- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #21297 üzenetére
Kabbe jó?
(#21317) zsid:Tudod mi a véleményem a Volvóról(tiéd 2.5 ugye?), de sokaknak azért esik ki a körből, mert "Volvo". Itthon az nem presztízs. A Vw audi, merga béjemvé pedig az. Ezek a volvók(te jól beleástad magad a témába) turbóügyben mennyire megbízhatóak? Mert tényleg reklámáron van sok turbós volvó, és gyanús. Ennyire nincs ára, vagy szar?
Smoke & Torque
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #21345 üzenetére
Nem veszem sértésnek, ezért megfelelő nekem még a Suzuki, bár utóbbi időben egyre többet autózom, most heti 250km simán megvolt, ezért is nézegetem a nagyobbakat. Persze hogy paráztam, azért féltem az autót, attól hogy 9 éves, nekem még sokat jelent, kiforgatni meg nem igazán szoktam, tipikus nagypapás autó lesz belőle, ezért is keresek olyat ami nagyobb köbcentis, és nem igazán kell forgatni, azután meg ha futót kell húzni, vagy hegymenet van, akkor nyomatékból elintézi.
#21346 varga911: Akkor inkább felejtős, csak ha nagyon jó árban nem lesz egy.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #21360 üzenetére
Tudom én hogy poén, a tegnapit is csak poénból írtam rá. Hát ez a 2X annyi, sosel ehet tudni, nekem a suzuki ha úgy van városba 10liter. Mondjuk ha ezzel is úgy mennék, lehet hogy itt meg 20lenne
(#21361) zsid:AZ E38. Mit kapott az
Smoke & Torque
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #21360 üzenetére
Utóbbi egy évben inkább csak falun kívül, hosszabb távokat tettem meg. Mostanában pedig már van olyan hogy hétvégén pl.: 2*190km-t gurulok. Főleg országúton megyek, 80 és 110km/h között, tehát nem lenne gond vele. Előtte azért inkább csak 10-15km-eket ment egyhuzamban, pl. hétvégi bevásárlás. De ugye ez még egész csekély futás, szóval még legalább ugyan ennyit bele hajtok és utána kerül majd eladásra. Régi Volvok is tetszenek (főleg a 740 Turbo), csak elég régiek már szegények, illetve a mai kor színvonalát már egyik se hozza. Civic helyett az Accord van, borzasztóan tetszik az is, de ugye az ára elég húzós, mert tudják hogy nem sz@r. Bár 183-184cm vagyok, ergo majdnem az összes autó megfelel, csak szeretném ha magam mögé be tudnék ülni, ülés állítás nélkül, úgy hogy kényelmesen elférjen a lábam is, ez már a Wagonban nem jön össze, de mindenképpen előnye hogy elől nagyon kényelmes kis járgány. Továbbá a lényeg, hogy halk járású, illetve alig hallható szélzaj legyen 100km/h fölött (esetleg autópálya), és minden pompás.
#21365 neduddki: Üléssel nincs gond, nekem kényelmes. Meg amúgy se piszkálnám a gyári kocsi összképét.
#21366 zsid: Jó, itt nem pl.: egy Borára gondoltam, hanem picit nagyobb gépre. De elől ugye nincs gond, hátul már más a dolog nyitja.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #21446 üzenetére
Márciusban én is végigjártam ezt az utat, úgy volt, ahogy mondjátok. Nekem a néni az okmányirodában azt mondta, hogy az a matrica felragasztásának (!) az ára, nevettem is, hogy adja ide, felragasztom én, de "Hát olyat nem lehet, uram!"... Ott b*a meg a bürokráciát meg a sok vízfejet a jó ég. Arról már csak zárójelben beszélek, hogy két hete kivonták a forgalomból a kocsimat, mert nem fizettem biztosítást. Noha én mindent rendben elintéztem, csak a biztosító meg az illetékes okmányiroda közt nem volt akadálymentes az adatáramlás. De hogy az legyen a megoldás, hogy egyből kivonják... Vicc az egész.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz neduddki #21485 üzenetére
Ez igaz lehet, ám ezek a 90-esek új fejlesztések azokhoz képest. Szerintem nincs nagy különbség közöttük, most ezt a ge-t próbálom, mert ez jött szembe olcsón (2990,-). Gondolom, ezeknek is véges az élettartamuk, azt akkor csere. Előtte bosch xenon 50-es volt, az évente csere. Mivel kb 3 perc alatt kicserélem, nem zavar annyira.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #21490 üzenetére
VTi-vel van tapasztalat elég. Itthon tán azok a leg lefingotabbak minden téren. Viszont az tény, hogy lukasra rohadt kasznival, orrán-száján olajat locsoló füstölő motorral is meggyőzően megy. Már nyilván magához képest.
Zsid:
Ez a baj, mostanában egyre többet streetracerkedem, újra elkezdtem keresgélni az ideális íveket, visszatért belém a régi én. De sajnos a verda nagyon nem partner, és nagyon rávagyok izgulva valami hotheccsre. Nem rajongok a kisautókért, de rá kellett jönnöm, hogy egy MV6 omega pl hiába "erős" az életbe nem lesz vele olyan jó autózni, mert kelletlen nehéz rom. Tudom hogy mi kell nekem, (valami régi rom turboquattro, vagy egy jó E30, de inkább egy sportosabb 190-es) de azok elérhetetlenek sajnos. Mondjuk nagy alkotói dilemmában vagyok, mert néha rámjön hogy minek nyomni, valami nyugis kényelmes autó kell, másnap meg másra sem vágyom, csak egy pattogó recsegő ropogó üvöltő valamire. Csak én vagyok ezzel így?[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
válasz neduddki #21636 üzenetére
Éééééé? Semmit. Csak fura h a MOL kúton vett üzemagyag megfagy még apám trabantjában is télen, meg ha 2 hetet áll a fűnyíróban akkor az nem indul el csak teljes leeresztés meg takarítás után. Meg még a kagylós üzemanyag után is 1-2 évente le kell venni a tankot és kipucolni. Az unokahúgomnak ebből van homokozója!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #21666 üzenetére
A napokban én is nézegettem az Almerakat, kinézetre a 2003-utáni projis lámpás, digitklímásak nagyon bejövősek. Rokonnak volt ilyen, sedanja, projis lampas de körbetörve, hátsó ülések nélkül(téglát hordtak vele) kipufogó leszakadva, stb, de kegyetlen jól ment még abban az állapotban is. Fogalmam sincs milyen motoros volt.
Smoke & Torque
-
hdman
őstag
válasz neduddki #21662 üzenetére
Ok, de Te egy vagy a sok közül.
hogy a kezem aal tmenyit ment az oto,
Az ok, hogy nálad mennyit ment, de előtte? Most tényleg nem megbántani akarlak, félre ne értsd: belefoglalod, aláirod, ok, és? Attól még nem feltétlenül biznak meg benned. A tankolás és autópálya matrica meg semmit nem ér etéren.
Sopron city :)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #21670 üzenetére
Hát, minden eleme más szinű volt, belül meg fapad, tehát lehet hogy P1volt csak P2 lámpákkal, sedan volt, viszont p2 szedanbol csak 1.5benzin és 1.5D volt, ahogy én tudom, ez viszont nagyon ment. Akkor mikor láttam újra rácsodálkoztam a japán teknikára, mert földúton használták tégla meg egyéb dolgok hordására, széthorpadva törve mindene, belül szétgányolva, egy legalja autó volt, de ment, és nem is akárhogy. Pedig sejtésem szerint olajat se sűrűn cseréltek. Mondjuk a gátlók kukák voltak benne
Zoo8800:Há' ez' vót' gondolom.
BitporkNem mindenkinek az ilyen orálrollerek a sorsa De inkább akkor egy Tuareg V10TDi az a repülót is elhúzza, meg nem akad el a ganyéba se, bár ott tán az "órród" se.
Mod: TDI
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #21859 üzenetére
Hmm... utánaolvastam, elég meggyőző, viszont 13k 4 liter.
5 ezerrel több, mint a ENEOS Premium Hyper 5W-30 4L.
Szerinted megéri a különbséget? Úgy, hogy a suttyó suzuki szervizekben amúgy a gyári előírásoknak még éppen megfelelő, félszintetikus 10w40-es olajat rakják bele, mert az olcsó -
Kornel
veterán
válasz neduddki #21866 üzenetére
általában országúton van használva.
azért gondoltam a szintetikus 5w30-ra, mert nem sokkal kerül többe, mint egy fél szintetikus 10w40, és szerintem jobb lenne a motornak. szerinted?
ez a sustina elég komoly, de jóval drágább egy szintetikus 5w30-nál.
amúgy szerintem japó a moci benne.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #21920 üzenetére
mivel most volt lecserélve, ezért csak következő cserekor (de legfeljebb november végén, amikor már hidegebbek lesznek) váltok 5w30-ra.
viszont az előző témához visszakanyarodva a kipufogóm nekem se fém tiszta, ez jelenthet valami gondot? Gyertya még nem volt cserélve, kiszedjem, megnézni, hogy milyen? Elvileg 105k-nál kell csak cserélni... ha jól meghajtom, esetleg az segít neki? Elvileg sokat ment városban a kocsi, most van benne 60k.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #21955 üzenetére
majd itthon kiégetem, jövő héten kap egy pályát akkor, viszont gyertyán mit kell majd nézni? ha nem tiszta, vagy őz barna az elektróda, akkor kuka?
tudsz olcsón bele való gyertyát, mert ha cserés, akkor vevő lennék egy szettre, nincs kedvem 20-25k-t kiadni érte[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen