- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz kisza25 #171027 üzenetére
alapvetően igen
de azért nem szabad teljesen erre hagyatkozni
ugyanis legalább ugyanannyi autót behoznak évente hazsnáltan , mint amennyit újonnan vesznek, ezekről pedig 0 infó lesz a rendszerben 2 éves korukig
illetve ottvan még az a réteg, aki új autót vesz pl taxizni és tudatosan teker a műszaki vizsgák előtt
kevés iylen van, de pont ezek rejtik a legnagyobb szopás lehetőségéta káresemény adatokat nagyon pozitívnak tartom, kiváncsi leszek hogyan fog működni a gyakorlatban
ha biztosítós kárfelmérés történik, akkor automatikusan feltöltik vajon a törött autóról a képeket a rendszerbe?cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen