- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #5020 üzenetére
I=Q/t fizkaoran aludtal, mi?
Feltolti az, csak tovabb tart. A konnektoros akkutoltonek is tok mind1 mekkora akku van rajta, mindet feltolti. De szerintem ritka az a generator, ami nem tud min 60A-t eloallitani, ugyhogy a kocsi aramellatasan feluli arammal siman feltotni az akkut. A feszszabalyzo 14.2-14.4-re szabalyoz, es addig tolti igy, amig nem lesz annyi a fesz a rendszerben. Es addig lesz ennyi, amig az akkut is teljesen fel nem tolti, azt amugy is csak akkor lehet tolteni, ha tobbel toltod, mint a nevleges feszultsege
Ennyi erovel egy regebbi digit fenykepezobe se rakj soha nagyobb kapacitasu ceruza akkut, mint amit akkor vehettel bele, mert azzal is csak ugyanannyit lehet vakuzni. Es megsem.
Nekem is van itthon egy AA elem meretu akku toltom, meg 20(!) eve vettem walkman-zni , egyik nap egyik paros volt benne masik nap a masik. Akkoiban meg 500mAh-s aku volt az aztaaaa, amikor vettem egy 650mAh-s mar vazzeg volt, amikor lett 1000mAh-s is, na hat az volt a kiralysag.
Na ma mar 2500-sokat toljuk vele, meg mp3 lejatszoba AAA akkukat, es erdekes, de feltolti. Nem tudom mikorra, mert annyira proli, hogy nem jelzi ki, de este belrakom es reggelre kesz van azzal is. Es pl a motsani AA elem az 5x tudja azonos meretben, mit amikor suliba jarva regen hasznaltam a vókmen-ben.
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #5058 üzenetére
Van egy Fuji Finepix S3000, eleg reg ota megvan, es 4db cerka elemmel vagy akkuval szuperal.
Teljesen jo kepeket csinal, akkoriban egy fel-pro gep volt, kozel 200k volt az ara.
Meg van egy slide-s Samsung i70 is, ebben mar belso akku van persze.De ott vannak mobil telok is.
Regen egy N3310-ben gyari akku volt 850mAh-s, de vannak/voltak hozza 1200 es 1600mAh-sak is, amik lenyegesen tovabb birtak egy feltoltessel, mert vhogy megis feltolti azt is.Ezt a baromagot nem tudom honnan veszitek, hogy de nem tolti fel, mert nem. Az akkutolto is feltolt barmekkora akkut, csak mas es mas ido alatt. Nyilvan a 70Ah-s akkut 2x addig fogja tolteni, mint a 35Ah-st, de ez mar csak ijen.
Nagyobb autohoz azert szerelnek altalaban nagyobb generatort, mert abban jelemzoen tobb fogyaszto is van a tobb extra miatt, hogy ne reszben az akkurol menjen az auto, hanem teljesen a generatorrol.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #5073 üzenetére
Kb leszarom mit mond a microfasztudjaki
Elkezdtuk programozni az autot egy notebook-l, amiben 5% kapacitas volt, allandoan sipakolt hogy toltsuk, kb masfel ora mulva koppra fel volt toltve inverterrol. 6 orat meg szivesen megneznem melyik notebook megy el akkurol, meg mijen hasznalat kozben... netbook talan, potyoreszve
Nalam ugy van hogy a gyari akku 55Ah-s es 90A-s a generator, a nem_klimasban viszont csak 44Ah-s az akku es 66A-s a generator. Ehhez kepest van nekem egy 70Ah-s akkum
Siman elferne meg a 85Ah-s is amugy.
Ezenkivul minden ugyanaz bennuk, de ennek az egy fogyasztonak az aramfelvetele magaban +20A (klimakupplung + rajabb hutoventi uzem kozben)Az autok eleg sok aramot esznek am, hatso ablak futes is egy valag A-t ker, meg vilagitasz kozben, az is van 15A, vagy lefujatod a klimval a szelvedot es csicskabb generator nem is tudna annyit tolni ami ehhez kell, +radio +ECU sem napszellel megy... es meg persze toltse is az akkut.
Ezert van bennuk nagyobb A-s generator is.
Meg az sem mind am, hogy -10fokban a nevleges kapacitasa 20-25%-t tudja csak az akku, es nem mind1 mennyinek a mennyije ez.A gyarto meg nem fog neked semmibol jobbat adni, mint a minimalisan szukseges, mert fillerbaszo profitorientalt ceg.
De attol Te juzer meg rakhatsz bele utolag magadnakEgybekent meg vannak gyartok, akik eszakibb piacra szallitott autokba eleve nagyobb akkut rak be gyarikent, mint egy spanyol piacra szantban, szoval microplex meg netuddki es a te ervrendszered itt dolt meg. A csucslogikatok alapjan ott siman lemerult akkuik lennenek amikor -25-ben menne jörgensen póóógártéárs az IKEA-ba, de ezek szerint oda kisebb akku kene, mivel a nagyobbat ugysem toltik fel
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz h1n1_900 #5082 üzenetére
Igen, biztos van aki 50%-n is jol latja kepet raeso fenyben, meloban is van aki utan fel kell venni a fenyerot a LCD-n, mert neki a 45% a maniaja, mindenki masnak meg a 80%
Attol is fugg milyen oldalakat nezel
Van oldal amire felmenve 15sec-n belul beindul a hutoventi mindket notebook-mban, es csak akkor all le, miutan bezartam azt az oldalt.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz neduddki #5094 üzenetére
Zsenialis vagy netuddki, de tudod ez a inverter tema ugy mukodik, hogy az a szivargyujto 12V-bol csinal pl negyszog vagy akarmilyen AC 230V-t, majd a notebook sajat halozati toltoje van beledugva, es az ujra fasztudja mennyi egyenaramot general ebbol. Azaz hottokmind1 hogy kvaziszinuszos vagy negyszog vagy akarmilyen AC van kozben.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz neduddki #5097 üzenetére
Nincs az az akku amit nem lehet feltolteni generatorral.
Az konnektoros akkutolto is csak 5-6A-l tolti es megis eleg ez is bele.
Ennel barmelyik generator tobbel tudja tolteni, mikozben ellatja az autot is arammal.Tovabbra is varom, hogy szeritned a skandinav piacra szant autokban miert van gyarilag nagyobb akksi, ha uccsenm toltik fel soha es ezzel elobb beszarik. Pont kisebb kene legyen azokban, mert az ugy mindig isten lenne... legalabbis logikatok alapjan ez jon ki.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz neduddki #5100 üzenetére
Igen, hat furcsa dolgok is ezek, hogy egy 5A-s toltoaramal is csak fel lehet tolteni egy 110Ah-s akkut is....nemde?
Toltoaram karakterisztikaban meg a kisebb akkut sem az "idealis" szerint tolti a generator sem a kocsiban... vagy de?
Meg mindig nem ertitek meg, hogy a gyarto azert rak bele csak akkora akksit amekkorat, mert fillerbaszo profitorientalt ceg, es ha nem kell nagyobb, az nem jelenti azt, hogy nem is lehet, hanem csak azt, hogy ennyi minimum eleg.
Ezzel (is) ugyanis kisebb arat irhat ki az arcedulara, vagy ha ugyanannyi az ar, tobb lesz a profitjuk. A garo 3 evet tuti kibirja, aztan meg majd veszel ujat...Fekbol is rakhatsz el jobbat is a gyarinal, nem fog leszakadni a lengokar miatta, de az x suly es y teljesitmenyhez z meretu fektarcsa kell minimum a gyarto szerint. Akkor csak akkora lesz rajta, jobb nem. Annal nagyobb nem lesz, max ha Te utolag rax ra magadnak, ha ugy erzed, hogy a gyari az elmelegszik 5-6 satuzas utan a Hring-n
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Azoknak vezetni kene megtanulni inkabb, mert amugy barmi massal is elszalltak volna, sot, nehezebb autot jobban viszi a centrifugalis ero kanyarban, meg a tomege miatt nagyobb a fizikai lendulete is.
Megsincs sokon semmivel sem nagyobb fektarcsa elol, erdekes modon.
Ha ez vkinek nagyon megy kategoria, akkor uljon be egy GTi-be. Elarulom, az sem "megy" igazabol meg sehogy.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Errol van szo kb.
Van csaladban 1.3 3D Swift, elpruntyog vele fater egyedul vagy muterral, de abban central e.ablak-n kivul semmi extra nincs. A feke mondjuk egy fos, mert szervo nelkul eleg gaz lenne ra a 175-185-s gumi, amivel lenne tapadasi felulet is, ezzel meg eppencsak ralepsz a fekre es mar beblokkol. Az ABS sem segitene ezen, ha lenne, mert az auto csak addig fekez blokkolas nelkul, amig van eleg tapadasa.
Rovid tavon jar vele, meg ovatos, de 7.5-8 korul eszik igy is varosban (Bp) neki. Szerintem annyira nem keves ez. En mentem vele majdnem 10 volt , es messze nem ment ugy kozben, mint a Puttom.
OK, persze ha hosszabb tavra mennek vele akkor lemegy 5.5-re, de minden auto varosban "eszik" igazan es nem orszaguton, 90-re beallva Puttora is gyari adat 5.6 es annak rovid a valtoja a minnel jobb gyorsulasert, 100-nal 3100-t forog.
Az 1.3-s Swift 5. sebessege, meg qqqrrrvvvaaaa hosszu, 100-nal forog ~2300-t vele a motor, csak pont ez miatt meg gyorsitani sem igazan tud.
Orszaguton a nagyobb motoros auto is elpotyoreszik 90-nel jo fogyival, mert az ekkor a mas valtoja miatt kevesebbet is forog-----
En automban regebben volt 1.6-s motor is, siman lehet erezni a diffit az 1.4-hez kepest, sokkal jobban megy alul vele az auto, mert nyomatekosabb. Es semmivel nem evett tobbet, mert kevesbe volt terhelve.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bigemperor #5620 üzenetére
A rele nem biztos, hogy biztositek tablaban van vagy a kozeleben... valszeg azert az a neve, hogy biztositek tabla, mert biztositekok vannak benne es a rele lehet tok mashol is. Akar pl a utascellan kivul is es csak azert nem hallod
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #5638 üzenetére
Nem kell addig porgetni, de 90-nel ~6-t eszik, ha meg ezt a sebesseget vmikor el is akarod erni, mert feletetlezhetoen nem 90-l indul, akkor gyorsitas kozben 15-20l-t de meg tobbet is ir a kijelzo mar 5k-g porgetes nelkul is
A sok meg a 6 atlaga meg nem lesz 6 alatt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #5656 üzenetére
Az a baj lanccal, hogy sokmindenki azt hiszi tevesen, orokeletu, aztan nem, es akkor ugyanaz a szitu van, mint a szijszakdasnal, ha interferalo fele a motor, akkor a hengerfej mehet is a levesbe.
A szijat meg normalis ember km futas utan csereli es kesz. Aztan nezd csak meg mennyi egy lanc szett vagy egy szij szett, ha kenetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #5678 üzenetére
Aha, igen
Ezt reklamozta meloben egy emberke is ugy 10 eve, aztan amikor 3 darabban szedtek ki a Ford-jabol az allitolag 500k km-t kibiro lancot, akkor kicsit maskepp allt a szaja szele, a javitas ara miattMeg a VR6 juzerek is tudnanak meselni errol az 500k km-s lanc elettartamrol, 200k korul mar ugy meg van nyulva hogy feszito sem birja rendesen tartani
E30 318iS M42-s motorja detto
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #5798 üzenetére
Isminek volt egy 8gen 1.8Sport kuvik-ja. Azzal kb leszoptak magukat, pedig vatta ujan vettek. Egy evig semmi baja nem volt, pocc-roff ahogy kell, aztan tobbet allt szervizben, mint amit hasznaltak, de szo szerint. Elektronika, kabelkoteg, istenfasza szenzor mar mind kicserelve, es megis hol indul hol nem. Varosban megallt, menne tovabb nem indul. Treler szervizbe be, lerakjak, proba es megy. OK, haza 2 napig megy, aztan megint nem.
Amikor eccer eppen jo volt mar vagy 2 hete egyfolytaban gyorsan eladtak...
Mondjuk nem irigylem azt, aki megvette, de lam mindennel csöcsre lehet szaladni, meg uj autoval is, akkoris, ha japan
Most van egy uj CR-V helyette neki...hat jo occso "autojavitas" volt
De ezzel semmi baja nincs[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Egy tgk/busz ellen reccsenve sem a legzsak meg az NCAP 5 csillagja sem ved meg, 80-90km/h-s sebessegu utkozesnel szgk ellen sem.
Az, hogy kicsit-nagyon halsz meg, vagy nagyon-nagyon meghalsz, lenyegtelen. Meghalsz.Tudod, mint a FF-ben:
"It doesn't matter if you win by a second or a mile, winning is winning!"
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #5997 üzenetére
Mondd neki, hogy 1.4M ha mar nyari kepekkel tette fel mert azota hirdeti ennyiert.
Arra keszulj fel vele, hogy qrva hosszu, es szarul latni ki belole, ugyhogy parkolni szopofaktor vele bp-n
Na meg mivel nem egy tomegmodell a bode, es ugyan nem is jon szembe minden sarkon ketto masik, de barmi is kell hozza, mert pl vki kedvesen lebassza lokodet parkolas kozben es elillan, az konyekig zsebbe nyulos tema, mert ehhez utangyartottban nincs semmi.
Amugy egy masik forumban vkinek van ijene, de "csak" 2.0 16v-ben. Na az eszik 10-t neki bp-n, pedig probal ovatoskodni vele, de a kaszni baszomnehez, lehet a 3.0-nak mar nem annyira, de a köccentiket etetni kell benzinnel. A lovak zabbal mennek.
10 literrel ezzel ugy lehet eljarni, hogy atlagban 10 az, es jarsz mellette bp-n kivul is.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #6002 üzenetére
"a két három hengeres blokk csak 4000-es fordulatszám körül nyit egybe"
He...???
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #6014 üzenetére
Jo hat ez egy faszlagyito szoveg.
Ez a resze kulon jo a leirasnak:
"Egyszerre mindig két hengerben van gyújtás minden körülmények között, tehát abszolút kiegyensúlyozottan és nagyon selymesen, finoman járó a V6-os motor."
Hat a finom jaras pont nem ettol van, hanem hogy 6 hengernel teljesitmenyatfedes van az egymas koveto hengerek kozott, meg van rajta egy akkora lendkerek, hogy jobb sulyzonak is beillene
Ez a kettos gyujtastema nekem is igy megy, pedig csak 4 henger van, de ez a wasted spark gyujtasrendszer sajatossaga, amikor 1 trafo kimenet egyszerre ad ket szikrat ket hengerbe, ebbol az egyik eppen gyujtas utemben van ahogy kell, a masik meg kipufogasban, azaz oda is megy egy szikra, de az feleslegesen van a "semmibe", innen jon az elnevezese, hogy wasted spark, hulladek szikra.Hatranya, hogy fele annyi futas km alatt leszikrazik annyit a gyertya, mint egy sima hengerkenti trafosnal (coil on plug - COP) vagy gyujtaselosztosnal, elonye, hogy nincs mechanikusan meg sehogy mozgo-kopo resze, mint a rotoros gyujtas elosztosnak, igy sokkal megbizhatobb, de annyira nem is draga a fillerbaszo gyartoknak igy, mintha minden hengerhez kulon trafo lenne, es ugyanugy barhova el lehet tolni az elogyujtast igy is, mint a COP-nal is, de ennek fele a koltsege igy.
Gyertyat meg majd ugyis Te cserelsz benne, nem a gyartonak kerul loveba.A 4 lambaszonda meg a mazochizmus egy kifejezesmodja, foleg akkor, ha Bosch gyartmanyuak.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #6015 üzenetére
Ha ritka es nagy ccm-s veretos franszoa autot akarsz, akkor van a Renault Safrane-bol egy 3.0 V6 Biturbo... na az igen, osszkerekes persze
Keszult is belole vagy 800db, ehhez kepest meg a Lotus Omega vagy Lancia Thema 8.32 de egy Ferrari/Lamborghini is egy tomegmodelltöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs