- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
silver10
aktív tag
A családban felvetődött a kocsi cserénél egy 2016/17-es 1.6 benzines Corolla vételének ötlete. Mire kell ezeknél figyelni?(buktatók) Ha jól néztem láncos vezérlés van, nincs közvetlen befecskendezés, kettős tömegü lendkerék, viszont van okos kerék a változó szelepvezérlés miatt, Javarészt városi használat, nyaralásokra, (külföldre is) hétvégi kiruccanásokra lenne használva. Új autó vásárlásba nem szeretnék belevágni. (nem akarok eladósodni.)
-
silver10
aktív tag
válasz GeneraL_XTX #185771 üzenetére
Ez egy uniqua-s biztosítási papír, nem? A forgalmijuk hasonló a mienkhez, vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz ReFleXx #188648 üzenetére
Nekem Lacetti volt az előző. Márciusban adtam el. 2005-ös típus még olyan, hogy a 95 E10 már bajt okoz, mert nem arra van gyártva,felkészítve. Vagyis 100-ast kell tankolni. Amúgy Opel motor és váltó, nekem strapabíró volt, de időben cseréltem a megfelelő motorolajat, normál fordulaton váltottam el. Hidegen nem tapostam. Kopó alkatrészek, klíma komp. tömítés, világítás kábel ami gondom volt. Se EGR, se motorikus bajom nem volt. (1.6 benya)Viszont óra sz.140/GPS 133 km/h hoz 4000fordulat kell (zajos már azért) és ott klímával 8,5-9simán, városban akár10 a fogyi. 90-nél 7,3 körül elvan.
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz ReFleXx #188667 üzenetére
Még egy fontos dolog kimaradt. Az akku bal+os és ha jófajta akksikiból van is akció szinte holtbiztos, hogy bal+ nincs köztük. Akármi nem megy bele, a tartó helymérete és a kicentizett kábelhossz miatt. Az délkoreai Rocket a legjobb bele. Ezenkívül még Jászplasztik van, ami olcsóbb, de vacak, és karcsú a kapacitás és az indítóáram.
-
silver10
aktív tag
A nejem lányáék egy MKII fókát akarnak(arra lesz píz) venni kb 2008/9 évjárat, faceliftest, 1.6 benzin, változó szelepvezérlés nélküli vérszegényebbiket (101 pacikraft.) Van valami típusspecifikus, amire külön figyelni kell a vásárlásnál?
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
Ma voltak használtautó nézőbe a rokonomék. A kereskedés jó minősítéssel a A TC jó autók oldalán fenn van. Meg a persze a kinézett kocsi is. Egy hulladék volt, átvizsgálva.
-
silver10
aktív tag
válasz Pttypang #193949 üzenetére
Sajna nincs annyi pénzük, de attól még nem kellene gyakorlatnak lenni, hogy a hirdetésben szereplő jellemzők nagy része kamu legyen. Tisztában vagyok vele, hogy nálunk sok helyen így megy. Lehet, hogy a megoldás unokatesóm lesz, akivel kintről próbálkozunk, ha nem lesz már lockdown.
-
silver10
aktív tag
A kollégámnak van egy kiszemeltje. 2015-ös VW Golf7 Variant 1.4 TSI, (110 KW)DSG váltóval, elég komoly felszereltség. Ez ugye száraz kuplungos? Papíron 180E km. MO-n vásárolt. Mennyi a gyári előírás vezérléscserére? Gondolom vezetésfüggő, de mennyi idő mulva cserés kb. egy kéttömegü lendkerék? Váltóolajcsere 60E -ként, vagy több? Valamint mire érdemes még odafigyelni vásárlás előtt ennél a típusnál? Esetleg inkább a VW topikban érdemesebb kérdezni? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz szabonagyur #213471 üzenetére
Egy laikus kérdés. Már, hogy ne tévképzetem legyen az egészről. Én eddig azt hittem, hogy a száraz kuplungos DSG-knél ugyanúgy kell (ajánlatos)a váltóban olajat cserélni, nagyjából 60E kilométerenként, lévén, ha a teng.kapcsoló surlódótárcsái nem is fürdenek olajban, de fogaskerekek igen és a mechatronika mágnesszelepek nyitásával-zárásával végzi olajnyomásokkal, egy villás-tolórudas szerkezettel a páros és páratlan fokozatok mozgatását a kuplungtárcsák egyidejü nyitása-zárásával összhangban. És így a váltófogaskerekek meg a finom furatokkal elátott mechatronika miatt szükséges a váltóolajcsere, ami a kuplungrészt itt nem érinti. Nem zavar, ha ki leszek javítva, mert esetleg abszolut nem így van, mert legalább akkor tiszta és világos lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen