- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #214050 üzenetére
Tisztítgatáson kívül mást én sem csinálok vele a sapinál.
Most a gyertyacsere során kicsit alaposabban átvizsgáltam a motort szemmel, a szelepfedéltömítés kezd életciklusa végére érni, hátul középtájt találtam olajpárát szintén.
Fórmon nem sokáig kellett keresni, elég sok GTI/R/Cupra kezdi ennyi idösen ugyancsak ezt produkálni.
Sajnos ennél a gen-nél ez már nem fizikális tömítés, csak paszta, az alanyok (német szervizben) olyan ~1100-1300€-s számlákat kaptak kézhez..
Egyelöre letöröltem, figyelem tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs