Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Cartman023 #203026 üzenetére
A száraz DSG miatt elengedném. Illetve a 1.6 TDI-t sem erőltetném ennyi méterrel.
-
szabonagyur
félisten
válasz Cartman023 #203026 üzenetére
Azért dízelt jellemzően nem éves 15000-re vesznek cégek (ez is flottás volt), az 1.6 TDI meg jól is fogyaszt, így biztos ment nem keveset.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Geri89
aktív tag
válasz Cartman023 #203026 üzenetére
Hidd el, hogy ez a futásteljesítmény sokkal jobb, mint ha 50e lenne egy 3 éves dízelben.. Így legalább hosszú távon használták, sokkal kevésbé használódik el a motor, mintha állandóan hidegen, rövid távokat megy.. Attól függetlenül én nem fizetnék használtan 4,5 milliót egy olyan autóért, amiben tekergetős, manuális klíma/fűtés van..
-
vzsryl
nagyúr
válasz Cartman023 #203026 üzenetére
200k km-nél szoktak előjönni a költséges alkatrészek problémái. Valamikor sokkal tovább bírják, de inkább ez a jellemző, pl. kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó. Én lehet előbb vennék dízelt 300k km-rel, mint 200k km környékén.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
válasz Cartman023 #203031 üzenetére
ne 1.6-t nézz VW konszernnél hanem 2.0 CRTDI-t, azoknál a DSG is más és simán vállalható, 5M-ig azért választék is lesz főleg ha nem csak VW-t hanem Skoda/Seat vonalat is beleveszed.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Cartman023 #203031 üzenetére
"Egyébként hihetelen mennyire elszálltak az árak"
Ez már lassan 2 éve tart, és egyre feljebb mennek. A fő okozója az euro normák miatti új autó drágulás (20+ %), aztán a covid (nem tudom %-ban kifejezni), végül nálunk egy kicsit még a forint hanyatlása (10-12%) is közrejátszik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gaborn1
tag
válasz Cartman023 #203026 üzenetére
CarNext szerintem is rendben van, céges jó állapotú kocsikat árulnak (állítólag).
Ismerősöm ott vett egy 3 éves Auris 1.6 kombit fél éve.
Más kérdés, hogy most meg adhatja el, mert kapott egy céges Passat kombit. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Cartman023 #214455 üzenetére
Markafuggo. Nekem a Superb-ben tok jol mukodott. Adaptiv tempomat es savtartoval Bp-rol lementem Debrecenbe ugy, hogy egyszer sem kellett pedalhoz ernem, sem bekormanyoznom csak a kezem a kormanyon tartani.
Haver Suzukijaban meg ugy kovajog a savon belul, hogy szedulsz 2 km utan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Cartman023 #214455 üzenetére
szerintem autó függő, nekem a 2022-es Ceed-ben idegesítő a legtöbb segédlet, mert agresszíven, durván avatkozik be, vagy mert jojózik a sávban (jobbra-balra megy állandóan a nyílegyenes autópályán) de a 2023-as Lexus NX-ben meg például szeretem, mert kedves, és tényleg csak akkor korrigál, amikor már nagy a baj és akkor is csak kicsit, nem tépi ki a kezemből a kormányt
az adaptív tempomatnak szerintem csak automata mellett van értelme (a Ceed is manuál, meg a feleségem CX5-je is manuál, mindkettőben van adaptív tempomat mégsem szeretem)
ami jó, az a hátsó kereszt irányú forgalomra figyelmeztető, a holttér figyelő és a sávelhagyás figyelmeztető, ezeket a legtöbb autóba most is megvenném
de ami nem radart használ, hanem kamerát vagy lidart és szoftver kell mellé (tehát nem annyi mint egy tolatóradar, hogy ha ott van valami akkor csipog) csak olyan autóban vennék, ahol feltételezhetően volt pénz a kifejlesztésre és finomra hangolásra“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tibbike01
őstag
válasz Cartman023 #214455 üzenetére
A távolságtartó tempomat és az automata váltó páros menyország. A többi is jó, de lehet nélkülük élni. Én speciel sokszor váltok sávot index nélkül és ezért kb mindig kikapcsolom a sávtartót.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest