- Melyik tápegységet vegyem?
- iPad topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- RTX 2080TI javítás
- Projektor topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
TaaT
veterán
"Mennyire tartósak ezek?"
Néhány helyen írták hogy manapság olyan 300K km-re terveznek motorokat (pl az emlegetett 1.0 ford motor: "...a motor teljes élettartamát kiszolgálja, ami 240 ezer kilométert jelent..."), tehát ennyit min ki fog bírni nagy valószínűséggel ha nem üt be vmi user error (elégtelen szervíz, helytelen használat), vagy akár többet is simán
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
~30 eve a elso turbos F1 korszakban a 1500ccm-s motor 1200-1300LE-s volt, azaz az tudott akkor 800LE (igen, nyolcszáz lóerő) per litert
es a BMW ehhez a '60-s evekbeli utcai szeria BMW1502-s motorjat hasznalta, amiket a bontokbol szedtek osssze
azota "kicsit" okosabb ECU-k is vannak mar perszea havercsavo 6gen 3D VTI-T-je ~450LE 1600ccm-bol es utcan jar vele ez ~270lo per tonna
ha rendesen meg van csinalva, akkor joa'
Persze nem gyari a bele ehhez, mert a CR-t csokkenti kell mindenkeppen, szoval eleve alacsony CR-hez valo kovi dugok kerultek bele, de lehet venni gyarinal magasabb CR-hez valot is, ha vki szivotuningra eskuszik
de pl gyaribol lehet tobbe kerulne felujitani a motort sima ontott dugos meg ropi hajtokarosra, mint aftermarket kovacsolt dugokbol meg H-beam hajtokarbol, mert messze jobb anyagbol van es azon nem 10-20x az árrés, mint a gyarinal
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
nem
az ugy volt, hogy 3000 szivo, vagy 1500 feltoltottaztan rajottek, hogy 5-5.5bar toltonyomason mar egy "kicsivel" tobb levego van bent eccerre, mint a 3 literes szivokban LOL
amihez nyilvan aranyosan tobb uzemanyagot is lehetett adni, es akkor ugy jott belole a póveraztan amr arra is rajottek akkor, hogy fajlagosan kevesebbbet fogyaszt, igy a feltoltott autoknak nem 200liter benzine volt a versenyre, hanem csak 150
igy vagy pont beert a celba, vagy pont nem, vagy tul sporoltak az AFR-l, es akkor neha leolvadt miatta a motor a kelletenel szegenyebb AFR keverektol es akkor azert nem ert betöbb drón kell ;P
-
-
Hát a korát nem tudom, de a öreg nyugdíj mellett nyomja és igen közel van a 4 milla km-hez. MEgy is mint a bolond
giigz: a váltó hamar megmihálylik benne, mert a motor nyomatéka nagyobb mint amit ez elvisel. Illetve én ezt hallottam. A kopótárcsák gyorsan amortizálódnak benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xero
nagyúr
A pályás szivatásról nekem mindig a Grip-es ragasztós játékok jutnak az eszembe.
M5 G-Power autobahn
M6 G-Power autobahn[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen