- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22197 üzenetére
"a japok ki akarjak hagyi a donszajzingot es hibrd fele fordulnak, legeroteljesebben a totoya"
Nagy hibának tartanám akkor amikor a kissebb akucsomagos Yarisnál ~1.1-1.2misi a difi a hibrid és nemhibrid között.
Tegyük fel csak városban van használva. Mert országutón úgye nincs nagy difi.
4l vs 6l gondolom~reális.
1760 2640 difi = 880Ft/100km
880Ft*1250=1.1mftAzaz ha jólszámoltam 1.250.000kmet azaz egymilliónál is jóval több kmet kell megtenni, hogy a hibrid Yaris behozza az árát.
és akkor avval nem számoltam, hogy azt az 1.1mft difit ha berakom a bankba 7% kamatra... (vagy avval, hogy az LPG/CNG mennyiből kijön...)Nade nem ez a lényeg, hanem, hogy a költségérzékeny rétegnek nem opció a hibrid.
btw szerintem jönni fog Toyotanal is a downsizing és a turbo. vagy piacot fognak bukni a rémítően megbízható, elég keveset evő de mára már igencsak koros motorjaikkal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22238 üzenetére
Pont fordítva gondolom. A dizel logikus döntés volt. A benzines rész hogy ha tényleg úgy van ahogy mondod és nem lesz turbos downsizing azt viszont veled szemben komoly hibának tartom.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22249 üzenetére
akkor a dizel leálnak szted is igen.?
BMWnél meg imho nem csak a technika játszik. Nem egy kategóriában vannaklexus ideoda, nem konkurenciái egymásnak.Nem az a kérdés, hogy a Toyta hibrid tudja e azokat az előnyöket mint egy turbos hanem,hogy mennyiért.
Itt az új 1literes Ford. 80-100-125level, akár 200nmel. A Ka, Fiesta, focustól még a mondeoba is berakják. Jogos 125le@200nm alúl is húz az 2les szivó kaliber. Egy sor motor, max az egyikre raknak turbot a másikrameg kompresszort+turbot. Rémítően gazdaságos. Ehez képest erre Toyota tervezhet/gyárthat 4-5db motort különféle mindenszarral 1.0-1.33-1.6-1.8-2.0
aki meg sporolni akar mit vesz? Hát neki ott lesz az 1.0as cng/LPGs verziója. olcsobblesz mint a hibrid.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22264 üzenetére
Dízelt nem tudom mit ragozzuk, amikor uazt mondod. Az tény üdvözítő, hogy Toyota inkább máshonnan veszi a dizeleit a 2.0/2.2es ahogy írod horror.
2. Megsámoltad, hány különböző toyota motorcsaláddarabjait fedi le ez az egyszem downsized moci, miközben családon belűl is ugye több variáció van. oké kr-feből nem.
"az arban nagy erdes, lesz a strategia"
mindig megmarad az árprémium." ill hogy a kuombozo allamok mit adnak adokedvezmenyben"
Na de erre nem szabad építeni + brek a francia egy dinamot vagy pedált a kocsiba aztán hibrid az is.aHs dolog még jó is lehetne, ha kiforr nem drága mint a hybrid... csak ahoz NOban nem bezárni kéne azt a huzsonyakármennyi atomerőművet, hanem még mellé felhúzni annyit. Japánban is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #22466 üzenetére
HI!
van nekik 8.4k/2db
udv
neduddki
mod: bocs ,egsincs, lekested valasz mast a listarol, ugyis jon a kod es ho hath avan meg ollsziszon
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
a_tesz
Korrektor
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
-
stangli
senior tag
-
harry
veterán
válasz neduddki #22513 üzenetére
Nem igazán tudom, hogy lehetne jelenleg jobban megfogni a témát, szerintem egy konkrét típust kéne választanom, azt körbejárni, megismerni, aztán mehet személyesen a téma, ha már tudom, egyáltalán, mire figyeljek.
Ezért is mondtam, hogy esetemben ez egyelőre az Astra F, és ha nincs valami nagy ellenérv (vagy más típus mellett sok pozitívum), akkor maradnék ennél, és erről keresnék több infót. Mert az rendben, hogy biztos vannak bizonyos autók, szép állapotban, de ezt hirdetésből nem tudom leszűrni, minden autót kiismerni pedig nem tudok, enélkül meg személyesen nem látom értelmét megnézni (ami ráadásul elég macera is).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#10726912
törölt tag
válasz neduddki #22513 üzenetére
Ez is a TE listádban van .
Kiváló kezdő jogsis tapasztalat szerzős darab
Boocs, nem tudtam kihagyni
harry:
A konkretizálás helyett inkább menj és novemberig nézelődj nagyon sokat! Autó kereskedésekben pl...ülj bele, nézd meg a belsejüket, külsejüket, ha valamelyik megtetszik, nézz utána, mennyi az alkatrész, mi a jellemző hibájuk, mennyit fogyasztanak, (pl a stilo 1.2-es 5 alatt eszik) milyen a felszereltségük...
Van időd, szánj rá belőle bőven. És hagyj 100 ezret a kötelező+ felmerülő javításokra.
Mod: A link a 3 vigyor alatt van[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #22711 üzenetére
HI!
lekestem, mas kerdes, hogy ennyi piz\t a budos eletbe nem adnek fastraert, inkabb fel labon kihuznam mig jon egy jo allapotu carina e, avensi, 626, v. primera
tolem verses odakat is lehet zengeni a fastrarol a nyomaban sincs ezeknek /teremszeteen jo alalapot feltettelezve/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
válasz neduddki #22722 üzenetére
- kösz az oldalt!
- kerekek: mit kell nézni, milyen mélységűnek kell lennie a barázdáltságnak téli gumin? Vagy kopottság mellett mire figyeljek?
- úgy értem, én nem értek hozzá, mindenképp vinnék magammal valakit, ha minden igaz, van egy megbízható szervizes ismerős. Akkor is érdemes elvinni műhelybe, vagy elég ott a tulajnál átnézni? Bár gondolom nem árt egy műhely, ha alul is körül akarunk nézni a kocsin, ami szintén jó lenne, nem?
- márkaszerviznek mennyire állhat érdekében lehúzni? Gondolnám, hogy nem, hiszen nem ott csináltatnám meg úgysem.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #22827 üzenetére
Nem olvastam még, de ahogy elkezdtem, kicsit visszább kapcsoltam . De ha arra gondolok hogy én nem igazán tempózom, nem gyorsulgatok, akkor utazó autónak elég lenne egy olyan gép is . Persze ekkor viszont eszembe jut hogy pár éve 1.4-es 8 szelepes Fasztrában szinte szuicid hajlamok törtek rám, mikor a 280-as csuklós Ikarus levillogott . De egy 320/520 (E36/E46/E90/E39/E60) persze hogy közelebb áll a szívemhez, persze igazi orgazmusom egy patent E39-től lenne, 2.0i-vel, de az úgy se jön össze, szinte soha .
#22826 MunezXBK: Igen, a kolléga leírt már mindent .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
qdak
addikt
válasz neduddki #22953 üzenetére
ha a 626 ra gondolsz, igen, nekikezdtem felujitasnak osztrak donor, hozzateszem az patenet volt, szerviz konyves, szepen ment keveset evett, azt meg most is sajnalom h eladtam, olyan jo erzes volt vele menni :-(
a legnagyobb hidegbe izzit azt go ( a donor diesel volt )(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
harry
veterán
válasz neduddki #22978 üzenetére
Mármint merre haladunk, jobb autókat kezdek nézni, vagy hogy? Sikernek nem nevezném, mert ezek közül a jobbak meg esélyesen a keret felett lesznek...
"a korabban linkelt japo d-ket"
Bocs ez most nem ugrik be, ez mi volt?bitpork - igen, ezért kissé félek is a kombitól. Bár nem feltétlenül mondanám, hogy aki kombit vesz, az mindig agyonpakolja... vagy legalábbis én egy praktikus dologként tekintek rá, amibe be lehet hányni minden szart, és nem kell centizgetni, és olykor nagyobb dolgokhoz is jól jön (mittomén bútor, költözés). De valószínűleg igen, az a jellemzőbb, hogy aki ilyet vett, az ki is használta (bár az sem mindegy, hogy cementes zsákkal pakolta meg, vagy gyerekjátékkal családi nyaralásnál).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz neduddki #22985 üzenetére
Igazából én alapvetően beérem egy egyszerűbb autóval, ami azt is jelenti, hogy ha van megfelelő pl. astra 400 körül, akkor nem feltétlenül keresnék többért.
Bár aztán lehet érdemes 500 fölé tolni kicsit a keretet és ilyen autót nézni, nem tudom... laikusként elsőre annyit látok, hogy izmos motor van bennük, ami biztosításnál nem előny. De erről is csak annyit tudok, hogy többe van, de, hogy mennyivel, azt nem (ránéztem ilyen díjkalkulátorra, de az kegyetlen összetett / autóra szabottnak tűnt, gondoltam, van valami általános árazási irányelv az adott teljesítménykategóriákra, de ilyet nem láttam).Nekem, ami a legfontosabb lenne amúgy a kocsiban, az az olcsó fenntarthatóság, megbízhatóság. Tehát alkatrész, szerviz, biztosítás, fogyasztás, ilyesmik. Nem igazán tudnám szerelgetni, nem különösebben értek hozzá, ezért nekem fontos, hogy ne kelljen piszkálni, meg azon parázni, hogy hogyan vernek át szervizben...
Egyelőre jóformán hétvégenként lenne csak használva, és nem több órás ország körüli utakra tervezek, meg amúgy is friss jogsi, első autó... szóval nekem jó egy egyszerűbb kocsi, persze, ha van jobb adott áron, akkor lehet róla szó, de nekem pl. a kényelem, teljesítmény másodlagos, a fenti szempontok az irányadóak.
Megpróbálok azért utánajárni az említett típusoknak, csak mint már sokszor mondtam, nem értek hozzá, így meg aztán nehéz elindulni...Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
8th
addikt
-
Tökmindegy
senior tag
válasz neduddki #23165 üzenetére
2006 os.
De igazad van 2005 körül kéne nézelődni ,szerintem lehet találni normális áron korrekt darabokat.
Kb ilyet már érdemes nézni .Amúgy mi történt? El tudom olvasni amit írtál ,különösebb erőlködés nélkül
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs