- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Dell notebook topic
- Mini PC
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Thome #105227 üzenetére
En a Puntot sem vetnem el, ujabbat kapsz ugyan azert az osszegert amennyiert a masik kettot venned.
Benzines motorjai modernebbek es erosebbek mint a Poloe vagy a Swifte, utobbinal varosban kevesebbet is eszik. Hely is nagyobb a Puntoban, ~5 centivel hosszabb tengelytav erezheto (akkora a tengelytavolsaga a GP-nek mint a 4-es Golfnak)
2006-ban volt egy AutoBild teszt, ott ugyan az ujsaghoz melto pontozassal a Polo nyert, de a tesztek alatt dicsertek a Puntot, sokszor a Poloval szemben nyerteskent jott ki.Megkeresem az ujsagot ha erdekel, es oda tudom adni, vagy csak a tesztet elkuldom.
Polobol ebben az evjaratban zomeben benzinesek vannak, es azok is nagyreszt 54 lovas 1.2 es 75 lovas 1.4.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Thome #105260 üzenetére
Grande punto csunyan kopik, suzuki jobban birja a gyurodes, cserebe kisebb a csomagtartoja, es a valtojaval gondok lehetnek.
Viszont az m13a motor az egyik legjobb a kategoriajaban, "gondozasmentes", motorelettartam lanccal, viszont az mar nem el ra, hogy olcsok az alkatreszek hozza, ugyanannyi hozza minden, mint barmelyik mas markahoz, ez mar nem regi swift.
Ha swiftnel maradsz, akkor FL utanit valassz, mert javitottak par tipushibat. -
Integrale
veterán
válasz Thome #105260 üzenetére
plusz a Swift belül hosszában jelentősen kisebb, tengelytáv is 12 centivel kurtább. Suzuki belseje talán strapabíróbb, persze beton anyagok is vannak benne, de ez az ajtó csukásakor nem érződik, kb. mintha egy bádog lemezt csapkodnék.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
thomeef
őstag
válasz Thome #111967 üzenetére
Ahogy le is írtad, külföldről hozni is lutri, hacsak nem kint átnézeted. Közhely, de a jó autót meg kell fizetni. Itthon csak szervízkönyves, rendesen karbantartott gépet vennék, reális kilóméter állással (ami 200 fölött van egy 9 éves autónál). Bár még így is ránézetnék szakszervízben. Ha már milliós összeget költ az ember autóra szerintem megéri a plusz macera.
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Vesztor87
senior tag
válasz Thome #111972 üzenetére
Öcsém most vett ilyesmit, GLX-es klímás, 1,3-ast. 2006.09 havi 5 ajtós, sérülésmentesnek volt árulva, szervizkönyvében 120k km volt, 1,1M volt. Szerintem mondjuk ahhoz képest hogy ez egy relativ kicsike autó, elég drága:S
A IV. Golf mennyire megbízható autó? Vagy érdemesebb Focus I/ G Astrát nézni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Rap, Hip-hop 90'
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Trollok komolyan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen