Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • latyak17

    tag

    válasz m3tr0 #21006 üzenetére

    Ha osztrák akkor van a bizonyos sárga forgalmi illetve egy nagy könyvszerű amibe benne vannak a kocsi műszaki adatai, és ezt másnak is mondom célszerű lefénymásolni, ugyanis a magyar forgalmihoz képest 15x több infó van benne kezdve a felnire passzoló gumiméretegik, az átlagfogyasztáson át minden:), én mindenkit eltántorítanék a trélerezéstől, jó buli de az első közös út a kocsival meghatározó, előjönnek a zajok, a kopogások, a csikorgások.. tehát ezt már nem egy papíros kocsinál kell kifülelni, hanem a műszakira felkészítés során már lehet orvosolni... minden jobb kereskedőnek (auto) van p rendszáma, 5db átyásért 1 napra tuti oda adják neked, amivel tök egyszerűen szállítható a kocsi... könyvbe beírod az adatokat, rendszámtáblákat felszereled, és mész...

    :R :R

    METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

  • dJ Peer

    aktív tag

    válasz m3tr0 #21006 üzenetére

    Ez elég speciális eset, mert külföldi autó, de itthon veszed meg.
    De a régi forgalmija mindenképpen (egy kicsi, egy nagy), és nekem kétnyelvű adásvételi kellett.
    Utána kötsz egy biztosítást az alvázszámra. Ezekkel a papírokkal elsétálsz az autóddal a NKH-hoz, műszakira. A műszakin kifizetsz 39 090 ft-ot. Ha sikerül elmész a Vám és Adóhivatalba. Ha nem volt még ilyen ügyintézésed, akkor csinálnak egy VPID-t, majd eljárást indítanak. Nem kell megijedni, ők elmondanak mindent, tudják a dolgukat. Elmész befizetni, aztán visszaviszed az igazolást. Utána amiket kaptál papírokat elviszed az okmányirodába, ott is tudják a dolgukat. Egyedi forgalomba helyezés, stb.
    Nekem volt ideiglenes német rendszámom, ami lejárt, azzal mentem, kockáztattam. Nem állítottak meg.
    De ha nincs rajta rendszám biztos kiszednek. A legegyszerűbb lenne, ha megveszed, és egyből elvinnéd trélerrel műszakira. Nem olyan vészes, mint gondoltam, csak legyen időd és pénzed hozzá. Kérdezhetsz még nyugodtan. :)

Új hozzászólás Aktív témák