- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Riasztó topik
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MunezXBK #28048 üzenetére
Az meg a C16NZ Viszont van egy két C14SE ami 82ló, viszont 60lóval papírozzák, mert így adta ki az ocsmányiroda. De ez is furcsa dolog, még az én suzukim is, ugye M13A, forgalmi szerint 68KW ami ugye 92ló, de a Suzuki szerint hol 93 ló hol 94 ló. Nem nagy különbség, de akkor is De az angol oldalak szerint az M13A 95lovas. Bár ott PS-ben van megadva, ami ahogy néztem mindig több mint a "Bhp" amit a top gearben "féklóerő" ként fordítanak le
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen