Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirRasor

    őstag

    válasz RobbyJr #50 üzenetére

    Pont, hogy az input lag olyan alacsony, hogy nem értelmezhető, mert minden azonnal történik. Konkrétan 0-nak érzem.
    ..ellenben mondjuk a FluidMotion (vagy FrameGen) bekapcsolásával, ahol komolyan érezhető lesz.

    Pontosan tudom miről beszélsz: van, hogy előveszem a Dirt 2-t és mindent azonnalosnak érzek. 60 Hz-s, freesync nélküli monitorom van és csak FHD-ban játszom. Nem lehet, hogy a freesynctől és/vagy FHD fölötti felbontás tesz hozzá jelentősen az input lag kialakulásához?
    Picit most kotorásztam Adrenalinban és ha bekapcsolom, hogy mutassa az input lagot, akkor FluidMotion alatt 14 ms lesz. FluidMotion nélkül nem ír ki értéket.

    Komolyan most már kíváncsi vagyok...de ez csak úgy derülne ki, ha leraknánk a 2 konfigot és megnéznénk egymás mellett a kettőt, mert akkor látnád mire gondolok és én is látnám, hogy mire gondolsz és a végén kiderül, hogy totál elbeszélünk egymás mellett :DDD

    Na gugliztam kicsit, de ez már totál off :))

    "Where a 60Hz monitor cannot have an input lag lower than 16.67 milliseconds because that's the amount of time between each time the display updates, a 120Hz monitor will have a maximum input lag of just 8.33 milliseconds. For a 240Hz refresh rate, it's a maximum of just 4.16 milliseconds, and for 360Hz, it's even less."
    - Ezt azért nem értem, mert 16 ms nagyon sok. Hangnál valahol 3-4 ms környékén már hallom, ha csúszik a hang, tehát feltételezem képnél is látnám a késést. Bár, lehet Ribi-nek igaza van és örüljek, hogy nem érzem. Mint amikor a kezembe fogtam egy 90 és 120 hz-s amoledes telefont a 60-asom mellett és...azt láttam, hogy a görgetés tényleg simább, de olyan minimálisan, hogy nem láttam sok értelmét a fejlesztésnek.

    [ Szerkesztve ]

    Make Love not war!

  • RobbyJr

    őstag

    válasz SirRasor #51 üzenetére

    Fixen látnád a 60hz vs 240hz-es ugrást. Sokkal folytonosabb a kép.
    60hz-es monitoron hiába állítasz be 300fps-t, nem igen érzed, illetve látod a különbséget.
    De ha van egy minimum 144 /165hz-es monitorod, azon már észrevennéd szerintem, legalábbis nálam nagyon szembetűnő.
    Használj Riva tunert, azzal is tudod monitorozni a késést.
    Hidd el 60fps-en sok lesz. Nálam átlagban 150-220fps van az egyik játéknál, és úgy van 5-6ms késésem.
    Minél kevesebb az fps szám, annál nagyobb az input lag.

    Nyilván van az a kor, akik nehezen veszik észre, ezért nehéz nekik elhinni, én meg nem akarok meggyőzni senkit, csak leírom mit tapasztalok. :))

    Nem offolok én sem tovább :R

    Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

  • M4T4D0R

    tag

    válasz SirRasor #47 üzenetére

    Sajnos nekem jó szemem van és bizony meglátom a különbséget a 144 és 240 hz között is. Sőt anno versenyszerűen játszottam a Call of Duty 2 vel és sima 60hz es monitoron nyomtam de nem volt mindegy, hogy 125 vagy 250fps volt a játékban. 125 fps el nem tudtam játszani annyira szaggatottnak éreztem.

    Csakis attól függ kinek mennyire érzékeny a szeme ilyesmire. Például én meg alapvető készségekben érzékelek hátrányt. Kötni nem nagyon tudok. :D
    Ez ilyen. Kinek mit dobott a gép.

    [ Szerkesztve ]

  • SirRasor

    őstag

    válasz RobbyJr #52 üzenetére

    Na bekapcsoltam a képkockaidőt és ha 45 FPS-re beáll mozgás nélkül, akkor 22.22 ms.
    Ha mozgok, akkor 55+ FPS-sel megy és 19.xx ms.
    Most kikapcsoltam minden limitet és indítottam egy kis Quake Enhancedet:

    Input lag lehetőséget nem látok Adrenalinban, se RTSS-ben. Ez utóbbiban hol keressem? Nincs HWINFO64 meg ilyen moduljaim, csak a "gyári" Internal HAL-ból használom azt, ami kell nekem. Hol keressem?

    Megmondom őszintén picit kevertem a képkockaidőt az input laggal.
    Input lagom NINCS. Ha mozgatom az egeret, minden azonnal történik. Ti arról beszéltek, hogy késik a mozgásotok, ha mondjuk mozgatjátok az egeret?

    M4T4D0R Régen, nem versenyszerűen, de szintén CoD2-ztem csomót és tényleg számított az FPS, mert minél több volt, annál GYORSABBAN ment a játék. Ez inkább motorhiba vagy nem tudom mi lehetett. Ja és alap volt, hogy levettük a grafikát minimumra ;]

    Make Love not war!

  • RobbyJr

    őstag

    válasz SirRasor #54 üzenetére

    Képkockaidőt elég ha nézed, 5-6ms körül már jónak számít. ;)

    Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

Új hozzászólás Aktív témák