtam egy igazán kényelmes pozíciót (190cm/125kg). A Focusban a műszerfal mintha a hasamra nézne, a kormány is, és olyan érzésem van, hogy nem tudom elég magasra felemelni. A műanyagok mindegyike a szürkébb, gyengébb minőségű, akaratlanul is a Fiestámat (2005) idézi, persze annál 1000x jobb, de ez nem jó ómen. A műszerfal teteje puha, meg még elől is, de a kormányon a gombok, kapcsolók már megint ez a gyengébb anyag. A klíma panel és a kijelző jobb, mint a Ceed-ben, illetve a kulcs nélküli indítás vagány (de a távirányítót is rossz megfogni, mint egy gagyi kulcstartó). A műanyagok illesztései is kicsit pontatlanok nekem, nem szólal meg, de érezhető, ahogy a részek elmozdulnak egymáson. Menetteljesítmény, futómű, fogyasztás teljesen jó, szélzaj csak a tükrök felől jön.
A Kia belsejével kapcsolatban az első gondolatom az volt, hogy ez egy masszív dög. Menetdinamikában és zajban pedig nem rosszabb annyival, mint arra a tesztek alapján készültem. Szeretek dinamikusan vezetni, tempósan érkezni kanyarokba, de többnyire utazó/pályázós autó lesz, így itt tudok kompromisszumot kötni, de szerencsére nem kell sokat. Gördülési zaj talán kicsit több, szélzaj kevesebb, legalábbis egy adott frekvencián biztos. Kia gyári hifije legalább egy kategóriával jobb, csomagtere sokkal praktikusabb. Ezt a Focus-szal nem próbáltam ki, mert azt csak az 1.0-s motorral tudtam kipróbálni, de a Ceed-del át tudtam gurulni településen 6-osban, és ugyan lomhán, de ki is gyorsított.
Mindkettőn velem volt feleségem, és nála is a Ceed lett a befutó. Persze ebben lehet benne van az is, hogy amit most a Fiestában tapasztalunk, attól duplán tartunk, annak ellenére, hogy zseniális kis autó, 1.4 TDCi motorjával (+chip) csak pályán vérzik el. -
Bazsee71
őstag
válasz H A M M E R #175331 üzenetére
Focus 1.0 EcoBoost Business
Kia Ceed 1.4 T-GDI SilverIgen, a Focusban hátul még az egyszerűbb futómű, de minden teszt azt írta, hogy nagyon jól hangolt, nem hiányzik a multilink. A felszereltséget nem különösebben néztem, mert saját részre Ceed Gold, vagy Focus Titanium volt tervben.
Ezért is érdemes tesztvezetni, mindenkinek más jön be. Ha teszteket olvasok, akkor kérdés nélkül a Focus. Kipróbálva viszont egyértelműen a Ceed. Feleségem más alkat mint én, 185cm/62kg, neki is a Kia volt kényelmesebb.
Focus-szal aknafedél volt, nem különösebben hatotta meg. A Ceed-del egy elhagyott vasúti átjárón zúztunk át 60-nal, a hangon kívül más nem nagyon jött át az utastérbe. Utána 30-cal átmentem ott a Fiestával is, hát ouch...
Ceed-nél lehet kicsit magasabb a hangnyomásszint, de a Focusban a szélzaj egy tartományban "kiemel", az számomra zavaróbb volt. Leszögezem, mindkettő elég csendes, ezek nagyon halovány különbségek. Az üléseknél és úgy összességében a beltérnél nagyobb különbséget éreztem, a Ceed javára. -
Bazsee71
őstag
-
Bazsee71
őstag
válasz diegho #176873 üzenetére
Nemrég voltam én is tesztvezetni, hasonlóban gondolkodtam, nálam végül a Ceed lett a befutó. A tapasztalataimat itt osztottam meg, hátha hasznodra lesz belőle valami.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest