Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrisstoffer
újonc
Üdv topiklakók!
Család gyarapodása miatt jövő tavasszal autóvásárlás lesz aktuális és szeretnék időben felkészülni a megfelelő választásra.
Kritériumok:
- hátsó sorba férjen be 2 gyerekülés plusz a csini feleségem(tényleg nem nagy darab)
- csomagtartóba lehessen pakolni akár babakocsit is praktikusan, 500 liter körüli kellene azért
- kb 25-30 ezret megyek évente, de nem akarok dízelt, benzin párti vagyok
- vegyes fogyasztás férjen bele a 9 literbe(főleg országúton használom, úgyh így összejöhet)
- legyen megbízható, biztonságos, ésszerűen fenntartható
- legyen jó a vezethetősége
- összkerékhajtás és automata váltó nem kell
- új autót nem akarunk a hatalmas értékvesztés miatt
- lehetőleg 6 évesnél ne legyen idősebb(hosszú távon tervezünk vele)A keret rá 6M ft. Ebbe már bele kell férnie az átírásnak, első szerviznek vagy adott esetben a behozatalnak.
Amely kategóriák szóba jöttek:
- egyterű: nekem semleges, páromnak nem tetszenek, így kizártuk
- sedan: mindkettőnknek tetszik, de a praktikumnál elhasal, kizártuk
- kombi: nekem tetszenek és őket tartanám a legmegfelelőbbnek, de feleségemnek nagyon nem jönnek be, kizártuk
- SUV: tetszik mindkettőnknek és úgy néz ki a többi kritériumnak is megfelelhet, úgyh köztük nézelődünk.Sajnos a SUV mezőnyt nem igazán ismerem. Tudnátok ajánlani olyat, amelyik megfelel az általunk támasztott kritériumoknak.
[ Szerkesztve ]
-
Chrisstoffer
újonc
Értem én is, de nem tudok mit tenni. Ha neki nem tetszenek, akkor olyan nem lesz.
Ahogy látom ez a kombi a legpraktikusabb dolog sem szentírás, hiszen a linkelt Accordnak 400 liter körüli a csomagtartója, a linkelt CR-V-nek viszont majdnem 600 liter. És gondolom a CR_V is jól pakolható csak kicsit magasabbra kell emelni a dolgokat. A CR-V egyébként tetszik is és a 2 literes motort optimálisnak gondolom. Az 1,6-os IX35-öt kicsit alul motorizáltságúnak érzem... A Volvo meg a BMW prémium felára nem igazán izgat, inkább vennék ár/érték arányban jobb autót.[ Szerkesztve ]
-
Chrisstoffer
újonc
Jól ráéreztetek, ugyanis én is a távol keleti vonal kínálatában nézelődtem. Csak eddig nem akartam írni típusokat, kíváncsi voltam mit ajánlatok. Nekem a Honda CR-V és a Mazda CX-5 volt a két legszimpatikusabb. A Kis Sportage is tetszett, de a régiből az 1,6 szívó gyenge, az új meg drága. Sajnos a Hyundai Tucson esetében is ha nem az alap 1,6 szívót nézem fapaddal, akkor azért drágább jóval, mint a keret és ráadásul az erősebb benzines turbós. A Toyota Rav 4 nem tetszik, a Nissan Qashqai kicsi, az X-Trail meg a turbós motor miatt nem a legmegfelelőbb. Egyedüli európai A Ford Kuga volt, de ott a csomatartó kisebb meg szintén turbós motor van, pedig az tetszett volna. Így maradt végül a CR-V és a CX-5 mindkettő 2 literes szívó benzinessel. Közülük viszont nem tudok választani...
[ Szerkesztve ]
-
Chrisstoffer
újonc
válasz Luck Dragon #142266 üzenetére
Indokold meg légyszi, hogy miért.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz Luck Dragon #142271 üzenetére
Köszi! Ezt a tesztet még nem láttam. Itt eléggé a CX-5 felé húznak. Ki kell próbálnom mindkettőt és majd eldől. Köszi mindenkinek a segítséget!
-
Chrisstoffer
újonc
Sziasztok!
Megtörném a nyelvtan fórumot, vissza az autókhoz!
Tehát korábban már kértem tőletek tanácsot, de közben módosult kicsit a költségvetés.
Tehát 3M forint környékén keresek középkategóriás kocsit, ami praktikus. Kombi nem kell, így maradnak a ferdehátúak. Hirtelen a Ford Mondeo, Mazda 6 és az Opel Insignia ugrottak be. Van még másik 2010 környéki ilyen árban?
Az Insignia túl szűk, így azt kizártam. Évi kb 20 ezer km-t mennék és hosszú távra terveznék a kocsival, így mindenképp benzines kell. Mindkét esetben a 2 literes szívót érzem optimálisnak. Kérdés hogy melyiknek van jobb motorja? A Mondeonak 146 lovasa van csak. A Mazdánál van a facelift előtti 147 lovas, meg az utáni DISI 155 lovas. Ezekből melyik a jobb, megbízhatóbb? Az adott modelleknél milyen ismert típushibák vannak, mikre kell figyelni vásárlás előtt?
-
Chrisstoffer
újonc
válasz footy #143401 üzenetére
Köszi!
Avensisből nincs ferdehátú.
Közben látom, hogy a Mondeot csak 5 gangos váltóval szerelték, nekem meg kell a 6. fokozat a fogyasztás miatt, mert sokat országutazok. Így leegyszerűsödött a dolog, hogy a Mazda 6 facelift előtti vagy utáni motorja -e a jobb és hogy melyik a jobb autó?
-
Chrisstoffer
újonc
válasz molnarpeter #143406 üzenetére
Tényleg van! Én 2008-tól és 2,5M-tól néztem kocsikat. Az említett Toyoták pedig megállnak 2M-ban és 2006-os a legfiatalabb. Ha brutál jó kocsi lenne lehet hajlanék is rá a költséghatékonyság miatt, de az 5-ös kézi váltó miatt elbukik.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz focvis #143411 üzenetére
Köszi!
Igen ezt tudom a váltóval kapcsolatban, de azért egy 6 gangos jó eséllyel kevesebbet forog azonos fordulaton, mint egy 5-ös. De ha már... Mennyit forog legmagasabb fokozatban egy Mazda 6-os, Ford Mondeo és az említett Avensis 100 km/h-nál?
Tudom hogy bírná a dízel ezt a használati módot, de akkor sem akarok váratlan nagy összegű szervizeket, inkább tankolok gyakrabban.
Mit értesz az alatt, hogy érzékenyebb? Milyen plusz hibái lehetnek? Típushibáról esetleg tudsz -e?
[ Szerkesztve ]
-
Chrisstoffer
újonc
Köszi!
Jelenlegi kocsim 5 gangos és 3900-at forog 130-nál. Azért a 3100 jóval élhetőbbnek tűnik. Csinálni meg nem is kell neki semmit 6-ban csak tartani a sebességet és minél kevesebbet enni. Országúton hozzászoktam már, hogy ha előzni kell, akkor visszagangol az ember. Nekem ez nem okoz nehézséget.
-
Chrisstoffer
újonc
Sziasztok! Jelenlegi autónkat kinőttük és tanácstalan vagyok a választással kapcsolatban. Azt tudom hogy benzines(megbízható), tágas(min 450-500l), jól pakolható(babakocsi, stb), biztonságos, ésszerű összegből fenntartható autót keresek. Szeretek vezetni, úgyhogy olyan típus kellene, aminek a futómű, kormány, váltó hármasa vezető orientált. Ami nagyon bekorlátoz, hogy feleségem hallani sem akar kombiról, ami szerintem a legésszerűbb választás lenne. 3,5-4 millióért keresünk autót. Az mindegy hogy hány éves. Lehet akár 1-2, de akár 8-10 is, a lényeg hogy a kritériumoknak megfeleljen. Ebben kérném a segítségeteket, hogy milyen autók jönnek szóba a leírt paraméterek szerint.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz vzsryl #153333 üzenetére
Én is ferdehátúakra gondoltam, de nem jutottam dűlőre. Amiket néztem:
- Ford Mondeo 2.0: alig van nem turbós motorral szerelt és ugyebár a 3F(Fiatot, Fordot, franciát ne)
- Honda Civic 1.8: kompakt létére nagy csomagtartó, de vajon tényleg elég tágas e, magasabb szervízárak
- Mazda 6 2.0: iszonyat rozsdásodnak, magasabb szervízárak
- Opel Insignia : az 1,8 szívó ebbe agyon karcsú, a többi turbós motor
- Renault Laguna 2.0: kicsit szűk csomagtartó, na meg a 3F
- Skoda Octavia, Superb: csak turbós motorok plusz ezek nem igazán vezető központúak hírében állnakA negatívumokból(nyilván sokszor ezek előítéletek, mert nem vagyok szakértő) van aminek nincs igazán alapja az adott típus esetében.
[ Szerkesztve ]
-
Chrisstoffer
újonc
válasz Chrisstoffer #153335 üzenetére
Erre a 3F taglalásán kívül semmi?
-
Chrisstoffer
újonc
Szevasztok!
Használt családi autót szeretnék venni maximum 4 millió forintért. Mivel szeretem a klasszikus formákat, így az egyterűek, SUV-ok nem játszanak. Feleségem viszont hallani sem akar kombiról. A sedanok nem túl praktikusak sok cucchoz, úgyhogy maradnak az 5 ajtós ferde hátúak. Évente olyan 20 ezret megyek, így mindenképp benzinesben gondolkozok turbó nélkül. Miket tudnátok javasolni a leírt paraméterekkel, amelyik megbízható, esetleg kicsit sportosabb karakterű.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz LuckyL #155016 üzenetére
Magánba venném és olyan 5-6 évig biztosan terveznék vele. Az újjal az a gond, hogy 4 millióért csak nagyon fapadosakat adnak. Ha rozsdásodik egy típus akkor keresni kell egy kevésbé rozsdásat és üreg- és alvázvédelmet rá. Az nem megoldja 5-6 évre?
molnarpeter! Írtam hogy benzines kell.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz ati888 #155259 üzenetére
Hello!
Nagyon hasonló kérdést tettem fel néhány napja itt, csak én kimondottan ferde hátút keresek ebben a kategóriában. Aztán ketten elkezdtek velem szívózni és végül kitiltottak 5 napra. Persze aki kezdte az egészet az nem kapott semmit. Úgy látszik vannak egyenlőbbek az egyenlőknél. Innen is üdvözlöm a moderátort.
Na de volt olyan is, aki segítőkész volt. Ajánlották a Mazda 6-ot, Ford Mondeot, Renault Lagunát. Körbejárva a dolgot arra jutottam, hogy a Mazda túl jól tartja az árát. Lehet hogy jó, de nagyon drágák. A Ford Mondeo szerintem ésszerű választás. Reális áron és az alkatrész is kedvezőbb, mint sok kategóriatársé. A Renault Laguna meg a titkos tipp, hiszen az elődök rossz híre miatt gyenge az értéktartása, pedig ez a III. széria már nagyon jó autó lett. A többiről nem nagyon tudok, mert azokból nincs ferde hátú.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz focvis #155272 üzenetére
Nem a saját kitiltásomat vitatom, de aki bunkó módon reagál le egy nagyrészt laikus által feltett kérdést, akkor azt miért nem lehet szankcionálni? Egyébként a legcsúnyább szó amit írtam az a földműves szinonimája, ami araszt-ra végződik és p-vel kezdődik. Azért ez nem olyan csúnya szó. Na de mindegy, ez már a múlt, csak akkor sem éreztem az egyenlő bánásmódot...
-
Chrisstoffer
újonc
Erről mondjatok már véleményt. Jó ez a típus? Milyen hibákra kell számítani?
[ Szerkesztve ]
-
Chrisstoffer
újonc
válasz Fasirt19 #155762 üzenetére
Szia! A sport és a dízel szavak az esetek 99%-ban ütik egymást. Ha valódi sportos autóra vágysz, akkor pl Mazda MX-5 az egyik legideálisabb erre a célra. Ha a sportos nálad azt jelenti, hogy rálépsz a gázra és nagyot tol, akkor a dízel is jó lehet, de ettől valójában nem lesz sportos egy autó.
-
Chrisstoffer
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest