- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pvtfoley
csendes tag
Sziasztok!
Egy jó barátom szeretné lecserélni F astraját 8 év aktív szolgálat után. Keresgéli az utódot keret csak az autóra 2 millió. Tetszik neki az Opel astra j. Nincsenek nagy igényei klíma, szervó legyen (ezt nem lesz nehéz megugrani). Ritkán használja az autót inkább hétvégente, vidékre utazáshoz, nyáron nyaralás stb. dolgozni nem azzal jár, van hogy 1-2 hétig nem is megy sehová kocsival. Autópálya, országút, város vegyesen évi max 10k kilóméter, de inkább kevesebb.
Ezekre a változatokra gondoltunk első sorban:
Opel astra j 1.4 100 lóerős
1.4t 140 lóerős
esetleg valami dízel? (ettől óva intettem de hátha tévedek)
2012-13 körülieket láttunk ennyiért viszonylag magas felszereltséggel, tempomat, ülésfűtés stb. Kombit nem szeretne az nagy lenne neki.
Mi ajánlott j astrából? Van valami amire nagyon kell figyelni ennél a típusnál? Nem versenyző típus a srác, nem biztos hogy turbora szükség van. 1.4 f astra 60 lóval is jól elvan.
Van esetleg más amit érdemes lehet még megnézni? Skoda, Kia, Honda?
Előre is köszi a segítséget! -
pvtfoley
csendes tag
válasz sagesz93 #204340 üzenetére
Hali
Pont egy éve zongoráztam végig én is ezt kéne valami de mi legyen témát. Néztem saxo vts, c2 vts, swift sportot, honda prelude, colt czt-t is. Végül Ignis sport lett (mondjuk nekem nem volt a látóteremben teljesen random jött az ihlet), sikerült jó gumikkal kisebb esztétikai hibákkal 800-ért elhozni átírással mindennel.
Mi volt a gondod a megnézett példánnyal? Így ránézésre nekem a kerekek és az ültetés miatt nem igazán jön be.
Egyébként a swift sokkal jobb autó futóműben, zajcsillapításban stb, kulturált az ignishez képest, de nem kétszer annyiért#204364 közben látom mi volt a gondod sejtettem hogy ilyesmi lesz. Csomagtér ajtó mindegyiken ilyen, ülésből is ritka szakadás mentesen, enyém is sajnos
[ Szerkesztve ]
-
pvtfoley
csendes tag
Helló!
Suzukira nem gondoltál? Ignis sport vagy Swift sport? Swift ügyesebb futóműben, Ignis meg rövid váltó és kis súly. (valahol totalcaron még van róluk összehasonlító teszt is)
Vagy franciák C2 VTS, Saxo VTS (bár az 1.6-os itt is irdatlanul drága lett mint az mx5)?
Általános igazság amúgy függetlenül attól mit választasz hogy legyen tartalékod főleg ilyen hülyegyerek autóknál. Tuningolni meg előbb futóművet majd gumit érdemes semislickre cserélni. (ezeket nekem is megkéne már lépni )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest