- Zeneszerkesztő és DJ topic
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz tresh #102264 üzenetére
Volt szerencsém egy 1,4-es I-es fókában utazni egy Bp-Szeged távot, hát meglepett rendesen. 130 körül talán 3500-as frsz lehetett, de hogy mennyivel halkabb volt ez mint pl a Nissan Almera az hihetetlen. Osztrákoktól vásárolt autó, gondolom nem raktak abba sem plusz szigetelést, csak azért mert az Nyugati piac De tény, a fóka 2 az nem volt ilyen csendes, egy 1,6 kombival mentünk visszafelé, az 4000 körül forgott 140-nél, és határozottan hangosabb volt mint elődja:S Fura azért ez...
-
Vesztor87
senior tag
válasz hurenzon #102282 üzenetére
Köszi
Kicsit hihetetlen mikor azt írják hogy az 1,6-os alig megy, akkor valamit nagyon elkúrtak. Szülők Ignise V-ben felgyorsult óra szerint 170-ig (nyilván nem rakéta), ahogy a családban lévő 1,4-es G Astra is, szval nem kellene nagy mutatványnak lenni az óra szerinti 180-nak szerintem, még ha nem is spm fokozat az V sebességÁt lehet állítani hogy a sebességet mutassa a km számláló?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Suzuki Swift II (2005+) mennyire megbízható, és tartós kocsi? Rozsdára mennyire hajlamos?
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #102961 üzenetére
Másik fontos kérdés, fenntartás tekintetében melyikkel jár jobban. az ember? Az opelekkel kapcsolatban valamiért az a kép alakult ki bennem hogy nem túl strapabíró szerkezetek. Meg g Astra esetén csak 1,4-et szabad venni, a 2003 utániak tán nem eszik az olajat és láncosak. Fókából meg 2002 utáni 1.6. Vezetés tekintetében a g Astra / Focus/ Swift2 hogy áll egymáshoz képest? Egy 1,8 tddi fókát vezettem, futómű és kormányzás tekintetében nagyon Bejött. Másk kettőben csak utasként ültem nagyon rég. Ja, még annyi, hogy a lengyel gyártás mennyire gáz az Astra esetében?
Köszönöm -
Vesztor87
senior tag
A Nissan Almera 1,5 benzines verzióról mik a vélemények? A 2000 utániakra gondolok, a 90 de inkább 98 lovasokra (N16). Megbízhatóságuk japános? A motor az láncos? Egy Almera tulajjal beszéltem, ő 2. tulaja a gépnek, előtte is a családjában volt a kocsi, elmondása szerint 200k km alatt nem vt semmi baja. Fogyasztása 140-es pályázással 7l/100km.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Thome #111972 üzenetére
Öcsém most vett ilyesmit, GLX-es klímás, 1,3-ast. 2006.09 havi 5 ajtós, sérülésmentesnek volt árulva, szervizkönyvében 120k km volt, 1,1M volt. Szerintem mondjuk ahhoz képest hogy ez egy relativ kicsike autó, elég drága:S
A IV. Golf mennyire megbízható autó? Vagy érdemesebb Focus I/ G Astrát nézni? -
Vesztor87
senior tag
válasz Remekelek28 #112454 üzenetére
Passz, max Suzukiban vagyok otthon A G Astra /1,4/ 5 ajtós verzióban még tetszik, egy 5-600k-s árban érdemes ebbe fektetni, vagy felejtős. Annyira vegyes a kép amit olvastam. Focus és G Astra az ami tetszik.
-
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113034 üzenetére
Én csak utasként utaztam Ignisben, Swiftet ('00 3 ajtós gls és 5 ajtó '01-es) vezettem is, nekem az Ignis nem tűnt kisebbnek, sőt... A Swift talán szellősebbnek hat, mert semmi sötétítés nincs az ablakon, és hajszálvékonyak még az ülés lapjai is, a hátsó ülés pl nagyon rövid is, úgy tűnik hogy nagyobb a hátsó lábtér, közbe pedig csak optikai csalódás. Legalábbis én ezt láttam.
Vezetni egyébként annyira rossz azt az Ignist? Én utasként pl a régi Swiftet rühelltem, hangos, pattogós, borzalom, egy 25 éves Audi80-as sokkal jobb, vezetni ugyanakkor szórakoztatóbb, könnyű vele városban is tekeregni. -
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113042 üzenetére
Megmérnéd milyen széles pl hátul belül? Kíváncsi vagyok rá. Mi anno 2003-ban Swiftet cseréltünk Ignisre, picit jobban elfértunk benne.
A hangosságot úgy értem hogy hogy a Swiftben a futómű és szélzaj baromi nagy. Mikor megvették szülők az Ignist, akkor Swifttel mentünk a szalonba, Ignissel jöttünk haza. Ég és föld, az Ignis ezerszer kulturáltabb.kornelka: Mk1-es Focus 1,6 benzinnel?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113061 üzenetére
Nah, nagyjából ugyanaz. Szélessége a két autónak majdnem ugyanaz (Ignis-Swift 1605 vs 1590 mm, nem tudom hol mérted a szélességet, a Swift kívülről látszik hogy gombölyűbb, az Ignis eléggé egyenes oldalfalú. Továbbá az Ignis rövidebb is mint a Swift - 3770 vs 3845 mm asszem). Ennek ellenére a tér hasonló, csak magasabban ülsz az Ignisben, ezért férsz el jobban. De persze kinek mi, megértem ha valaki idegenkedik tőle. Az biztos hogy az Ignis jobban hangszigetelt, nekem sokkal kényelmesebb, főleg hátul.
Töréstesztet a japán Ignisről csináltak, 3 csillagos lett. A magyar ehhez képest kapott egy pár cm-t toldást, aktív fejtámlák vannak benne, az nem tudom hogy a japánban van-e.
Törésteszt élesben, ezt nézd meg, durva...Igen, tudom hogy az Audi sokkal nagyobb autó, és kb. a Swifttel egyidős fejlesztés, és mivel nagyobb jobb, szélesebb, hosszabb, természetesen jobb is.
-
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113093 üzenetére
Egyértelműen jobb az Ignis mint a régi Swift, tudom
Az Audi pedig más tészta, nyilván más kategória. Meglepően egyben volt az a 25 éves Audi 80 1,6tdi is amivel jártam néha, bár a motornak igazából sok ereje nem volt, lehet elgondolkodnék egy nagyon jó állapotú 1,9 tdi-n ha klímás lenne, és mondjuk 500-nál nem lenne drágább, évjáratból meg az utolsók közt. Azért ezt a kocsit annyira nem sajnálja talán az ember úgy, mint ha egy 1M vagy drágább kocsiról van szó (pl parkolás), de ilyen ugye nincs, amik a hahun vannak kb. mind lefingott régi darabok:S -
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #113366 üzenetére
Sedannak vmi 365 asszem, a ferdehátúnak meg kb a fele, azért nem mindegy
1,6 ha jól emlékszem 90 ló, én inkább az 1,3-16v-re szavazok, az is majdnem annyi, de nagyon takarékos. Szülőknek volt, 4,8-as fogyija is volt normál körülmények közt, a 8 szelepesek picit többet esznek.
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #113372 üzenetére
Abban a kasztniban a 120 is para:-)
-
Vesztor87
senior tag
válasz hobizoli #113463 üzenetére
A beidegződéssel nem lehet mit tenni Sokszor veszem ki üresbe ha pl mögöttem nincs senki, és látom hogy ott a kereszteződés/bekötő út stb. ami miatt úgyis lassítani kell, de hiába gurulok üresben, ha fékeznem kell akkor is kinyomom a kuplungot
A Lacetti szerintetek milyen autó? Elég fiatal van belőle elég olcsón. Ültem 1x egy ilyenben rövid távon, kényelmes és csendesnek tűnt. Amit leszűrtem eddig, az az hogy ez egy megbízható, de semmi extra autó kicsit nagy fogyasztással, és kevés dinamizmussal. Mondjuk az 1,4/1,6 ra gondolok itt, annyira nem is vészes az a 11,6/10,7-es 0-100, nem tudom milyen karakterisztikájú a motor.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #113466 üzenetére
Jó, de pl mész 100-110-el, tudod hogy ott le fogsz kanyarodni, kb 20-ra kell visszalassítani, és hagyod a motorféket, akkor elég hamar megállsz, míg üresben elég sokat gurulsz, akkor is jobb a motorfék? Gondolkodtam már ezen, de nem tudom melyik a nyerő. Lehet egy 1,0-ás Swiftnél nem nagy motorfék van, de pl az ,1,8-as dízel Ford amit néhanapján vezetek az elég szépen lassul motorfékkel.
-
Vesztor87
senior tag
válasz parandroid #113473 üzenetére
Persze, tudom. Mondjuk ez egy lassan 20 éves Focus tddi amit szoktam vezetni. Itt nincs az mint öcsém régi Swiftjében volt, hogy a világból kigurul Na mindegy Fedcom/elektromos visszatöltés? Ez egy őskövület, nem ismer ilyeneket Fogyasztást nem tudom, nem én tankolom. 1x néztem fogyit, egy 2,0-ás Rs Cliot vezettem, ott 6,4 volt az átlag De sosem néztem egyiknél sem.
Na de előző kérdésemhez vissza térve, milyen kocsi a Lacetti?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Kollegám autóvásárlás előtt áll, cél egy lehető legolcsóbb, és lehető legolcsóbban fenntartható autót találjon. Annyi hogy működjön a klíma benne. Amik felmerultek4-500-ig, az újabb Almera (2000 + n16), Focus 1, WagonR+. Ennyiért öregek vannak és a kínálat alja, meg lehet ezeket venni? Vagy régebbirket kell nézni?
Ki Melyiket ajánlaná ezek közül, vagy ezek helyett?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz BigBlackDog #115277 üzenetére
Ha érdekel a Zafira tudok egy eladót. Haver árulja az övét, dízel aut.váltós.
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #115942 üzenetére
És a IV Golf az jó autó? Az 1,4-es benzinesre azt mondják hogy marha gyenge, az 1,6-os meg iszákos, az 1,9 sdi tetű de megbízható (64 ló 12 mázsához? ), az 1,9 tdi megbízható, csak ha 4-5-600k-t futott (és 150-200k-t futottnak adják el) nem biztos hogy jóféle. Autonavigátor azt írja hogy megvenni, és fenntartani és drága. Igaz ez?
Első genes fl-es Fóka? Abból a szép állapotúak mennnyiért vannak? Ez milyen lehet? -
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #117029 üzenetére
Rs Cliókat nézegetted? 1M alatt lehet kapni, és úgy megy hogy na Swift vagy Ignis sport bőven sehol sincs a közelébe 2,0 benzin, sima szívó, 170 ló 7,3-at lép 100-ra
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #117064 üzenetére
Persze, 2000-2002-ről van szó. Azért a 170 ló egész más. Nagyon jó kis kocsi a Swift bizonyára, de az RS egy más kategória. 200-220 nm nyomaték van benne,kellemesen autózható, a váltó áttétele se eszetlen rövid, asszem 110-nél van 3000, vagy 100 felett picivel, már nem tudom pontosan. Nekem nagyon tetszett, alul is tol rendesen. A fékek baromi erősek, jó kis vas. Főleg hogy a Swift 2005 utáni, és már az utcai változat is 1M+, a Sport meg 1,5. Ha nincs ennyije jó lehet az RS
mod: az Általad linkelt Rs majd 200 ló, arra 6,9-et írnak, nem 8,4-et:S
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Integrale #117075 üzenetére
Az igen Hangja is durva nagyon
roberto211: havernek rs van, próbálta a Civic VTi-t is, azt mondta hogy sokkal-sokkal gyengébb fék rendszer van alatta mint az rs alatt, illetve nagyon nyomaték szegény motorja van. 1,6-160 ló 156 nm asszem, az rs meg 2,0-170ló-200 nm. Hétköznapi használatban nagyon észrevehető szerintem. RS-el amúgy 6 körüli fogyival el lehet rohangálni, még én rutintalan sofőr is 6,2-es átlaggal jöttel le Pestről az 5-ösön Szegedre, igaz hogy padló csak 1-2x vt
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #117089 üzenetére
Na igen, van az úgy. Habár ugye állapotot veszünk nem km-t és évjáratot feltétlen. Van a rokonságban olyan 8-10 éves autó ami full garázsban tartott és 50-70e km-t futott, na bármelyiket meg merném venni. A piacról viszont nagy mák kell.... Jövőre ha az esküvő jól sikerül nekünk is téma lesz az autó vásárlás. Olyat kell venni ami évekig jó lesz még, én úgy lőttem be hogy 8-10 év, jó állapot, max 200k km, habár elsődleges az állapot. G Astra láncos 1,4-ese vagy Mk1 Focus 1,6-os benyása közül ki mit venne? Opel-ről a népítéletben sok a vegyek értékelés.... pedig azt hittem az jó ótó
-
Vesztor87
senior tag
válasz Elektrosokk #117125 üzenetére
Budapest-Hajdúszoboszló távon (4-es főút, 100 körüli tempóval, 4 fővel, tele csomival-ami nem sok) oda vissza lett 6,4. A velünk jövő 2008-as 1,3-as Swift meg 2 fővel evett 5,4-et. Kihúzatás 1-2x volt csak, többségében full átlagosan mentünk. Lejöttem a régi 5-ösön 3 fővel nem sokkal 6 feletti fogyival szintén. De ezek tök átlagosak voltak, 2-3000 rpm-nél elváltom, finoman nyomom többnyire téma. Városban, dugóban, megeszi a 12-őt, ha powekodsz vele simán nyakalhat az is. Ha csak a forgalom ritmusát tartod akkor egy mezei 1,3-as Swifthez képest nem eget verő a difi.... ráadásul minden fokozatban mindehonnan belátható időn belül elkezd húzni. Az 5 azért az kevés lenne, de biztos meg lehet csinálni stabil 80-al
A 2,0-ás TFSI Octaviakkal anno a nyertes 4,1-et etetett, szal semmi se lehetetlen.kornelka: ez a megane ez érdekes.... nekem a 2-es ( amiből vt a kacsaseggű is) az nagyon tetszik, nagyon kényelmes, de mindenfelől azt hallottam (meg az autonavigátoron is az van) hogy nem megbízható, sok az elektronikai gond...
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Declare #117130 üzenetére
Motorfékkel 0-ás fogyasztása van az autóknak http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/elso_generacios_fabia_nyert_a_skoda_fogyasztasi_versenyen-10917 egy Fabia-s cikket találtam, 2,6-al nyert. Az Octaviasat nem találtam Ha az ember összeszokik a verdával sokat tud spórolni. Ignissel is meg az új Swifttel is csináltak 5,3-as fogyit a családban, a régi 1,3-as Swift 4,8-al is eljárt, nem 50-el és 2,6-ra fújt kerekekkel természetesen Vidéki utakon, normál 90-100-as tempóban.
iRico: nekem8, nem az én autóm az RS, nekem jelenleg nincs autóm, ezért én aztán pártatlan vagyok, csak leírom azt amit láttam/tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Bati0501 #117133 üzenetére
? Benzinesekben (kivéve TSi és társai) nem nagyon van ilyen
Declare: sor? A jászságban nem igazán jellemző, ha 2 autó meg egymás után bmelyik faluból kifelé jövet az már verseny helyzet Faluban azért más a helyzet mint Pesten meg a forgalmas helyeken. Az 5,3 az bejáratósan volt neki mikor kímélte. De az említett új Swift is (öcsémé) eljárkál annyiból 2 személlyel klíma nélkül a Dunántúlon falvak közt. Tankolástól tankolásig módszerrel meg Bp-Hajdúszoboszló távon volt 5,4 a velünk jövő srác fogyija 2 személlyel. Pesten belül neki is 7,5-8,0-at is képes megenni a Suzuki, mert az város, de hosszú távon jól el lehet lenni.
A régi Swiftből meg az 1,3 16v híresen keveset volt képes fogyasztani, a baromi széles 155-ös gumikkal és a 8 mázsás papírbódével ez nem nagy szám szerintem (asszem a gyári városon kívülije annak 4,3 volt)... -
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #117147 üzenetére
Nemtom, majd lesz saját mérek Nemtom számíthat-e valamit, hogy akkoriban, több mint 10 éve ezek vadi új autók voltak. A motor meg ugye kopik... De ha egy 2,0-ás benzines Clio-t nézem ott se nagy művészet 6-6,5-el eljárni, ráadásul úgy hogy nem a sor végén voltunk.... illetve nagyjából de, csak azon a végén ami a célhoz közelebb vt
Kettőstömegű nem csak a turbósakba szokik már lenni? Ezek a pici turbósakban? :S Feleslegesen bonyolítják:S
-
Vesztor87
senior tag
Ha arra laksz, akkor gondolom mondd Neked valamit mondjuk egy Jászladány-Szolnok táv, vagy Jászkisér-Jászladány táv És most nem feltétlenül azon van a hangsúly hogy 90-el mész vagy 100-al, csak van aki úgy gondolja hogy az 50->90/100 az 3km alatt elérhető, és feltartom a sort, miközben egyik se áll meg.
Egy ilyen helyen az 5,5-6,0 teljesen hihető és átlagosnak mondható. Nyilván megint más ha egy kicsit dugóban áll az ember, esetleg mindezt hegynek fel, vagy pályán (nem 100-al hanem mondjuk 140-el), de így jóvana -
Vesztor87
senior tag
válasz DeFranco #117154 üzenetére
Nyilván, bár írtam is hogy kinek a milye ért el ilyen eredményt. Én meg hol ezt vezetem hol azt. Legtöbbször apósom Focusát (írtam hogy nincs sajátom). Azt meg sose nézi hogy mennyit eszik, bc nincs benne. Nem kötöm én az ebet a karóhoz, valaki vagy elhiszi vagy nem, ha nem nem, én leírtam a tapasztaltakat és kész.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Gyúrósok ide!
- Formula-1
- Robot fűnyírók
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óra topik
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen