- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Micro Four Thirds
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Hobby elektronika
- Egér probléma
- Socket AM4
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- HTPC (házimozi PC) topik
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz adalbert1 #90596 üzenetére
Nem túl szélsőséges mindent a pénz felől megközelíteni? Szerelme nem lehet valakinek?
(#90597) bigmasterg: ugyan azt a kocsit nem lehet 2x kgfb-ani. Pláne hogy nem fogsz tudni biztosítási történetet felmutatni. A Netrisk ELUA-jat nézd át mit mondanak a felelősségkizárásról. Ha van benne lik lehet rájuk küldeni az ügyvédet.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz adalbert1 #90596 üzenetére
Hát jah, ez nem olyan sok. Nézzük akkor az IS-t:
Novemberben lesz nálam két éve, addig tegyük fel, hogy megy még bele pár ezer km hiba nélkül.
Addigra kb. 40.000km lesz benne, mióta nálam van. Akkor a költségek:400*9l benzin, átlag 420-as áron számolva 1.512.000 Ft
Kfb, súlyadó: 140.000 Ft
Egy szett nyári és egy szett téligumi költsége két évre (számoljunk 5 szezont kibíró gumikkal): 80.000 Ft
Ezen a távon illendő 3x olajat és szűrőket (lég-, olaj-, pollen-) cserélni: 100.000 Ft (magamnak csináltam meg, ez csak az anyagköltség)
Két évente egy műszaki: 20.000 Ft
Karbantartás, javítás: egy futóműállítás, egy kiégett izzó: 7000 Ft
Amortizáció: mivel az IS-ek piszok jól tartják az árukat, legyen 250.000 Ft
Jőjjön még egy véleményes költség: át kell iratni és megvétel után jópár dolgot illik cserélni. Ez ugyan egyszeri költség, mondjuk 150.000Ft. (átírás, összes olaj (váltó, difi is!) cseréje, szűrők, stb). Ha öt évente cserélek autót, akkor ez erre a két évre vetítve 60.000Ft
Kb. 5 évente (90.000km) kell egy vezérléscsere: 100.000Ft. Erre a két évre: 40.000 FtEz összesen ~2.200.000 Ft. Ami 55 Ft/km, és havi ~90.000 Ft.
Továbbá a fentiekből az is látszik, hogy 9l helyett 6l-es fogyasztás esetén nagyjából 22%-kal csökkentek volna a költségeim. Ugyanakkor az az autó, ami ezt a teljesítményt és megbízhatóságot tudja hozni 6 literes fogyasztással hasonló méretű kasztniban, nem létezik ennyi pénzért.És asszem, ez a fentebbi számítás válasz arra is, hogy lehet-e 150-200.000 Ft-os fizetésből prémiumautóval járni? Nem, egyértelműen nem.
Ajánlom az átgondolást mindenkinek, aki autóvásárláson gondolkodik. A topikban BMW vételen gondolkodóknak kétszer is!Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows CE fórum
- Trollok komolyan
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Battlefield 2042
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Linux kezdőknek
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- EAFC 24
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest