- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #43652 üzenetére
Igazad van, de ez a "mutasd meg egy szakinak" elég ultimate azért. Minden tisztelettel, ez kb. mindenre válasz, csak éppen semmit nem segít, annyi eszem nekem is van, hogy ha baja van elviszem, de nem véletlenül nem oda vezetett az első utam. Próbálok kérdezni és tanulni, erre ez kb. annyi, mint arra ha valaki bekérdezne, hogy merre kell lazítani egy csavart az lenne a válasz, hogy hívjon szerelőt. Valóban. Mint az autóvásárlásnál a jól meg kell nézni. Tényleg minden tisztelettel mondom ezt, ne legyen harag.
@MunezXBK: OK, csak tapasztalatlanként nem tudom, mit kellene hallanom. Az is lehet, hogy üzemszerű, én arra emlékszem, hogy amikor meglett, nem hallottam ilyet, de lehet csak nem figyeltem fel rá, vagy máshogy vezettem. Benne van ez is, azért kérdezek így, hogy hátha van valami válasz, hogy "ha ilyet hallasz rendben van, normális, ha olyat hallasz, akkor lehet a) b) c) gond.)
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz tomcsi23 #44220 üzenetére
HI!
ott jo segbe ken rugni a agyrtot a sporolason/slendriansagon. emlexem a 90es evek opeljeiben votak sirnivalo fekek sorra alazta a focvagen oket, es ugy tunik mostanra megferdult a hejjzet
udv
neduddki
mod: exKiksig: arra valszoltam, TEEEEEE butaaaaaa:- ) meg annyit tenenk hozza, hogy egy lejton max abban a sebessegben menmj ke amivel felmentel. de inkabb -1 tanitottak a regi oregek nemhujjeseg
azert ez mai fekekkel mar csak extrem terheleskor, de ha uvegesre egetedd a fekbetet feulet akko rugyio smindegy[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
8th
addikt
válasz tomcsi23 #44237 üzenetére
Autobild-ben volt egy Passat vs. Mondeo vs. Vectra kombi teszt. Méterekkel később állt meg a VW hidegen és melegen is mint a konkurencia. És ez nagyon gáz. Sok mindenen lehet spórolni egy autónál de véleményem szerint a féken/futóművön nem lenne szabad.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
qdak
addikt
válasz tomcsi23 #44631 üzenetére
downgrade hez csak eleg a haver haverjanak az ocsondolgozo ismerose.
igazabol lehetne azzal vacakolni h nem a tuningra hegyezed ki, hanem mondjuk 1 dieselnek kisebb fordulatra hejezed a legjobb teljesitmenyt.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Xero
nagyúr
válasz tomcsi23 #44708 üzenetére
Nekem töltés után június közepén közel 40 fokban a középső befújónál 1-es állásban 6.5fokot tolt, míg 2-esben 7.3-at.
(#44713) MunezXBK: Nekem a gyári felszereltség szerint sima papír van, de azzal hajlamosabb volt a klíma büdösödni. Három éve lecseréltem Purflux aktív szenesre és azóta a harmadikat "koptatom". Szagnak nyoma sincs, még tartós belső keringtetés és lekapcsolás után sem.
Furcsa módon 2-3 évente az autó klímáját elég pucolni és semmi bajom vele, szemben a lakás klímákkal, amit ha idény elején nem takarítanak meg, akkor egyből minden kínom van. Ezt betudom a szűrő jótékony hatásának.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #45492 üzenetére
Én most sonaxot használok, többek között abból kerestem volna kátrányleszedőt, de 2500 volt, ami a szilkerben 1600. Példának okáért. Meg gumiszőnyeg máshol 3k körül indul, itt 6k körül. Autómárkás kulcstartó nem is volt, telefontöltő csak nagyon vacak vagy nagyon drága (és felesleges extrákkal teleaggatott). Stb. Tipikusan az, amikor minden van, csak pont ami kell az nincs. Aztán lehet pont rossz dolgokat kerestem
(Na jó, bevallom, azért rágtam be, mert nem kaptam Kennblokkos Gymnasztika3 falinaptárat)
-
-
szőröscica
addikt
válasz tomcsi23 #46513 üzenetére
Nekem ugyanez a jelenseg volt, de el is kezdett razni fekezeskor utana. En a nagy havazasok utan tettem le ket hetre a kocsit betegseg miatt. ha nem mulik a razas, olajcserenel kenytelen leszek cserelni oket. Pedig elotte semmi hiba nem volt. Hazajottem a 15 centis hoban, allt ket hetet a kocsi, csattant egyet az elso tarcsa mikor nagyobb gazzal alltam ki, es azota raz.
-
őstag
válasz tomcsi23 #46741 üzenetére
Leonnal nem számoltam egyáltalán amikor autót kerestem, de nagyon megfogott ez a konkrét modell és nagyon jó állapotú is volt, minden rendben volt vele. Valamint mindig szerettem volna egy sportos, (de nem RS,TS, Typer, stb jellegű) turbós benzines autót, amit jó vezetni. Ha tehetném a következő autóm is turbós benzines volna, de inkább olyan lesz ami nem kívánja a sportos vezetést, hanem a nyugalomra ösztönöz és elviselhetőbbé teszi a városi dugóban való közlékest is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tomcsi23 #47599 üzenetére
Itt is csak a spórolás megy, aztán a gyártó meg a userre mutogat, hogy nem használja rendesen a kocsit. (szerintetek az emberek hány százaléka tudja, hogy hogy kell használni egy turbo-s autót?)
Mennyivel kerülne többe vízhűtéssel egy turbo? (ami leállítás után timerrel lehűtené) És nem-e hozná vissza az árát a gariban nem tönkrement turbók ki nem fizetett ára? Aztán meg csodálkoznak, hogy gond van, és csődbe mennek, meg hogy nem viszik azt a fránya jó autókat, közbe meg minden sz*ron spórolnak, aki egyszer becumizza így, tuti nem vesz ugyanonnan kocsit egy darabig. -
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #48772 üzenetére
Nem nem nem... A pontos adatokat nem tudom, csak kb a sebességet, ami olyan 30-40. Városban, piros után, emelkedőn.
Az a gond, hogy a 2. már kevés. Hallom a motoron. De ha a 3.-ba kapcsolok, akkor meg nem hajlandó húzni, belassul, kb pont nulla gyorsulás és maradok 30-40km/h-nál. Inkább 30-nál. Tehát 50-re se tudok felgyorsulni.
Nem tragédia, csak mondom ha már autóvásárlásra adnám a fejem, akkor ilyen ne legyen... -
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #48856 üzenetére
Na, de hol? Mert én emelkedőn gondoltam. Csak nem Vp-i vagy te is?
Ma én is néztem de egy redvás busz ment előttem így még a 2-es kellemes volt (kb 30-cal mentünk fel). Mikor a buszsáv elkanyarodott akkor adtam neki még egy kis gázt kettesben és tettem neki egy 3-ast. Aztán padló, de semmi majdnem visszalassultam. Asszem olyan 40 és 50 között mehettem, de valóban 2000 környékén volt a fordulat 2-ban.Most viszont figyeltem 4.-ben 50-nel 1500-as volt a fordulat. Ha azt 5.-be rakom akkor szépen visszaesik talán 1000 alá is. Ezért szoktam inkább 60-nál 5.-et kapcsolni.
Kicsit más. Ha már témánál vagyunk...
Most, hogy megint egyre többet járok vidékre, feltűnt, hogy szegény Omega nem nagyon bírja az emelkedőket.
Ezt a régi Sierránál de még a Mondeonál se vettem észre. Itt Vp és Bp között a 8-ason elég sok kisebb-nagyobb emelkedő van. Én meg tartom a stabil 120-at (10-et csal az óra, tehát így jön ki a 110-es határ) de ha jön egy emelkedő, akár pici is, szépen visszalassul. Kicsit nagyobb emelkedőnél meg a gázt is hiába nyomom. Kifejezetten érezni, hogy még gázadással is alig tudja tartani az egyenes úton stabilan tartott tempót, majd mikor kiegyenesedik az út, akkor rá pár másodperccel meg begyorsul(na) rendesen.
Jó, tudom az Omega dögnagy autó és nehéz is.De pl a Sierrával és Mondeoval szoktam olyat csinálni, hogy ha látom a tükörben, hogy jön mögöttem egy autó ami csak picivel megy gyorsabban, mint én és közeledik az emelkedő, akkor nem húzódok le a külső sávba. Miért? Mert az emelkedőn az ő autója úgyis belassul az enyém meg nem. És ez eddig mindig be is jött. Se a Sierra se a Mondeo nem érezte meg a kisebb emelkedőket. Sőt kis(!) gázadással még gyorsult is emelkedőn. A mögöttem levő meg előre megjósolt módon visszalassult. (persze ez nem bunkózás ha látom, hogy jóval gyorsabb meg gyorsul is rendesen akkor gondolkodás nélkül kimegyek kívülre. Csak aki ismeri ezt az útszakaszt az tudja, hogy milyen ótvar a külső sáv...)
Szóval ha eljön az autóvásárlás ideje, akkor ez is egy fontos szempont lesz, nehogymár megérezzen egy kis-közepes emelkedőt 120 környékén.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs