- Autóhifi
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HTPC (házimozi PC) topik
- iPad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
2024 - Íme a 22. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között megjelenik a MultiVersus és a The Rogue Prince of Persia.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #129014 üzenetére
Vettem már ki gyárit 400 000km után. Persze hideg motorból, meg se nyekkent egyik sem. És olyan is volt, hogy 15 000-et futott beletört, mert túlhúzták. Nem jellemző a belegyógyulás,legalábbis VAG-on belül nem. DCI már neccesebb, de azokat negy ívben kerülom.
Az sem mindegy milyen hosszú a gyertya. Minél hosszabb és véknyabb, an
nál biztosabb, hogy megnézed a hengerfalat és a dugattyúk tetejét is.kornelka Ha tudja, hogy hodegen nehezen indul, nem fog belemenni, de akkor nyert ügyed van, mert fizetés nélkül is rájöttél, hogy nem a következő autódat nézed. Nem kell megijedni, ritkán törik bele. Mennyire vagy szerencsés?
Legjobb hideg motornál. Melegen már jobban feszül minden.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs