- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz hobizoli #5021 üzenetére
fizikán nem, de autóvillamosságtanon sem
akkuból max 1 mérettel nagyobbat, mert nem fogja tudni feltölteni a generátor és hamar leteszi a kanalat
egyébként mindenki azt vesz amit akar...
azt azért áruld még el, hogy miért szerelnek a nagyobb akkuhoz nagyobb generátort amikor a "fizika" szerint nem is kellene?
meg azt, hogy milyen fényképeződ van, ami tölti az akksiját?E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz hobizoli #5069 üzenetére
nagyon szívesen, csak a válasz első mondata miatt
és valószínűleg a micronix-nél sem értenek hozzá, ahogy neduddki említette[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
h1n1_900
senior tag
válasz hobizoli #5086 üzenetére
Led-es moncsi. 50%-on akkora a fényereje mint 100%-on a T60-nak. Minden féle oldalt. FB,PH!,Youtube stb... De ez már marhára off
A lényeg, hogy a mai laptopoknak nem gond 3Óra feletti üzemidő. A 3éves HP8510W-m is elmegy a mai napig 3órát.[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #5081 üzenetére
HI!
"masfel ora mulva koppra fel volt toltve inverterrol." na itt arulod el a hozzaertesedet:- )))
ha nemerted, akkor segitek: van egy igen zajos es kcsit hullamos egyenfeszultseged azt viszed be az inverterbe, /amit erre keszitetttk fel,/ az igy kapott 220v, jobb esetben is kvaziszinus, rosszab esetben negyszog /valosz szinuszist nagyitoval kell kersni/, majd atviszed a laptop tapjan, meg jo hogy kapsz egy stabil feszultseget.
olvasnivalo akku toltesrol:
"Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek." innen bofudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #5095 üzenetére
HI!
Az hogy eb zsemialsi vagyok az termeszetes es nagy orom, hogy a szadbol is hallom. :- ))) Addig valoban nincs is gond mig nem futsz bele egy pfc-s laptop tapba /itt annak mar a kertek alat/. de nem ez volt a felvetes
Amugy ha jol emlexem nem ez volt az alapo vitalalp, hane az hogy a generator em tolti teljesen fel az akkut, ebbolkoetkezi, hogy mar alapbol csoken az eletartama, amit inteligens kulso toltovel lehet kompenzalni. Fe,rebeszeles nelkul hogy allNlad a teme?udv
neduddki
mod; golya32: tegnap klartam Nked irni, hogy mi a hejjjzet?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #5098 üzenetére
HI!
az a baj, hogy nem fogo fel, hogy mit mondok ill. az idezett leirast is ignoralod ezen sajnos nem tudok segitani:- ( pedgi tok erthetoen van leirva.
es halvany lilakde nicns ahhoz, hogy ez most egy 44Ah-s v 72Ah-s az akku
meg egyszer hatha igy meltosztacc elolvasni:
"Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek."udv
neduddki
mod: soldi3r: nem a toltoaram akerdes, hanme a akkumulator toltesi karakterisztikaj, amit nem tud a generator
Ha mar hobizoli raragat a skadinavokra akor egy meglepi toluk:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #5101 üzenetére
HI!
feltoti egy bizonyis szintig /lasd leiras/, ami egeszen a legutobbi idokig, csak a szakmabelik tudtak, hogy nem a teljes feltiltes /ami egm az akku eletartamat is noveli/, ez avaltozott meg mikro emgjelntek a inteligens toltok esa nagykozoseg is szembesult ezekkel a dolgokkal /persze itt modnhatod, hogy hujjeseg, de ez max a Te velmeneyd:- )/ es most errol beszelek enenk asztan semmi koze a nagysaghoz, de errol nem beszeltem, hanem Te
udv
neduddki
mod: szerkezteshez: mutasd meg, hogy hol mondtam, hogy a kicsit feltolti a nagyobbat nem, nekm ez volt az alpvettes
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #5399 üzenetére
"Európa számos országában eddig is a 7 vagy 10 napos volt a legkisebb megvásárolható vignetta, amelyet a magyar turistának is meg kellett vennie, abban az esetben is, ha néhány óra alatt csak átutazott az országon"
Innen is üzenem az illetékes elvtársnak, hogy ha már az eu többi országával példálózik jó ha tudja, az eu számos országában az itthoni három-ötszöröse az átlag melós kereset. Honatyáink folyton az eu országaihoz hasonlítják orbániát. Majd ha vidéken a traktoros Józsi 90k helyett 350k-t visz haza akkor leszarja még azt is ha csak havi matricát lehet venni, de még az 500forintos benzint is kiröhögné. Kicsit bele kéne gondolni a helyi (magyar) viszonyokba mielőtt még ész nélkül mindenben idomulni próbálunk az eu országokhoz.
mod:
Ja, a fenti résznél én abba is hagytam az olvasást. Bekaptam a leszarom tablettát, mindjárt kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #5399 üzenetére
Akkor januárban áfa+ez a beépülő csoda kiegészítés, hát kíváncsi leszek 1l benzin vagy gázolaj árára...csak meg lesz az 500ft/l és akkor legalább könnyebb lesz számolni.
dízelracer #5402: igen ezt már említettem én is többször és maximálisan egyet értek veled...mert itt nálunk már tényleg szinte minden "EU-s" --> szabályok, bírságok, árak, stb. ... viszont a fizetések nem azok..közel sem
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #5399 üzenetére
extra bevételnövelő lépések nélkül egy éven belül "katasztrófahelyzet állna elő" a magyar útviszonyokban.
ezek mivel jarnak? merthogy nem vonattal, nem autoval az is tuti, egy 3 szamjegyu uton legalabbis tuti nem jart meg egyikse, akkor ugyanis tudnak hogy ezzel kb ugy 20 evet elkestek.....
-
k.
őstag
válasz hobizoli #5463 üzenetére
Fatter mesélte-autószerelő is volt, közlekedési felügyeletnél is dolgozott, stb, szóval van ismerőse- hogy sokan elszálltak ezekben a swiftekben, mert könnyű, nagyon megy, de a féke, a karosszériája nem ezen a szinten áll. És megvenné a srác, érzi, hogy megy a kocsi, mert 800 kg 90le-nek lótrugyi, simán viszi, aztán meg felkenödik a fára, mert a fék meg nem fogja.
68 lovas bőven elég.
-
k.
őstag
válasz hobizoli #5469 üzenetére
Nem vitatom, egy 1.8as-2.0-s G astraval is elszállnának, csak úgy értettem, hogy sok swiftet vettek, olcsó volt, elötte közük nem volt ilyen szintű "erőhöz" aztán az árokban -jó esetben- kötöttek ki.
Meghát, ha azt nézzük, nem okvetlenül álltak le 2-3 év után az 1.6os swift gyártásával.
-
kkrisi
senior tag
válasz hobizoli #5467 üzenetére
Akkor azt mondod, hogy ebből a szempontból nem spóróltak suzunál?
De én nem azért gondolkodtam el hírtelen egy picit az 1,6-on mert én nem tudok vezetni, csak gázt nyomni, hála apumnak megtanította, h a fékpedált a legnehezebb nyomni, így nem vagyok azaz őrült Csak abból a szempontból jó ha van tartalék erő, ha pl előzni kell, vagy bármilyen más helyzet, amikor jól jöhet! De ha ennyivel megdobja a fogyasztást, akkor 1.3 marad. -
kkrisi
senior tag
válasz hobizoli #5475 üzenetére
opeter87:
Bp.
És csak a 8 szelepes nyomatékos alul? Vagy úgy érted, hogy az a legnyomatékosabb az össz közül?Akkor szerintem marad az 1.3
Mert akkor bizonyos szempontokból 1.6 jobb lenne, de az 1.4 pénztárcakímélőbb, és azt mondjátok, nekem elég lesz bőven![ Szerkesztve ]
-
-
aphra2
aktív tag
válasz hobizoli #5684 üzenetére
Nem akartam konkrét tipus felsorolásba kezdeni, hogy melyik üt össze, és melyik nem, ...és igen az uno sem üt össze
Félig Off: Miért nem szeretik a szerelők , az óódi vezérlés cserét .... csak nem azért mert még a kutyaf@szát is szét kell szedni ? , a láncos óódi szintén zsír meló
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz hobizoli #5799 üzenetére
Nekem is van egy barátom akinek 6gen Civicje van de azt annyira koppra hatjtották hogy elmondani nem lehet. Már motort is cseréltek benne de még az újabbal is csak a gond van. Minden hétig szerelik. Pedig hozzátenném hogy 6gennnek sokkal jobb a híre mint a 8-asnak, az még japánban összerakott gép volt. De ha nem törődnek vele (gondolom az előző tulaj(ok) nem igazán foglalkoztak a géppel csak hajtották) akkor bármi képes megadni magát. Én nagyon odafigyelek az enyémre, nincs is vele gond meg szeretem is a gépet.
Amúgy annak ellenére hogy Hondás vagyok bevallom férfiasan ha lenne pénzem új autóra nem vennék Hondát csak esetleg Jazzt.dízelracer: valamelyik autós újságban olvastam egy BMW-ről tartós tesztet és ott a kormány kopott csúnyán. Írtak levelet a gyárnak és az a válasz jött rá hogy a mai kézkrémeg egyébb vegyszerek amiket a kezedre felviszel minden nap sajna ezt okozzák.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz hobizoli #6008 üzenetére
Tudom, hogy egy ideje fent van (nagyjából két és fél hónapja), akkor is és most is ez a legdrágább ajánlat (továbbra sem értem, hogyha valaki el akar adni egy autót, miért nem képes legalább a fotókészítés idejére lemosni...). Alkatrész nem gáz, a karosszéria elemek viszont valóban neccesek lehetnek. A fogyasztási adatokat a linket fórumról ollóztam össze, régóta olvasgatom. A kilátást sajna meg kell erősítenem, egy rövid ideig próbáltam, hát nem egyszerű még tolatóradarral se, pláne, hogy kb. egyikben sincs olyan. A budapesti használatot úgy értem, hogy agglomerációból (XXI. ker. széle) a város másik felébe (Duna Plaza környéke) való járkálás meg persze vonzáskörzetben össze-vissza. Vidékre ritkán megyek, külföldön még sosem jártam autóval.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz hobizoli #6021 üzenetére
Az a probléma, hogy (bár nagyon szép a Safrane), nekem pont a 406C külseje tetszik igazán (a belseje olyan XX. század végi tipikus francia) A 3.0 V6 tök felesleges nekem bele (felhasználási jellegét tekintve), de igazából a 2 literes mocival se fogyaszt látványosan kevesebbet (max a járulékos költségek alacsonyabbak (biztosítás, adók)), plusz nem is nagyon van eladó jellemzően (ha igen, akkor még az első évjáratokból).
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #6034 üzenetére
Van benne logika amit mondasz de amikor a szabad ég alatt éjszakázott a drága, reggelre tisztességesen legfagyott akkor isten király volt a szélvédöfütés. 30mp és ablaktörlövel le lehetett törölni a jeget.
Elég nagy mák de mi szerencsére egyszer nem kaptunk követ."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #6057 üzenetére
Mikor építették az M6-ra felvezető felüljárót és a hídhoz vezető szakaszt csak úgy csattogtak a kavicsok az autó orrán. Szélvédőt egy sem érte le szerencsére. Engem meg majd szétbaszott az ideg mert tudtam, hogy az akkori melóhelyen szemrebbenés nélkül levonták volna a béremből azt a kárt ami az idő alatt keletkezik míg nálam van az autó. Szar dolgok ezek.
-
ati012
senior tag
válasz hobizoli #6207 üzenetére
Az enyém csak 1.4es volt.
Ha legközelebb autóvásárlásra adom a fejem és találok elfogadható áron megkímélt 2literes benzinest vagy 1.9TD-t akkor elgondolkozom rajta. Csak ezeknél típushiba a rohadás.
Enyémnek is ez vetett véget, egy lengőkar cserénél átszakadt az alváz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest