- Modding és elektronikai kérdések
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Vagy csak simán keresztülhajtanának rajta. Mást se hallanál a parkolóházakban, meg területeken, csak hogy percenként durranna egy. Hogyne durranna, mikor egy csomó paraszt van, hogy keresztbe kasul áthajt a Tesco parkolóban a sávok között. Penny-nél csinálták jól, ott betonszegélyekkel vannak elválasztva, hogy ne lehessen rallizni.
-
giigz
veterán
"3.-ban 3 ezernél valamivel kevesebbet, mint 5.-ben"
Ebben biztos vagy? És akkor 5-ben 1500-as fordulatnál mennyit fogyaszthat?
Mert ha 3.-ban 3000-es fordulatnál kevesebbet fogyaszt, mint 5,5 liter, akkor ezután fel sem fogok váltani
Viszont én ezt valahogy elképzelhetetlennek tartom, de ugye nem is értek annyira hozzá...
Dluinet: Megane 1998 1.4 8v, 4 ajtós
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Nekem a golf mappában az van hogy 3.ban 2.5x többet eszik ugyanolyan tempónál mint ötödikben, fényképezni nem tudom az ábrát mert nincs itthon a fényképezőm.
giigz: "de kérdés, hogy mennyire vakítja a szembejövőt"
ezt a szemből jövők villogásának számából lehet kikövetkeztetni.
De hagyományos lámpáknál nincs olyan éles határ mint a vetítőlencséseknél szal én nem erőltetnem a felemelését.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
jozefgucci1
addikt
Köszi ,de valahogy a Skoda nekem nem jön be ! Na jó az új SuperB az igen ,de arra meg nincs keret .
Amúgy írtátok , hogy benzinesből nehéz mellényúlni . Namost akkor ennyi futásteljesítmény melett ne is nézzem a dieselt ? Mert Mazdából én a 2.2 deeselt nézegettem . Az láncos hajtás stb .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
KAMELOT
titán
Turbóhoz képest írtam. Ja és jóval nagyobb erő van egy kompresszorban, igaz több helyet foglal. Azért használnak manapság az új kocsikban is turbót. Turbót viszont pörgetni kell és ha pörgeted akkor többet is fogyasztasz. Én gyűjtök egy Szép kis Impalára 5,7 blokk van benne, beléteszek LPG-t és csókolom. 13euroból megúszom a 100km-t. Már olcós pénzért kapni ilyet. Elektronika nincs benne csak a puszta blokk. Egy ilyen blokkot elfogadnák a kocsimba.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Dr.Zoo
senior tag
Ha figyelmesen elolvasod a mondókámat, akkor ott van, hogy "megvettem életem első, és egyben utolsó automataváltós autóját" nulla automatás tapasztalattal.......
Ha újonnnan megveszi hajrá. De ha a 10-15 év körüli magyarországi, tuti kilóméteres, hibátlan női tulajos autókat nézegeti, akkor próbálom felkészíteni, hogy ő ne kövesse el azokat a hibákat, amiket én.
Egyébként az index oldalán van egy automataváltós topik, ott aztán vannak igen cifra történetek....Peace:
Z
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DeFranco
nagyúr
igen, jól meg kell nézni aztán a jót megvenni... ez annyira tipikus duma aztán amikor majd odakerülsz, hogy kéne venni valamit és van egy dobásod ezen a szarkupacon amit magyar autópiacnak hívnak komolyan keresni nem csak játszani a konfigurátorral, akkor majd hirtelen fog változni az alapállás
a partvonalról könnyű dobálni az autóskártyákat
ja, nem kell megvenni a szart, meg nem félmilliót futottat kell venni, meg ja jól meg kell nézni. csak aztán amikor oda kerül a sor, hogy hogyan is lehet ezeket akkor ténylegesen kiszűrni akkor van itt durva nagy csend meg a nyakak behúzása, valahogy eltűnik a sok capt'n obvious
nézd meg ezt a zöldséges gyereket (andrás47) harmadszorra kérdez értelmeset, két paraméternél többet lőtt be már megáll a tudomány, mindenki csak addig vegyészgépészmérnök amíg benzindízel fud van meg kikönyöklő hajtókarokról kell sztorizgatni
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Jaja. azért írtam, hogy elvileg 178.000 vettem, aztán meglett a 270.000 ig vezettet német szervízkönyve..
Utána már nekem is tiszta volt, hogy egy lepukkant, a világot 2x körbejárt kocsit vettem, de sajnos nem tudtam vele mit kezdeni... Magyarország, én így szeretlek...
Ehh, de mindegy, jött egy (isten áldása kísérje minden lépését!!! ) stift, és totálba törte..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
runner 125
nagyúr
Jajam, a facelift nagyon feldobta az utolsó évjáratot (2008-9)
Egyébként innen is látszik mennyire népszerű volt, gyakorlatilag ugyanazt a formát árulták 10 évig. E tekintetben nekem pl. sokkal jobban bejön ez a formavilág. Valahogy számomra ez a forma a klasszikus Volvo, az új S60 pl. már nagyon Ford-os.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
nézd, Zoo azt mondta, hogy ha autómatát vesz, akkor készüljön fel rá, hogy nagy szívás lesz vele, ha hibás, és hogy hibás-e azt nem tudja alapvetően felmérni vásárlás előtt
így inkább ha lehet kerülje, nem azért mert minden automata szar, hanem mert nagy a kockázat, plusz ezeket alapvetően itthon sajnos el is hanyagolják, ami növeli a kockázatot
erre te jössz azzal, hogy nem az automata szar, hanem amit megvett az a szar, és ettől még meg kellene szidni az összes automatát mert az övé rossz volt
miközben Zoo sem mondott olyat, hogy minden automata szar, csak hogy nagy a kockázat
a kettőtök között az a különbség, hogy neki tapasztalata van, nyilván nem csak a saját bőre, hanem ha már ott volt a slamasztikában, akkor nyilván körbe is járta a kérdést, neked meg véleményed van. nagy különbség.
de te nyilván meg fogod tudni állapítani az első/második autódról a tényleges műszaki állapotot majd, így tanácsot sem kell majd kérned. sajnos nem mindenki ekkora őstehetség, de ha megvan benned ez az áldás, akkor esetleg kamatoztathatnád is.
még egyszer mondom: világíts már meg minket, hogy szűröd ki a szar automatát? meg akkor már hogy szűröd ki a többi bontás nélkül nem látható hibát, amibe bele lehet funti? meg hogy állapítod meg a valós futást? konkrétumokkal gyere, ha már...
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Viszont a szervizkönyvben vissza lehet nézni + a rendszerben is meg tudod nézetni mennyi a valós km.
220 000km az már elég sok főleg automatánál. A kocsi értéke kb. 5000euro több nem sajnos. Fent áll a veszély, hogy a sebváltóban a röpsúly elmegy. Sebváltó javítás sem olcsó.(#57526) dabadab:
1. ott a szervizkönyv
2. ott a rendszer amiben vissza tudod nézni(#57529) bitpork: Osztrákban a téli időszakban kötelező a lánc. Ha azod nincs mehetsz vissza.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Tudod van olyan, hogy VIN kód. Azt leírod és elmész a márkaszervizbe megnézetni. 30euro az adatok kikérése. És máris tudod mikor volt szervizelve és mennyi km-vel.
Hamis szervizkönyvet meg nem adhat neked mivel az átiratásnál magával cseszik ki az illető.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
DeFranco
nagyúr
1: az egyhatos fókámat az utolsó fillérig a teljes mértékben leadózott keresetemből vettem az után, hogy összehoztam egy tehermentes másfél szobás öröklakást szóval deal with it, lehet utánam csinálni
2: pontosan hány forintot is költöttél el eddig az autópiacon hogy ekkora az arcod? pontosan hány autót is vettél? pontosan milyen tapasztalatokkal is rendelkezel, hogy ide jössz leosztani a lapokat? kicsit sok lesz ez szerintem, az egy dolog, hogy van véleményed, de nem azokat kellene leosztani, akik egyébként a saját bőrükön érzik amin átmentek. veled ellentétben.
3: még mindig nem válaszoltál arra a kérdésemre, ahol a konkrétumokat firtattam. ha ekkora tudás van a birtokodban, gyere, és oszd meg. támaszd alá az álláspontodat, mert ez így kevés, hogy csuklóból leszólod az én meg a Zoo meg a mások hozzászólását csak azért mert neked ex katedra más a véleményed.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Az elég szomorú. Akkor meg a vásárlók is hülyék! Már bocs, de más szó nincs rá!
(#57541) bitpork: Akkor nem szóltam semmit. MO hibája. Elég angy baj, hogy ilyet meg mertek engedni. Nálunk az auótak csak VIN kóddal teheted fel hirdetésre. Azaz a böngésző ki tudja kérni az autó adatait a VIN kód alapján.
(#57543) Bdanyy: Igen ha jegyezve volt a szervizelés a rendszerben. Vagyis hát gondolom kellett!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Bdanyy
addikt
Swift és fabia egyszerűen nem tetszik
saxot ajanlottam én is, de túl régi
Corsa talán tetszik, és kicsi, ez jutott eszembe még (astra mellé kellene egy kisebb masodauto)
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Dany007
veterán
hmmm Akkor ez szerintem pozitívum...
Nálam az Omega kormányán eléggé érezni az utat Zavar is rendesen...
Ellenben a Mondeonál nem nagyon venni észre. Szal ez nálam pozitívum... Nem akarom úgy érezni minden egyes úthibánál - amiből itthon bőven akad - hogy szét akar esni alattam az autó.. -
Laraxior
titán
Ott szoktam látni az 508-ast is, az meg olyan vajszínű, vagy valami hasonló.
Francia ide vagy oda elfogadnám, márhogy a 407-et, az se baj ha nem coupe"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Lenry
félisten
A4-es Audiban 1000 euro környékén.
nem túl drága ahhoz, hogy nagyon sajnáljam, ha valami komoly gebasz lesz vele, cserébe mégiscsak egy normális autó. (tudom, ezen az áron csodát azért ne várjak)kösz a tippet, megkérdem, mert főleg a fizikai hazajuttatás környékén vannak fehér foltok.
a P-s rendszámok bérbeadásával foglalkozó oldalak mindenhol írják, hogy ez használható külföldi autó behozására, de ugyanott azt is leírják, hogy a rendszám csak Magyarországon érvényes.
máshol megtaláltam azt is, hogy a német ideiglenes rendszám 100 euro, amit még akár ki is fizetnék, de arra már nem találtam infót, hogy azzal közlekedhetek-e Ausztriában és Magyarországon...az ezzel foglalkozó oldalak meg általánosságban azt írják, hogy EU-s autót nem kell kivonatni a származási országból, hazahozhatom a saját rendszámával, de a németeknél ugyebár ilyen nincs, ott a rendszám személyhez és nem autóhoz kötött.
persze a legtisztább felrakni egy trailerre, de azzal el is kopik a németországi autó maradék árelőnye.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Dany007
veterán
Én is valami kuplungra gondoltam.
Viszont ma még nem tapasztaltam a jelenséget. Igaz próbáltam nagyon finoman váltani csúsztatás nélkül.
De azért furcsa, hogy két és fél éven át semmi, majd most mikor anyós elviszi 1-2 órára utána meg alig jutok haza...@phonecat:
Hoppá, köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
-
-
hdman
őstag
Arra még számold rá a BC csalását, szóval alsó hangon 7-7,2.
Most megint elkezdtem spurival etetni a gépet, a szokásos felhasználási módom szerint (90%pálya 130-140 10% város dinamikusan) bc szerint kerek 6 liter, rátankolva inkább 6,8-7l.
Az astrában a BC-nek 2 memóriája van, az elsőt sosem nullázom, a másodikat pedig minden tankolásnál (azaz hetente).
A közösen eltöltött ~8-10e km alatt 6,1l-t irt a BC. (persze klimával mindennel együtt)
Szplöttyy: jó kis gép, örök mint a nyomoruság. Asszem ilyet vezettem annó kombiban párszor.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
dragonfx
veterán
na az jo akkor asszemrá kell feküdnöm erre a navigácios témára. .bár másfél év mulva aktuális csak....
giigz>>ez tuti hogy reáltalan adatok.bőven a gyári alatt.szélrányékba ja alapjáraton ettek ennyit....közuti forgalomba kb duplája...
1.4es dízelek mindig jol ettek ha kicsi könnyü a kasztni.DeFranco>>ez rendben van nem volt drága a c corsa szervíze. .gondolom nem szakszervízbe volt...
62610>>gratulálok remélem téged fognak először megbüntetni valami ökörség miatt,és akkor is ezt fogod mondani...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nagyúr
én csak a saját főnökeimből indulok ki, egy hétvégén 4-5× teszik csak meg a ház nyaraló útvonalat egy autóval, de a főnők haverjának horvátban van nyaralója, és Ő minden héten legalább 2× lemegy
a többi utat nem is számoltam
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
giigz
veterán
-
_seth_
veterán
Kézi váltóval van aki 8 körül fogyaszt (nem sok) de automatával a 10-11 az átlag itt.
Na de nekem mind1, aki viszont úgy hiszi, hogy 7 liter alatt is elmegy ez a dög automatával az nagyon optimista
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
Én ilyen szép videjókat nem látok, de az a4 cabrioban lévő multitronicot ismerem. Az nem csinál ilyen hirtelen fordulatszám dobást soha. Elindulsz, 3k rpm, és ahogy gyorsulsz elkezdi vissza engedni a fordulatot 2k környékére, majd ha száguldani akarok, akkor meg vissza kúszik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs