- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
üdv
6-700K-s árkategóriában mit érdemes nézni? az nem baj ha van 1-2 stiklije a kocsinak, és kell áldozni rá az elején, kézközelben van autószerelő, aki szeret elbütykölgetni rajta, inkább a fogyasztást és egyéb üzemben tartási költségeket kellene alacsonyan tartani, és az sem árt, ha havonta - kthavonta lerobbanás nélkül kibír egy 2000 km-es utat
-
Kobe
veterán
hali
autókat nézegetek, 1.5M ig egyelőre. Ehhez kellene tanács. Ha az igényeimnek megfelelő kicsit drágább (1.8-1.9 körül), az mondjuk nem gond, annyira nem kerget a tatár, legfeljebb gyüjtögetek még hozzá. Persze ha olcsóbb az 1.5-nél, az sem gond
Feltételek:
- francia, olasz autók, németek közül az opel kizárva. Volkswagen konszern tagjai, ford, audi, bmw jöhet. Nagyobb japánok is.
- kombi kizárva, lépcsőshátú, sedan, limuzin kivitel jöhet. Kinézetben valami olyan modellt keresek, aminek alapból van egy sportosabb eleganciája, nem 20onévesek által széttuningolt, hajtott, diszperzittel pimpelt változatot.
- lehetőleg minél frissebb széria - mondjuk optimálisan 2006-tól, de ha jó állapotban van, akkor ez mondjuk lejjebb csúszhat 2004-ig
- minél tágasabb beltér - 195 cmes magas vezetőnél hátul se kelljen nyomorogni, ha 5 nem is, de 4 felnőtt azért kényelmesen elférjen.
- csomagtartó méret lehetőleg minél nagyobb legyen, tudom, nem mindegyik egy skoda octavia v superb a maga 5-600 literes seggével, de 4-500 l közötti jó lenne
- lehetőleg problémamentesebb típus. Tisztában vagyok vele, hogy költeni kell rá időről időre, de pl ne kelljen havonta vinni szervízbe hogy ez kopog az zörög, stb. Tudom, hogy a megbízhatóbb márkáknak is vannak problémásabb szériái, azokat szeretném kerülni.Használat:
70% pálya vagy főút, 5-600 kmes távon hétvégi hazautazásokhoz (250 km oda + 250 vissza). Városban hétvégi mászkáláshoz, bevásárláshoz, stb. Napi melóba járáshoz nem.Amiket én néztem, az a régebbi skoda superb, skoda octavia 2, esetleg skoda octavia 1 rs, ford mondeo 2007-től (ez a kettő igaz kicsit drágább még), régebbi vw passat. Esetleg a 2004-es seat leon, bmw e46, de ez tudom hogy nem épp esik a leírtaknak megfelelő kategóriába, szimplán bejön, pár évig elszaladgálni akár jó lehet.
Szerintetek ? Illetve ha tudtok relatíve megbízhatóbb kereskedést, akiknél érdemes böngészni, azt is szívesen veszem, a pestieket annyira nem ismerem....nem csonti féle színvonalat keresek.
Opcionálisan szóba jöhet németországból behozott darab is, családon belül lenne aki hazahozza, csak jó lenne tudni ott is merre érdemes elindulni
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz Kickass #82752 üzenetére
Hat, ez van. Egesz egyszeruen nem ismerek olyan tenyezot, ami miatt renault, citroen, peugeot stb olasz francia tipusok megvetelere ra lehetne engem venni. Hiaba van kozte jo darab, nem jon be egyik sem. Nem is fog soha bejonni. Pont.
A masik a kombi kerdes. Jo, ha van hova pakolni, de nem hutogepet cipelek minden nap, es egyx 400-450 leshez nem feltetlen kell kombi. Majd 5-6 ev mulva ha lesz gyerek, ok, elgondolkozom, addig feleslegesnek erzem.
-
Kobe
veterán
sziasztok
kis segítség kellene, hogy merre érdemes elindulni használtautó nézegetésben. Valami 1.8-as, 2 literes szívó benzinest szeretnék, amiben 4 felnőtt kényelmesen elfér és az sem gond ha a vezető éppen 2m magas, nagydarab ember.
Dízel semmiképp nem játszik, de turbós benzines sem. Inkább valami keleti csoda érdekelne, mint mondjuk egy leharcolt telepi bömös.
1.5M körül nézegetnék, ha kiugróan jó akkor 2M fele felmennék, 2006 vagy utána gyártott. Márka nem lényeg, nem vagyok márhahű, csak ne egy unalmas egyenautó legyen, hanem valami izaglmasabb külsejű.
Eddig Honda Accordokat, ufó civiceket néztem, ami tetszik még a ford mondeo (ritka mint a fehér holló), illetve mazda 6 van még képben. Kia, Hyundai szintén játszik.Tippek?
-
Kobe
veterán
Sziasztok
Alvazszamok lekerdezesere van valami kenyelmes, normalis megoldas? Akar nem ingyen ? Legtobb hirdetesnel ami tetszene, alvazszam van megadva de ha jol tudom wz csak szakszervizben, tulaj jelenleteben kerdezheto le....
Na most nekem kocsi nelkul kijarkalni hatsorettenetbe, neppert gyozkodni hogy irany a szerviz hogy utana tudjam meg hogy szoba se kellett volna allni az illetovel, nemhogy meg utazni miatta, kicsit maceras es idoigenyesValami olyasmi megoldas erdekelne mint az autoszkop alkalmazas,de az egyelore csak rendszam alapjan keres, az meg meg sokszor nincs
Honda, mazda szervizeknel mi a gyakorlat?
-
Kobe
veterán
válasz molnarpeter #132760 üzenetére
én a mai napot végigtelefonálgattam, 1 db olyan autót sem sikerült találni, amire azt mondtam volna, hogy érdemes élőben megnézni. Pedig az előszűrés cska az alvázszám / rendszám elkérésre, ellenőrzésre vonatkozott.....egyik sem ugrotta meg ezt a lécet.
-
Kobe
veterán
Ránézésre mi lehet vele a bibi?[link]
Km lekérdezve, az rendben van, de kb 8-9 hónapja áll kereskedésben, valami gikszer csak van akkor a háttérben
-
Kobe
veterán
válasz alázógyík #133447 üzenetére
Azt én is kiböktem hogy nem pucoltak ki rendesen lehet igy autentikusnak tunik csak nekem fura hogy tavaly aug óta ki van vonva forgalombol, ezota parszaz km lett belerakva (gondolom ekkor vittek nepperhez), elvileg nincs tekerve mert 2012 ota minden evben a realisnak tuno 25k kmet raktak bele, bar 2012 elott lekerdezhetetlen, de ha ennyire tiszta az eloelete es a kinalat legolcsobbja akkor hogy nem vittek el.....bezzeg a 2.0 accord executiveot amit kineztem 2 nap alatt elvittek
-
Kobe
veterán
válasz trassher #133450 üzenetére
A benzines mondeok jok, a 2007tol gyartott fsjta egy egesz korrekt konstrukcio
Az accord a 3. Ker bojtar u markakereskedesbol lett volna, 200k km, 2.0 executive, szurke kulso vilagos bor belso fa betetekkel, 2.3 ert asszem, markaszervizben nagygeneralozva arultak....ha azt vitte el, csokoltatom
-
Kobe
veterán
válasz F-ECT$ #133454 üzenetére
Hat figy, en 1-1.5 között akartam belőni a határt, de nem talaltam semmi ertelmes kinalatot. 2M korul normalisabb tipusbol kb 2006-2008 kozott van merites, de abbol irdatlan sok volt a tekert oras (kb 8bol 7). Nalam annyi alapfeltetel van, hogy az ora ne legyen legalabb tekert, nem azon akarok agyalni mit ganyoltak akkor meg a kocsin.
Ha lenne 3.5, rohannek ki godollore bneppertol elhozni a piros accordot, de hat most nincs ennyi, meg nem is akarnek pluszba ennyit havonta kolteni ra, szoval inkabb valami olyasmit nezek amit azert az utcan is ott merek hagyni.
Az masik szemelyes kerdes hogy ford dizel helyett en inkabb a tokonlovest valasztanam....ketszer is . -
Kobe
veterán
-
Kobe
veterán
újabb esélyes az accord mellett
de még ő is játszhat, bár leírása már szinte túl szép hogy igaz legyen
elvileg mindkettő km-e megbízható, lekérdezve. Subaru vajon hogy kapar ? és szervízelés, alkatrész árak szempontjából mennyire lehet macerás ?
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
nagyon megtetszett a típus, sajnos de a józan eszem azt mondja, ezt most ki kell hagyni....ismerős már ráugrott erre a darabra, meg is nézte, szép meg jó, adatok valósak, de vezérléscsere + vízpumpa + normális abroncsszett lenne a minimum, amit azonnal el kellene végezni rajta, plusz egyéb apróságok. Ez még vállalható lenne, ha nem lenne benne a pakliban a lendkerék cseréje a következő fél - 1 évben, ami megint 3-400K ahogy néztem....így azért már torzul a kép és az ár-érték arány rendesen faxnak erőltetik az ilyen hülyeségeket a benzinesekben is
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
2008-as, vagy azutáni civicből létezik 5 ajtós type s? iszonyat jó darabok vannak a piacon (pl ez), de mind 3 ajtós, ami nekem kicsit érvágás lenne....
-
Kobe
veterán
válasz Kornel #133702 üzenetére
el lett baszarintva a linkelés mert 2x ment be ugyanaz.
Amúgy kezd érdekelni akkor, hogy melyik kocsi az állatorvosi ló, amelyiket meg is éri megvenni ? vagy leginkább honnan....mert hahun eddig annyira ütős vételt nem láttam eddig mindegyik amit néztem, furcsamód csak a negatívum jött ki
Adott a keret, kb 2.2M +0.3M egy szervízre mondjuk.
Szóval 2.5-ös plafonnál, ki milyen 2 literes benzinest venne, ami az alábbiaknak:
- nem kombi kivitel (rühellem, hányok a kombiktól, ember szerintem még így nem utálta őket)
- 2006 utáni
- 4 felnőtt elfér benne, sofőr 194 cm, 110 kg. Elsődlegesen 2 emberre, alkalmanként 4 felnőtt, kölök nincs és darabig nincs is tervben
- lézervezérelt befecskendezés, meg THX hangrendszer, meg a szokásos sallangoktól mentes, egyszerű, megbízható felépítés (mondjuk kettőstömegű nélkül)Opel astra meg a flottában leharcolt octaviakat hagyjuk, akkor marad inkább a lábbusz
2.0-2.4-es Accord szimplán nincs ennyiért, inkább 3M fele, az is közelebb a 300k kmhez, vagy mr túl rajta, vagy max 2004-es amiért 2.5-et kicsit sajnálok. Ha lenne 2.5 egy 2004esre, akkor már inkább rohannék kopaszhoz 3.5 ért elhozni a majdnem 2010-es garantált kmes piros accordot
A 2006-2008-as ufo civicnek "nyűgje van" (szimplán nem tudom pontosan mi, de biztos), a 2008-as már 3-3.5M felé kacsintgat ahol megint bejönne helyette a korábban említett accord....vagy egy vadonatúj civic (kicsit erősnek érzem a majd 10 éves kocsi 3M ért amikor 5M ért van már vadonat újonnan)
Mondeoból nincs benzines kínálat.
A subaru fenntartása veszett drága.
A mazda rohad, és előszeretettel tekergetik (bittos könnyebb mint a többit, de eddig az összes amit megnéztem tekerve volt)
A bömö utastere kicsi és amúgy is bömö.
Olaszt emg nem veszünk.Így tényleg érdekel, hogy mi marad ?
-
Kobe
veterán
ez lenne a cél, de mots elég gyér a felhozatal, kb a linkelt mazda 6 volt a legszimpibb msot a 1.5-2.5-ös ársávban.
Viszont a mazda 6 - accord nekem agyban valahogy mindig pariban voltak, haosnló méretű, származású, karakterű autó, tlaán a mazda kicsit alacsonyabban pozicionálva, viszont nem igazán értem az accord nagy felárának okát. 2006 körüli mazda 6, 100-200K kmrel azért már akad 2M alatt, egy accord meg ugyanebből inkább 3M, és jóeséllyel 250K t beleraktak. Ez kb 40% árdifi, csak nem tudom az okát....biztos van neki -
Kobe
veterán
Megnezettem a korabban linkelt mazdat, sajna keprol nem latszott, de szarra van rohadva az egesz, osztrakoktol behozott db....
Kerdesem most egy civichez kapcsolodna. Adott egy 1.8as civic amit vmiert benzin/gazosra alakitott a tulaj. A kerdes, hogy ezt gyari allapotra vissza lehet allitani, kiszerelni, es kb mibe faj egy ilyen muvelet ?
-
Kobe
veterán
nem igazán értek hozzá, de egy ilyen külföldi rendszámos gépnél mi a menete az átiratásnak, jön rá még illeték ? (illetve hogy lehet akkor hogy van érvényes magyar papírja), illetve az adatlekérdezések csak alvázszám alapján, honda márkakerben?
-
Kobe
veterán
válasz Kornel #133844 üzenetére
az lenne a következő lépes, de ma örömmel konstalláltam pl azt is, hogy az összes relative megbízhatóbb hely (márkakereskedés, használt kínálattal, bnepper) h-p du 3-4-ig vannak csak ott.....így még kinézni is esélytelen azt az 1-2 dbot....max a murvaköves neppernél, ami tudjuk milyen. Mondjuk nem mintha lenne olyan kocsi amiért rohanni kéne megnézni....
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
triviális kérdés
gépjármű átíratását csak személyesen lehet okmányirodában intézni, vagy pl ügyfélkapun keresztül elektronikusan is el lehet indítani ?
az alábbi passzus miatt kérdem
A tulajdonjog-változást az okmányiroda nyilvántartásba veszi, amelyről törzskönyvet állít ki, ha a kérelem, és a csatolt, illetve bemutatott okiratokban foglaltak megfelelnek a jogszabályban előírtaknak. § A nyilvántartásban nem szereplő a bejelentést elmulasztó korábbi tulajdonos(ok) tulajdonjogát az okmányiroda a törzskönyv kiállítása nélkül jegyzi be a nyilvántartásba. A jármű tulajdonjogával kapcsolatos kérelemre induló eljárásokban a kérelmet - néhány kivételtől eltekintve - a kormányzati portálon ( www.magyarorszag.hu) keresztül elektronikus úton is elő lehet terjeszteni.
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
netrisknél kötött biztosításra - ha frissen vásárolt az autó - milyen doksikat kell feltölteni az onlince tárba ? elég a megbízói, vagy az adásvételiről, egyéb dokumentumokról is kérnek tételes scannelést?
Illetve a végén a leadott megbízói szerződésbe illetve a kötvénybe a friss forgalmi száma hogy kerül majd át? egyelőre ugye csak a tulajtól kapott régi van de az uj forglaminak feltétele hogy a kgfb meg legyen kötve ahol egyelőre cska a régit tom feltüntetni...
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs