- Léghűtés topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok!
Lassan eljön az idő, hogy megvegyem életem első autóját, ebben szeretném a tanácsotokat kérni.
Elsősorban budapesti használat lenne hétköznap, hétvégén pedig kb 2x200km pálya. A sok belváros miatt inkább benzinesre gondoltam. Fontos, hogy azért legyen benne erő, főleg az autópálya miatt, kb 100-110Le szerintem elég. Nem akarok nagy limuzint, de azért legyen benne elég hely 4 fő részére, de a parkolásnál ne szenvedjek.
Én amit kinéztem az a 2011-es Ford Focus ferdehátű változata az 1.6 Ti-VCT motorral. Árban olyan 2.5m környékére gondoltam. Van esetleg ilyesmi használatra jobb vétel? Mennyire megbízható ez a típus?
Köszi!
-
őstag
válasz szőröscica #151121 üzenetére
Ennyire jó típus lenne? Mondjuk tetszik a szívó motor.. nem vagyok a kis turbós motorok híve
Esetleg van itt budapesten megbízható kereskedés? Érdemes lehet nézelődni Ford szalonban is?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Erősen gondolkodom, hogy itt az ideje megvenni életem első autóját.
Használat:
- napi munkába járás ( 2x10km)
- havi 2-3 alkalommal vidékre utazni autópályán (2x200km)
- egyéb random kiruccanások..Milyen autó javasolt? Én a városi használat miatt benzinesre gondoltam, gondolom ez a kis táv nem túl jó a dízelnek. Télen nem lenne fedett helyen az autó.
Elvárások:
- Bírja az autópálya tempót, dinamikus legyen
- Digitális klíma
- Ha jól pakolható, az előny, így 5 ajtós, vagy valami sport kombi jöhetne szóba.
- Hosszabb utazások során 4 felnőtt kényelmesen elférjen, plusz hozzá a csomagok.
- Ha lehet akkor automata, de ha nem, akkor az sem gond.Árban 2.5-3.5 millió környékén gondoltam, nem tudom mi férhet ebbe bele.
Továbbá nyilván a megbízhatóság, alacsony költségek is fontosak, de ez gondolom alap mindenkinél.
-
őstag
Sziasztok!
Lassan eljön az autóvásárlás ideje.
Elsősorban Budapesten lenne használva napi szintű munkába járásra (2x10km) és havi szinten párszor 3-400km pálya.Sok utánolvasás után a Toyota HSD rendszerénél maradtam, mivel városban elég jól teljesít, és a pálya sem gyötri meg ha nincsen száguldás, továbbá kellően megbízható technika.
Eddig a Lexus CT200h-t nézegettem, egy kellően jól felszerelt példány (tolatókamera, ülésfűtés, LED fényszóró..) 3.5-4m környékén van (2011-2012 évjárat).Most ránéztem HA-ra, és szembejött ez az Opel Astra K. [link]
Árban nem sokkal több, 5 évvel fiatalabb, felszereltsége meg eléggé jó. Motorja nem tudom milyet lehet?! Nem ismerem ezeket..
Mit gondoltok, érdemes átpártolni benzinen vonalra (akár teljesen más típusra) a HSD-ről, vagy inkább maradjak az eredeti tervnél, és ilyen áron vegyek inkább egy idősebb autót (HSD)?Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
válasz Gaben92 #186198 üzenetére
Aurisból miért nem ajánlott a FL előtti? Éppen néztem egyet ami felszereltségben eléggé patent (bi-xenon, panoráma tető stb)
Korábban ugye beszéltünk sokat a CT-ről de ugyanazért a pénzért kb 3-4 évvel fiatalabb autót kapok az Auris személyében. Aztán kezdek áthúzni erre a vonalra. Nem tudom mi legyen. Jelenleg egy P2-t nyúzok, kollegám adta kölcsön hogy ne kelljen BKV-zni. Tetszik a rendszer csak ez a forma annyira nem jön be. -
őstag
válasz Holding91 #189377 üzenetére
Látom nagyban megy itt a tanácskozás, én is megosztok kis tapasztalatot.
Lassan két és fél hónapja vagyok tulajdonosa egy 2014-es Toyota Auris HSD-nek (első autó). Először én is nagyon tartottam a motor bőgéstől mivel ugye teljesen fokozatmentes a hajtás. De azt kell mondjam abszolút nem zavaró, ha előzök, vagy valamiért ki kell ugrani akkor lepadlózom (amivel nyilván megjön a hang is) de az erő is elég rendesen, ha még átveszem Power üzemmódba akkor meg még durvább. Múltkor néztem 140 körül pörgött a motor 2700 körül sík úton, kb alig lehet hallani. Én nagyon szeretem amúgy, városban napi szinten használom 2x10km-re, átlagfogyasztásom rátankolással mérve eddig 5,4-5,9 között alakult. Ebben volt azért bőven pálya is hétvégente. Amit linkeltek Aurist az az újabb generáció, szóval még csendesebb még újabb a hibrid része. Tök jó érzés a parkoló házban csak EV üzemmódban halkan gurulni és lehúzott ablaknál hallgatni a gumikat
Megbízható, jó kis autók ezek, kiforrott rendszerrel a kasztni alattDe igen, a külső is sokat nyom... sőt Jó érzés legyen vissza nézni az autóra
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz HKorn #192652 üzenetére
Én is sokat agyaltam az Aurison, végül az általad is említett kereskedőhöz mentem megnézni egy FL előtti (2014-es) modellt még májusban. Mentem vele egy jó nagy kört, és beleszerettem. Korábban használtam már kollégám által kölcsönadott Prius 2-t, és jelentős volt a különbség a két autó között, de ez egyértelmű, hisz újabb az Auris alatt a gépezet.
Az Auris megindul - főleg Power módban - ha odalépek neki, akár pályán is, 150-160 sem akadály neki, nem is érzem hogy annyival megyek, mert csendes.
Gyorsításkor tud hangos lenni, de utána beáll 1500-2000-as fordulatra ha már állandó sebességgel mész - ilyenkor amugy érdemesebb lepadlózni, mert akkor az erő is megjön és előbb eléred a kívánt sebességet.
Panoráma tető, jó dolog nagyon. Nyáron azért többet van behúzva főleg ha verőfényes napsütés van de így télen, végig el van most húzva, sokkal világosabb van bent, és igen, ahogy írták, a hátul ülők élvezik ennek az előnyét Neked max a fejed búbját süti a nap és azt érzed..
-
őstag
válasz Doki16 #193695 üzenetére
Amúgy a kaparást sem értem sokak részéről, szerintem nem is tesz jót a szélvédőnek, tele lesz karcokkal..
Én mindig folyékony jégoldót használok és pillanatok alatt kész van az egész, törlök egyet az ablaktörlővel és indulok utamra.
Jó, nyilván drágább, de megéri szerintem.Azért az előmelegített autónak nincsen mása.. Most te Golf-al jársz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs