Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pvtfoley

    csendes tag

    Sziasztok!
    Egy jó barátom szeretné lecserélni F astraját 8 év aktív szolgálat után. Keresgéli az utódot keret csak az autóra 2 millió. Tetszik neki az Opel astra j. Nincsenek nagy igényei klíma, szervó legyen (ezt nem lesz nehéz megugrani). Ritkán használja az autót inkább hétvégente, vidékre utazáshoz, nyáron nyaralás stb. dolgozni nem azzal jár, van hogy 1-2 hétig nem is megy sehová kocsival. Autópálya, országút, város vegyesen évi max 10k kilóméter, de inkább kevesebb.

    Ezekre a változatokra gondoltunk első sorban:

    Opel astra j 1.4 100 lóerős
    1.4t 140 lóerős
    esetleg valami dízel? (ettől óva intettem de hátha tévedek)
    2012-13 körülieket láttunk ennyiért viszonylag magas felszereltséggel, tempomat, ülésfűtés stb. Kombit nem szeretne az nagy lenne neki.

    Mi ajánlott j astrából? Van valami amire nagyon kell figyelni ennél a típusnál? Nem versenyző típus a srác, nem biztos hogy turbora szükség van. 1.4 f astra 60 lóval is jól elvan.

    Van esetleg más amit érdemes lehet még megnézni? Skoda, Kia, Honda?

    Előre is köszi a segítséget!

  • pvtfoley

    csendes tag

    válasz sagesz93 #204340 üzenetére

    Hali
    Pont egy éve zongoráztam végig én is ezt kéne valami de mi legyen témát. Néztem saxo vts, c2 vts, swift sportot, honda prelude, colt czt-t is. Végül Ignis sport lett (mondjuk nekem nem volt a látóteremben teljesen random jött az ihlet), sikerült jó gumikkal kisebb esztétikai hibákkal 800-ért elhozni átírással mindennel.
    Mi volt a gondod a megnézett példánnyal? Így ránézésre nekem a kerekek és az ültetés miatt nem igazán jön be.
    Egyébként a swift sokkal jobb autó futóműben, zajcsillapításban stb, kulturált az ignishez képest, de nem kétszer annyiért :D

    #204364 közben látom mi volt a gondod sejtettem hogy ilyesmi lesz. Csomagtér ajtó mindegyiken ilyen, ülésből is ritka szakadás mentesen, enyém is sajnos :(

    [ Szerkesztve ]

  • pvtfoley

    csendes tag

    válasz Bici #207021 üzenetére

    Helló!

    Suzukira nem gondoltál? Ignis sport vagy Swift sport? Swift ügyesebb futóműben, Ignis meg rövid váltó és kis súly. (valahol totalcaron még van róluk összehasonlító teszt is)
    Vagy franciák C2 VTS, Saxo VTS (bár az 1.6-os itt is irdatlanul drága lett mint az mx5)?

    Általános igazság amúgy függetlenül attól mit választasz hogy legyen tartalékod főleg ilyen hülyegyerek autóknál. Tuningolni meg előbb futóművet majd gumit érdemes semislickre cserélni. (ezeket nekem is megkéne már lépni :D )

Új hozzászólás Aktív témák