- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #197037 üzenetére
1.8 TBi, V6-ok, 8 szelepes TS motorok (ezek teljesen más motorok, mint a későbbi 16 szelepesek, alu blokk, láncos vezérlés, tartós)
Ha ismert az előélet, akkor a 16 szelepestől sem kell tartani, 145-öt fogok most beülni, amíg a Croma megy szervizbe, most lesz benne 380e km.
De inkább kerülném ma már, nem való mindenkinek, a szar értéktartás miatt megveszi az is, aki fenntartani nem tudja, és megindul a lejtőn az autó.
Vezérléscsere, vezérlésmódosítóval és munkadíjjal kb 150e Ft + olaj, + szűrők + egy kis futómű és fék ha kell. TS 147, 156 már van annyiért, amennyibe ez a művelet kerül.
Pedig a 16v TS motorok ugyanaz a motorcsalád, mint a JTD-k, moduláris motorok, blokk és különböző elemek megyegyeznek, hengerek számával, löketekkel és furatokkal variáltak. 1.4-es 12v motortól (nem F.I.R.E és nem 128SOHC, három különböző 1.4 volt egy időben), 2.4 20v 5 hengeres benzines és dízelig, 1.6 TS pl. az 5 hengeres 2 literes blokk, 1 egy henger.1.4 T-Jetnél a motor maga jó, leömlő repedésre lehet számítani bizonyos évjáratig, illetve az Opel/Gm származék M32-es váltóra figyelj, hogy ne legyen benne olyan.
Panda fasza, de Jazz után szerintem nem fog tetszeni, és kicsi.
MiTo és GP 1.4 T-Jet bátran, ne MultiAir legyen, és sok gondod nem lesz vele.
16 szelepes JTD is jó, csak az örvénycsappantyúkkal van igazán gond, mint a többi korabeli dízeleknél. 20 szelepesek is jók, 175-185 lovasok tartósak, 200-210 lőerősek (inkább előbbi) hajlamos hengerfejesedni, 175-185 lőerősek hengerfejével örök élet, csak nincs olyan fej, ha van, akkor 2 kiló.
De miért is akarsz pályát téveszteni?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen