- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz #94529552 #139002 üzenetére
egy vezérlés csere volt nála össz-vissz(ez a fő nyűgje állítólag), amit a többi autóknál is meg kell tenni vétel után.
Láncosoknál nem feltétlenül.
Egy haver apja használt ilyet cégesnek, harmincpárezer km-nél vette át, most 120k-nál cserélték neki. Különösebb baja nem volt vele, bár ő extra óvatos.
-
8th
addikt
válasz #94529552 #139002 üzenetére
Nem érdemes gázosítani, ahhoz rengeteget kell használni, hogy visszajöjjön az ára.
4hengeres motor gázosítása tokkal vonóval friss vizsgával negyedmillió körüli összeg. Az sok? Mennyibe is kerül random dízelbe az új részecskeszűrő márkaszervíz óradíjjal? Vagy egy kettőstömegű csere? Vagy egy turbó felújítás/csere? Netán egy jó kis üzemanyag vagy befecskendezőrendszer hiba elhárítása? Ezek már rég nem kamrás dízelek amibe beleborítod a vasárnapi rántott hús + sült krumpli kombó alól a használt étolajat és kellemes illatfelhőben úszva elgurulsz a naplementébe. Ha bármi összeszarja magát abban a bmw-ben amit linkeltél úgy röpködnek a százezrek, hogy csak úgy kapkodod a fejed. Ezzel szemben ha az ember vesz valami 2.0-2.5 szívóbenzinest 250k-ért beledobatja a gázt és máris annyiból eljár vele mint egy dízellel. És nem kell odafigyelni hogyan hajtod, nem csörömpöl, nem szennyez, és persze nyugodtan alszol mert relatív olcsón cseréltethető javíttatható a motorjában minden ha beütne a gebasz. Ez egyetlen ezredforduló után készült dízelről sem mondható el. Ha belenyúlsz egy lelakott visszapörgetett alaposan kiglancolt dízelbe (kb. minden harmadik ilyen) garantáltan inged gatyád rámegy tökmindegy milyen gyártmányról van szó. Benzinessel nem tudsz úgy árnyékra vetődni na meg rendszerint olcsóbbak is mint a dízelmotoros társaik. Ha meg eleve gázos kocsit keres valaki kapásból nulla pluszköltséggel bele tud ülni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Honor Magic V2 - origami
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- PlayStation 3
- Hardcore café
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs