- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
membrandj
nagyúr
Üdv!
Mazda 6, 2004, 2.0 cdh gt ( 136 le verzió ).
Pályán kigyorsításnál ( negyedik, erősebb gázadás ) a kocsi 3000 környékén megtorpant,elvette a gázt és sűrűn füstölt. Félreálltam, vártam 5 percet, újraindítottam és ment normálisan tovább . Injektor tisztításon volt már,de csak valami alap megoldással, tehát semmi komoly.Illetve pár hónapja csinálta,hogy alapjáraton, álló helyzetbe megállt a kocsi. Akkor cserélve lett valamilyen üzemanyag nyomást szabályzó szelep talán,de nem tudom a nevét.
Mi lehet a probléma? Injektort kellene felújítani? 40k darabja tudtommal, azaz 160k-s történet.
Turbó?Tudom,hogy ez csak vad tippelgetés, délután megyek a szerelőhöz,de minden infót szívesen fogadok.
Köszi előre is.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok!
Leírnám pár sorban a történetemet. Nem vagyok autószerelő, így lehet 1-2 alkatrészt nem úgy fogok leírni, ahogy azt kel..
Az autó:
2004-es évjárat mazda 6 2.0 cdh GT ( 136 le )Kezdődött azzal,hogy az autó pár perc alapjárat után leállt.
SCV szelep csere, a hiba megoldódott.Majd utána pályán nagyobb gázadásnál elvette a gázt, check engine, nagyon durván kerepelős hang. Mintha lekapcsolt volna 1 vagy 2 hengert.
Komputeres ellenőrzés. Eredmény: Porlasztócsúcsnál jelez hibát.
Bevizsgálás után kiderült,hogy 1 rossz, 1 félig rossz, 2 jó.
Kettő darabot megrendeltek, de 1 hét szenvedés után közölte a szerelő,hogy nem tudják összehangolni az új porlasztócsúcsokat a régivel, így 4-et kell cserélni.
4 cserélve, kocsi elhozva ,de rövid időn beül a hiba újra előjött.Ezután elvitték a nagynyomású pumpát, katalizátort, meg még valamit( nem jut eszembe a neve ) tisztításra.
Ha jól emlékszem, akkor ultrahangos tisztítás.Ezzel se javult meg az autó, így a ECU-ra gyanakodtak. Másik ECU-val tesztelve, de a probléma továbbra is fennáll.
Ezekután megpróbáltuk 4 másik porlasztócsúccsal ,de ugyanúgy nem jó.
Majd csináltunk egy üzemanyagszűrő cserét,de szintén nem javított a problémán, csak ideiglenesen.
A megoldás végül az lett,hogy leszerelték az üzemanyagtankot és megnézték a belsejét.
Fekete, összeállt, kátrány szerű anyag volt benne.
Tank kitisztítva, tiszta gázolaj bele és a kocsi hibátlan.Nagyon úgy néz ki,hogy az összes problémát a kártyányos dzsuva okozta és ez ment végig a rendszeren. Bár az érdekes,hogy az üzemanyag tank szűrőjén és az üzemanyagszűrőn hogy jutott át..
Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki hasonló hibát tapasztalna és tanácstalan.
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
Hát a porlasztócsúcsok a fájó összegek. A többi az már nem annyira vészes.
Egy pont után munkadíjat se kértek már, mert érezte a szerelő is,hogy ez gáz.Fogalma sincs,hogy hogy jöhetett a tankba az a dzsuva. Csakis tankolás közben kerülhetett a tankba.
A legdurvább pedig az,hogy nagyjából akkor kezdődtek a problémák, amikor elkezdtem "prémium" üzemanyagot tankolni. Persze lehet,hogy semmi köze hozzá.[ Szerkesztve ]
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
válasz aleister #1228 üzenetére
2. tulaj,de fél évesen vettük 16 000 km-rel.
MOL-on lett taknolva 90%-ban. Maradék 5% shell,de ez még az első 1 évben kb. Voltak komoly jelei,hogy nagyon nem jó neki a shell-es diesel, így már évek óta kerülöm.
Mobil Petrol-on szoktam még ritkán.De kár így márkára bontani, mert egy autószerelő mondta,hogy xy városban lévő MOL kúton ha tankol, akkor borzasztó az autója,de ha átmegy a szomszéd településre és szintén MOL-on tankol, akkor hibátlan.
Szerintem a kutakon okoskodnak. Bár volt egy olyan teória is,hogy a prémium üzemanyagok nem fogynak olyan gyorsan és az állaga meg tud változni a sok állásba. Szóval azzal,hogy jót akartam az autónak, kváz rontottam rajta.
Illetve akkor még ez a "bomlasztó" hatás is lehet, amit mondasz.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
mazda 6, 2004, 2.0 cdh gt 136 LE verzió.Milyen TOTAL olajat javasoltok hozzá? 5w30 mindenképpen, mert nem eszik és sok város is van benne.
QUARTZ 9000 ENERGY 5W30 vagy Total 5W30 Quartz Ineo MC3 5L ?
Esetleg másik? A total olajkeresője ezeket nem hozza ki, de más fórumos keresések alapján az mc3-at találtam, mint ajánlott az energy 9000-et pedig ismerős olvasta.Elvileg csak ACEA B4 ami előírás és 5w30.
Azért total, mert ebből van 5 L kiszerelés és tudtommal ő a mazda gyári beszállítója.
A total oldal szerint ezek valók bele:
Quartz 9000 Future NFC 5W-30--- Ez elv FORD részére gyártott olaj.
: Quartz Ineo ECS 5W-30 ---- Erre más fórumon azt írták,hogy nem ide való.
: Quartz Ineo Long Life 5W-30-- Ez elv. mehet,de ha jól láttam, akkor ez részecskeszűrős verziókhoz ajánlott inkább.Minden jellegű segítséget köszönök szépen!
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
-
membrandj
nagyúr
válasz rasotamas #1543 üzenetére
Nyilván, csak míg egy 5 literes total mc3 ~ 9k, addig a 4 literes castrol önmagában több és az 1 literes ár pedig "horror".
Bár ahogy nézem ebből is van 5 literes:
Castrol Edge Titanium FST 5W-30 LL 5 literes ~ 14kJobb ennyivel a castrol? Eddig végig edge 5w30 volt benne,de csak azért, mert a mazdába fért 5 liter a másik kocsiba pedig 3 , így 2x4 literrel pont kijöttem.
A másik kocsi viszont elkezdte keményen enni az 5w30-at, így ez már nem opció.
Mit javasolsz, javasoltok?
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
válasz SzaboZE #1552 üzenetére
Ha azt mondod, mondjátok,hogy a castrol edge 5w30 ennyivel jobb, akkor 1 percig nem gondolkozok tovább.
A total-t azért vetettem fel, mert sokszor volt említve más mazdás fórumokon is és ha jól tudom, akkor a gyári mazda olajat is ők gyártják.
Mobil 1 ESP Formula 5W-30 5L ezt is néztem még.
Ilyet használsz vagy más típust?Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
válasz rasotamas #1557 üzenetére
Köszi!
Valószínűleg marad a castrol, bár ez picivel más már,mint ami sima edge volt benne eddig.Alvázvédelem érdekelne engem is. Elkezdett rohadni a kocsi alja. Mit lehet ezzel kezdeni? Alvázvédelem?
Pest megyében, Bp, tud valaki megbízható helyet?Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen